Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím borci, mám taký problém s mojou Octaviou 1,9 TDI 66kW AGR, 1999. Pri studenom motore hneď po naštartovaní má motor niekedy pravidelný, inokedy nepravidelný chod. Najčastejšie je chod nepravidelný. Chod motora sa upraví až po jemnom priadní plynu, ale len na chvíľku, potom to opäť začne "cukať" a ísť nepravidelne. Na otáčkomeri otáčky neskáčku, teda aj pri nepravidelnom chode sa držia rovnako. NIekedy to pridávam plyn tak, že ho pri nepravidelnom chode (cítiť že sa auto chveje a počuť to aj uchom) 4 razy hneď po sebe zošliapnem plyn na cca. 1100 ot a vtedy to má tendenciu dokonca skapať, ale motor neskape a znova sa dostane buď do nepravidleného alebo do pravidelného chodu. Spojka je v poriadku, auto bolo deň v servise a nevedeli prísť na to, čo by to mohlo byť. Diagnostika neukzuje žiadnu chybu. Ešte je zaujímavé, že po cca. dlhšom (8 hod) státi, auto hneď po naštartovaní, má taký mierne klepotavý zvuk - asi prvé 3 sekundy a potom to presne. Tu na fóre som sa dočítal, že by to mohlo byť palivové čerpadlo alebo aj znaesený EGR venti. EGR ventil je čistý, spojka v poriadku, auto jazdí normálne, štartuje - ako kedy - normálne, niekedy štartuje cca. 2 - 3 sekundy. Spravil som na ňom súvislú trasu 2300km a počas tejto trasy išlo pekne, neprehrieva sa, nejavia sa žiadne iné anomálie. Niekedy to robí aj pri zohriatom motore, ale pri studenom to robí najčastejšie. Vymenený je termostat aj čidlo chladiacej kvapaliny (zelené) a robí to stále. Nemôžu robiť zlobu tie podtlakové hadičky čo sú pod predným torpédom? A taktiež som si všimol, že pri naštartovanom motore ide cez hadičku z palivového filtra dosť veľké množstvo vzduchu a bublín do motora. Filtre sú nové, taktiež tesnenie filtra paliva je nové a samozrejme aj rozvody. Trysky a turbo vyzerá byť v poraidku, lebo počas 2300km trasy som ho tlačil od 130km/h do 170 km/h a ani raz nevyhodilo žiadnu chyb, autom necuká, nedymí, neprehrieva sa. Neviem už kde by mohla byť chyba, trápi ma to, lebo ten nepravidelný chod znie dosť blbo a ak je to dáka banálna chyba, tak nechcem hneď meniť čerpadlo, ktoré môže byť v poriadku.

Ocením každú radu a konkrétne takúto tému som nenašiel, preto som založil novú, prípadne môžem natočiť video ako sa to správa :)

Ďakujem.

  • Autor

Nikto žiadny nááápad? :(

  • 1 rok později...

Zdravim. Mam podobny problem. Ako si to vyriesil? Co bolo na vine?
 

Je to těžké to takto jen podle popisu stanovit závadu. Pokud by to nezhasínalo tak bych měl podezření na dvouhmotnostní setrvačník, Spíš by to chtělo asi diagnostiku, měřené hodnoty a Log, vyhodnotit zda se něco nenajde. Muže to byt spousta možností EGR, třeba i jen poškozené hadičky na podtlaku ovládání obtoku apod.

 

EDIT:

Tady je třeba taky takový podobný dotaz A já bych to viděl opravdu na dvouhmotu.
http://forum.skodahome.cz/topic/125561-pri-brzdeni-trasie-motor/

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.