Květen 30, 201312 r vzal jsi to nějak moc hopem, asi by to chtělo ty symptomy popsat trochu podrobněji, jak se chovalo auto před zásahy a jestli něco hlásilo na chybách
Květen 30, 201312 r Před zásahem auto jelo normálně,při puštění plynu to cuklo. Mám AZQ Zkoušel jsem to s tím egrem,nejdřív jsem ho zaslepil,jezdil a pořád to dělalo,chyba žádná.Po nějaké době se rozsvítil motor,na vagu malý přísun vzduchu,špatné spojení s egrem... Poté jsem ho odpíchnul uplně,jelo to normálně,cukalo furt,po čase svítil motor,ty samé chyby.Zkusil jsem ho odslepit a odpojit,ty samé chyby,plus nějaké další,ale to si teď nepamatuju.Auto se začalo okolo 3400-3600ot. dusit a dost často při stále rychlosti na dálnici,prostě vynechalo(nereagovalo na plyn,cca 3-6 vteřin) a poté zase jelo... Teď to mám zapojené,odslepené a svítí motor,vag malý přísun vzduchu,chybné spojení s egrem...Tak jestli neodešel do věčných lovišť... Zkoušel jsem i ten spojkový spínač a také nic... Koukal jsem na všechny silentbloky a jako vůli mají na ty kilometry,ale zatím v klidu,aby dělali todle.A zdá se mi,že motor od 130t.km začal hrozně rachtat. Svítí i EPC,to hlásí brzdový spínač,ten je ovšem nový.Furt svítí,na to jsem si zvyknul už... A chybné spojení s ABS,přitom ho nemám... Nějak mě to nebavý už řešit,nikdo nic neví a nikdo se v tom nechce hrabat... Potřeboval bych někoho,kdo rozumí přímo tomudle motoru a juknul na to. Upraveno Květen 30, 201312 r od wén@
Květen 30, 201312 r proveď základní nastavení EGR, měl jsi ho odpojený, tak by to chtělo zase nastavit. Pokud ti neproběhne adaptace (nastavení) OK, tak bude s největší pravděpodobností KO. Vymazat všechny chyby a pak testovat, co zase naskočí. Nevím zda jsi čistil klapku, tedy vymontovat, pořádně vyčistit a udělat taktéž zákl.nastavení
Květen 31, 201312 r jak egru,tak i klapce jsme dělali po vyčištění zákl. nastavení a po tom všem,co se odehrálo... dneska jsem to napíchnul a píše EGR-malý přísun vzduchu a systém zpětného vedení výfukových plynu... mechanik řikal,že bude nejspíš v prdeli,ale že jsem mu zaslepením musel dát poslední ťafku.. jaký vliv budou mít špatné svíčky na jízdu a chování motoru? měnili se cca v 90t.km a teď mám bezmála 150t.km...
Červen 1, 201312 r tak pokud není EGR zaslepen a přesto to hlásí nízký průtok, tak bude K.O. Jinak svíčky mají také velký vliv na chod motoru a jestli mají takřka 60t km, tak nejvyšší čas, je vyměnit (doporučený serv.interval je 60t km). Dej tam svíce NGK ZFR5P-G a pokud nebude změna, budeš muset i ten EGR dát new.
Červen 1, 201312 r a jak to vochcat jinak? protože se mi za todle kurvítko nechce dávat cca 2500,-.... svíčky teda koupím nové a uvidíme jestli to pomůže ;-)
Červen 2, 201312 r ochcat jedině u Mr.Cimbu, někdo si to tu nechal softwarově odstranit v ŘJ (cena byla prakticky stejná jako new EGR), akorát to nemůžu najít, ani jak se ten uživatel jmenuje, třeba si to tu přečte a ozve se sám, nebo to někdo najde
Červen 2, 201312 r Já mám SW od Cimbu, ale nevím jestli tam je nějaká úprava ohledně EGR (asi můžu vyzkoušet odpojením?). EGR mi kupodivu již skoro 8 let a 135 tkm funguje bez potíží.
Červen 2, 201312 r aha, tak je to někdo jiný edit: už jsem to našel, je to MiraXP http://forum.skodahome.cz/topic/118152-egr-ventil-chyby-omezen%C3%AD-vy%C5%99azen%C3%AD-kontrolky/?hl=%2Bvy%C5%99adit+%2Begr
Červenec 2, 201312 r Kucí, tak jsem zkoušel odpojit EGR a asi jsem ho přechválil... Po odpojení mi přestalo cukat auto při jemném přidání a ubrání plynu a navíc se konečně přestalo dusit v nižších otáčkách. Dal bych ruku do ohně, že jsem EGR už kdysi zkoušel odpojit a tenkrát to nepomohlo. Nicméně i přes SW od Cimbu svítí kontrolka motoru. Než bych zkoušel EGR zaslepit, tak jsem radši napsal na Cimbu a prý i při zaslepení bude check svítit. Nicméne softwarově vyřadit EGR umí, tak to v nejbližší budoucnosti podstoupím. Spotřeba se mi zdá po odpojení EGR +- stejná.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.