Přejít na obsah

Cuknutí při uvolnění nebo přišlápnutí plynu


simitu

Doporučené příspěvky

Před zásahem auto jelo normálně,při puštění plynu to cuklo. Mám AZQ

Zkoušel jsem to s tím egrem,nejdřív jsem ho zaslepil,jezdil a pořád to dělalo,chyba žádná.Po nějaké době se rozsvítil motor,na vagu malý přísun vzduchu,špatné spojení s egrem...

Poté jsem ho odpíchnul uplně,jelo to normálně,cukalo furt,po čase svítil motor,ty samé chyby.Zkusil jsem ho odslepit a odpojit,ty samé chyby,plus nějaké další,ale to si teď nepamatuju.Auto se začalo okolo 3400-3600ot. dusit a dost často při stále rychlosti na dálnici,prostě vynechalo(nereagovalo na plyn,cca 3-6 vteřin) a poté zase jelo...

Teď to mám zapojené,odslepené a svítí motor,vag malý přísun vzduchu,chybné spojení s egrem...Tak jestli neodešel do věčných lovišť...

Zkoušel jsem i ten spojkový spínač a také nic...

Koukal jsem na všechny silentbloky a jako vůli mají na ty kilometry,ale zatím v klidu,aby dělali todle.A zdá se mi,že motor od 130t.km začal hrozně rachtat.

 

Svítí i EPC,to hlásí brzdový spínač,ten je ovšem nový.Furt svítí,na to jsem si zvyknul už...

A chybné spojení s ABS,přitom ho nemám...

 

Nějak mě to nebavý už řešit,nikdo nic neví a nikdo se v tom nechce hrabat...

Potřeboval bych někoho,kdo rozumí přímo tomudle motoru a juknul na to.

Editováno: , autor: wén@
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proveď základní nastavení EGR, měl jsi ho odpojený, tak by to chtělo zase nastavit. Pokud ti neproběhne adaptace (nastavení) OK, tak bude s největší pravděpodobností KO. Vymazat všechny chyby a pak testovat, co zase naskočí. Nevím zda jsi čistil klapku, tedy vymontovat, pořádně vyčistit a udělat taktéž zákl.nastavení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak egru,tak i klapce  jsme dělali po vyčištění zákl. nastavení :) a po tom všem,co se odehrálo...

dneska jsem to napíchnul a píše EGR-malý přísun vzduchu a systém zpětného vedení výfukových plynu...

 

mechanik řikal,že bude nejspíš v prdeli,ale že jsem mu zaslepením musel dát poslední ťafku..

 

jaký vliv budou mít špatné svíčky na jízdu a chování motoru? měnili se cca v 90t.km a teď mám bezmála 150t.km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud není EGR zaslepen a přesto to hlásí nízký průtok, tak bude K.O. Jinak svíčky mají také velký vliv na chod motoru a jestli mají takřka 60t km, tak nejvyšší čas, je vyměnit (doporučený serv.interval je 60t km). Dej tam svíce NGK ZFR5P-G a pokud nebude změna, budeš muset i ten EGR dát new.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Kucí, tak jsem zkoušel odpojit EGR a asi jsem ho přechválil... Po odpojení mi přestalo cukat auto při jemném přidání a ubrání plynu a navíc se konečně přestalo dusit v nižších otáčkách. Dal bych ruku do ohně, že jsem EGR už kdysi zkoušel odpojit a tenkrát to nepomohlo. Nicméně i přes SW od Cimbu svítí kontrolka motoru. Než bych zkoušel EGR zaslepit, tak jsem radši napsal na Cimbu a prý i při zaslepení bude check svítit. Nicméne softwarově vyřadit EGR umí, tak to v nejbližší budoucnosti podstoupím. Spotřeba se mi zdá po odpojení EGR +- stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...