Přejít na obsah

Cuknutí při uvolnění nebo přišlápnutí plynu


simitu

Doporučené příspěvky

Ahoj, tak jsem před chvílí namontoval nový spínač spojky :-)

Demontáž spodního dílu plastu proběhl hladce během tří minut (mám to již natrénované), když jsem vyjmul starý spínač, první co mě překvapilo bylo, že táhlo starého spínače bylo pouze 1 cm a nový spínač má táhlo cca 3 cm dlouhé. Následně staré táhlo šlo ručně povytáhnout o ty zbylé 2 cm, ale následně po stisknutí opět zustalo na 1cm. Navíc tam něco cvaká. Asi ho ještě rozkuchám, abych se podíval dovnitř. Když jsem nový snímač nasadil a projel se, tak cuknutí sice zmizelo, ale při přeřazení mi pokaždé otáčky vyletěli někdy i k 3000 ot/min. Proto jsem snímač vyndal, prohlédnul ho a znovu nasadil a pak už vše bylo v pořádku (nejspíš špatně nasazené).

Výsledek: Cuknutí při sešlápnutí plynového pedálu zmizelo, zmizelo cuknutí při přeřazení z vyššího stupně na nižší, převážně ve vyšších otáčkách, které se projevilo jako cukání v karburátorovém favoritu. Rozjezdy a couvání si myslím jsou taky lepší (hůř se hledal záběr spojky), ale to uvidím až časem, třeba ta výměna momentálně působí jako placebo efekt, takže ještě uvidím časem.

Každopádně všem, kterým auto při sešlápnutí plynového pedálu, nebo řazení cuká (cukne), radím investujte těch 300Kč do nového snímače. Výměna trvá opravdu cca 10 minut a dá se dělat i před barákem :kol-28:

Moje díky patří uživateli "Jabdusko" :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

cawte, mam taky problem, auto po nahriati na prevadzkovu teplotu pri jemnom plyne cuka a ak pridam viac plynu ide auto v pohode (to robi iba asi takych 15 az 20 min po nahriati na prevadzkovu teplotu, potom ide uz dobre), vykon ze by malo auto slabsi nepocitujem, do teraz mi vypisovalo ze je chybny egr ventil ten som najprv skusil vycistit a vymazat chybu. Najazdil som od vtedy asi 200 km ale chybu ziadnu zatial nevypisalo a cuka stale. Viete mi poradit co by mohlo byt este chybne? Sviecky boli menene, indukcne cievky tiez, lambda tiez. Moze s tym mat nieco aj skrtiaca klabka? Najprv som si myslel ze to bude plynom ale ked som prisiel na prehliadku povedal ze vsetko je OK, lebo to robi aj na benzin a ze budu zle ventily. Tak teraz uz neviem co robit, za kazdu radu budem vdacny :)

Jedna sa o Fabiu 1.2 HTP, 47 KW, AZQ, (2003) + LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najprv som si myslel ze to bude plynom ale ked som prisiel na prehliadku povedal ze vsetko je OK, lebo to robi aj na benzin a ze budu zle ventily. Tak teraz uz neviem co robit, za kazdu radu budem vdacny :)

daj si pre kľud duše zmerať tlaky vo valcoch..zaberie to chvíľku času :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, musíš si vyrobit záslepku ve tvaru těsnění co je pod přírubou trubky co vede od škrtící klapky, akorát jí necháš plnou jen s otvory na šrouby. Ale jak psal Libero, nech si prvně změřit ty tlaky pro klid duše, pak můžeš zkusit laborovat s tím EGR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano bude, pokud si nenecháš udělat od Cimbu úpravu řídící jednotky za 3 litry (více zde http://forum.skodahome.cz/topic/118152-egr-ventil-chyby-omezeni-vyrazeni-kontrolky/?p=1691591). Ono když to smázneš tak do 50-80km se ti chyba nízkého průtoku po zaslepení objeví znovu. Také to tak mám ... za 14 dní mě čeká technická, takže také budud resetovat před emisema, aby to nesvítilo a nedráždilo to technika, jinak to nepozná, už jsem kdysi takhle jedno STK absolvoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...