Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Před zásahem auto jelo normálně,při puštění plynu to cuklo. Mám AZQ

Zkoušel jsem to s tím egrem,nejdřív jsem ho zaslepil,jezdil a pořád to dělalo,chyba žádná.Po nějaké době se rozsvítil motor,na vagu malý přísun vzduchu,špatné spojení s egrem...

Poté jsem ho odpíchnul uplně,jelo to normálně,cukalo furt,po čase svítil motor,ty samé chyby.Zkusil jsem ho odslepit a odpojit,ty samé chyby,plus nějaké další,ale to si teď nepamatuju.Auto se začalo okolo 3400-3600ot. dusit a dost často při stále rychlosti na dálnici,prostě vynechalo(nereagovalo na plyn,cca 3-6 vteřin) a poté zase jelo...

Teď to mám zapojené,odslepené a svítí motor,vag malý přísun vzduchu,chybné spojení s egrem...Tak jestli neodešel do věčných lovišť...

Zkoušel jsem i ten spojkový spínač a také nic...

Koukal jsem na všechny silentbloky a jako vůli mají na ty kilometry,ale zatím v klidu,aby dělali todle.A zdá se mi,že motor od 130t.km začal hrozně rachtat.

 

Svítí i EPC,to hlásí brzdový spínač,ten je ovšem nový.Furt svítí,na to jsem si zvyknul už...

A chybné spojení s ABS,přitom ho nemám...

 

Nějak mě to nebavý už řešit,nikdo nic neví a nikdo se v tom nechce hrabat...

Potřeboval bych někoho,kdo rozumí přímo tomudle motoru a juknul na to.

Editováno: , autor: wén@
Vloženo

proveď základní nastavení EGR, měl jsi ho odpojený, tak by to chtělo zase nastavit. Pokud ti neproběhne adaptace (nastavení) OK, tak bude s největší pravděpodobností KO. Vymazat všechny chyby a pak testovat, co zase naskočí. Nevím zda jsi čistil klapku, tedy vymontovat, pořádně vyčistit a udělat taktéž zákl.nastavení

Vloženo

jak egru,tak i klapce  jsme dělali po vyčištění zákl. nastavení :) a po tom všem,co se odehrálo...

dneska jsem to napíchnul a píše EGR-malý přísun vzduchu a systém zpětného vedení výfukových plynu...

 

mechanik řikal,že bude nejspíš v prdeli,ale že jsem mu zaslepením musel dát poslední ťafku..

 

jaký vliv budou mít špatné svíčky na jízdu a chování motoru? měnili se cca v 90t.km a teď mám bezmála 150t.km...

Vloženo

tak pokud není EGR zaslepen a přesto to hlásí nízký průtok, tak bude K.O. Jinak svíčky mají také velký vliv na chod motoru a jestli mají takřka 60t km, tak nejvyšší čas, je vyměnit (doporučený serv.interval je 60t km). Dej tam svíce NGK ZFR5P-G a pokud nebude změna, budeš muset i ten EGR dát new.

Vloženo

ochcat jedině u Mr.Cimbu, někdo si to tu nechal softwarově odstranit v ŘJ (cena byla prakticky stejná jako new EGR), akorát to nemůžu najít, ani jak se ten uživatel jmenuje, třeba si to tu přečte a ozve se sám, nebo to někdo najde

Vloženo

Já mám SW od Cimbu, ale nevím jestli tam je nějaká úprava ohledně EGR (asi můžu vyzkoušet odpojením?). EGR mi kupodivu již skoro 8 let a 135 tkm funguje bez potíží.

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Kucí, tak jsem zkoušel odpojit EGR a asi jsem ho přechválil... Po odpojení mi přestalo cukat auto při jemném přidání a ubrání plynu a navíc se konečně přestalo dusit v nižších otáčkách. Dal bych ruku do ohně, že jsem EGR už kdysi zkoušel odpojit a tenkrát to nepomohlo. Nicméně i přes SW od Cimbu svítí kontrolka motoru. Než bych zkoušel EGR zaslepit, tak jsem radši napsal na Cimbu a prý i při zaslepení bude check svítit. Nicméne softwarově vyřadit EGR umí, tak to v nejbližší budoucnosti podstoupím. Spotřeba se mi zdá po odpojení EGR +- stejná.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...