Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

rkonf: Podle VAGu mám taky spínač vpořádku, nic méně mi to nedalo a snímač koupil a zítra odpoledne namontuju. Dám vědět a pevně doufám v kladný výsledek, dám vědět.

nebude to delat egr ventil???? me to skube na dvojku mezi 2000-2400ot/min

Může být, ale pozdější ročníky už EGR ventil nemají a těch tady myslím také pár poškubává.

Já EGR nemám vůbec a škubalo to taky, po výměně spínače mám klid :-)

ok na jare zkusim ten spinac:-) a asi i ten ventil poleti

Ahoj, tak jsem před chvílí namontoval nový spínač spojky :-)

Demontáž spodního dílu plastu proběhl hladce během tří minut (mám to již natrénované), když jsem vyjmul starý spínač, první co mě překvapilo bylo, že táhlo starého spínače bylo pouze 1 cm a nový spínač má táhlo cca 3 cm dlouhé. Následně staré táhlo šlo ručně povytáhnout o ty zbylé 2 cm, ale následně po stisknutí opět zustalo na 1cm. Navíc tam něco cvaká. Asi ho ještě rozkuchám, abych se podíval dovnitř. Když jsem nový snímač nasadil a projel se, tak cuknutí sice zmizelo, ale při přeřazení mi pokaždé otáčky vyletěli někdy i k 3000 ot/min. Proto jsem snímač vyndal, prohlédnul ho a znovu nasadil a pak už vše bylo v pořádku (nejspíš špatně nasazené).

Výsledek: Cuknutí při sešlápnutí plynového pedálu zmizelo, zmizelo cuknutí při přeřazení z vyššího stupně na nižší, převážně ve vyšších otáčkách, které se projevilo jako cukání v karburátorovém favoritu. Rozjezdy a couvání si myslím jsou taky lepší (hůř se hledal záběr spojky), ale to uvidím až časem, třeba ta výměna momentálně působí jako placebo efekt, takže ještě uvidím časem.

Každopádně všem, kterým auto při sešlápnutí plynového pedálu, nebo řazení cuká (cukne), radím investujte těch 300Kč do nového snímače. Výměna trvá opravdu cca 10 minut a dá se dělat i před barákem :kol-28:

Moje díky patří uživateli "Jabdusko" :kol-47:

Fajfy- Nemas zac hlavne nedakuj , som rad ze som sa mohol podelit z mojim odstranenim Problemu ktory ma dost trapil .

:palec2:

Tak jsem ho objednal :)

Nebudeš litovat ;-)

Bacha chlapi, na někoho ten černý petr padnout musí :-)

  • 4 týdny později...

cawte, mam taky problem, auto po nahriati na prevadzkovu teplotu pri jemnom plyne cuka a ak pridam viac plynu ide auto v pohode (to robi iba asi takych 15 az 20 min po nahriati na prevadzkovu teplotu, potom ide uz dobre), vykon ze by malo auto slabsi nepocitujem, do teraz mi vypisovalo ze je chybny egr ventil ten som najprv skusil vycistit a vymazat chybu. Najazdil som od vtedy asi 200 km ale chybu ziadnu zatial nevypisalo a cuka stale. Viete mi poradit co by mohlo byt este chybne? Sviecky boli menene, indukcne cievky tiez, lambda tiez. Moze s tym mat nieco aj skrtiaca klabka? Najprv som si myslel ze to bude plynom ale ked som prisiel na prehliadku povedal ze vsetko je OK, lebo to robi aj na benzin a ze budu zle ventily. Tak teraz uz neviem co robit, za kazdu radu budem vdacny :)

Jedna sa o Fabiu 1.2 HTP, 47 KW, AZQ, (2003) + LPG

Najprv som si myslel ze to bude plynom ale ked som prisiel na prehliadku povedal ze vsetko je OK, lebo to robi aj na benzin a ze budu zle ventily. Tak teraz uz neviem co robit, za kazdu radu budem vdacny :)

daj si pre kľud duše zmerať tlaky vo valcoch..zaberie to chvíľku času :)

to tu dieru zaslepit co ide do nej ta hadicka z krytu motora ci ako?

nene, musíš si vyrobit záslepku ve tvaru těsnění co je pod přírubou trubky co vede od škrtící klapky, akorát jí necháš plnou jen s otvory na šrouby. Ale jak psal Libero, nech si prvně změřit ty tlaky pro klid duše, pak můžeš zkusit laborovat s tím EGR

a z akeho materialu je dobre spravit to tesnenie?

něco jako klingerit, z čeho se dříve vystřihovalo těsnění, tak něco na té bázi, ne papír, ale zase aby to šlo vystřihnout

něco jako klingerit, z čeho se dříve vystřihovalo těsnění, tak něco na té bázi, ne papír, ale zase aby to šlo vystřihnout

Niečo podobne(okrem rozmerov).Uvedená záslepka je z 1,9 TDi

post-24741-0-77398100-1361206550_thumb.j

Tak dnes rano do prace nakoniec zasvietila kontrolka motora s kopu chybami. Viete povedat co dalej ???

post-77314-0-36809900-1361207929_thumb.j

jinak rozměrově je to opravdu jiné, dohledal jsem co jsem kdysi posílal Fajfymu, takže záslepku možno vytvořit dle oskenovaného origo těsnění, akorát jí udělat plnou

post-3505-0-71814400-1361344565_thumb.jp

este sa chcem spytat po zaslepeni toho EGR ventilu mi bude stale svietit kontrolka motora nie?

ano bude, pokud si nenecháš udělat od Cimbu úpravu řídící jednotky za 3 litry (více zde http://forum.skodahome.cz/topic/118152-egr-ventil-chyby-omezeni-vyrazeni-kontrolky/?p=1691591). Ono když to smázneš tak do 50-80km se ti chyba nízkého průtoku po zaslepení objeví znovu. Také to tak mám ... za 14 dní mě čeká technická, takže také budud resetovat před emisema, aby to nesvítilo a nedráždilo to technika, jinak to nepozná, už jsem kdysi takhle jedno STK absolvoval.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.