Rombero Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Zdravim.nikde jsem nenasel stejny proble tak rozjizdin nove tema.stava se mi ze za jizdy spadne vykon jak kdybych pustil plynovi pedal po vyslapnuti a opetovnem seslapnuti jede zase tak jak ma.prosim za rady co by mohla byt podle vas pricina.dekuji a jestli to tu uz je tak se omlouvam.nenasel jsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Co takhle napsat co máš za motor, místo těch blábolu o duplikaci tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 4. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Omlouvam se je to octavia combi 1.6 75kw rv.:2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Bych to viděl na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 4. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Jj zitra v 10 rano tam mazu.uz jsem obednanej.tak jsem zvesave.pak dam vedet.ja jen jestli uz nekdo nemel podobny problem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 5. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2012 Tak diagnostika vyhodi chybu 16825 system odvzdusneni nadrze,spatna pruchodnost co myslite mohlo by to byt tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 (editace) Na 100% vzniká ti tam podtlak a čerpadlo to nestíhá dotlačit, když ubereš plyn tak to zase dotlačí, nech povolené víčko nádrže a vyzkoušej to. Editováno: 5. Září 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 5. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2012 Ok diky za info v patek se na to servisak podiva a pak napisu jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Tak jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 10. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Cekam zatim nez dorazi ventil.pak hned hodim echo neboj ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Já mám totiž úplně ten stejný problém sice u jiné motorizace, ale úplně stejné příznaky : chyba na VAGu 16825, občas při otevření nádže se nasaje vzduch, někdy cítím že při povolení pedálu auto zrychlí. Já jsem ventil procvakval VAGem a je v pohodě. To že by byla někde ucpaná hadice se mi nezdá, možná ještě nádobka aktivního uhlí, ale moc se mi do výměny nehcce, protože to je celkem drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Tak nech povolené to víčko a projeď to a uvidíš kde je chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Problem je, že mě to nedělá soustavně ale nahodile, jako kdyby občas byl pruchozi a občas ne. Třeba dneska při tankování, žadnej podtlak nebyl. Ale vyzkouším to, za chvíli končím v práci, tak uvidim, jestli bude nějaký znatelný rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Tak sjem to vyzkoušel, a fakt jsem nečekal že to bude až tak znatelný rozdíl, nejspíš to vyřeší půlku mých problémů. Ted mě čeká zjistit, zda je přicpaná hadička, nebo špatný ventil nebo nádobka. Bohužel ventil a nádobka jsou na můj vkus příliš drahý, tak nejspíš zvolím vrakoviště nebo nějaké auto po bouračce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 12. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Tak dneska jsem si vyzvedl auto.mel jsem ho na prestavbe na lpg a problem pretrvava i na provoz na plyn tak tim ventylem to asi nebude nebo myslite ze jo?napadlo me jestli by to nemohl delat zasranej egr ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Nemáš nakonec ucpaný výfuk (katalyzátor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palmexman Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Rombero: hlavně dej prosím info čím to je ... tenhle motor na tohle trpí tak ať víme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 12. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2012 No nevim vejfuk to asi nebude to by bylo priduseny nebo by to bylo znat na vikonu ne?ze by to netahlo a me to jede fakt dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Tak říkáš že to sem tam přestane táhnout. Jinak se také třeba podívat na plynový pedál jestli správně funguje potenciometr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 12. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Ty jo ja jsem uplne blbej.vubec mi nedocvaklo za tam je el.plyn ja jsem idiot.no vidis to skusim tohle a uvidime.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 (editace) Taky mám podobný problém,respektive uplně ten stejnej na HTP40kw,mě wag nic nepíše,ale sem tam při sešlápnutí plynu se to rozjede a pak se začne dusit stačí pustit plyn a hned sešlápnout a jede to normálně,zatím příčinu marně hledám,měnil jsem filtr paliva,do benzínu leju čistič na vstřiky a ventilu od wyns,a ted budu měnit těsnění mezi škrt.klapkou a filtrem a těsnění pod víčkem oleje,kde mi olej prolíná a pokud tohle nepomuže vyděl bych to na šrtící klapku,jenom nevím,jestli je klapka spojena i s potenciometrem plynu nebo ten je jinde. Editováno: 13. Září 2012, autor: Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 13. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Ja bych rek ze potenciometr bude soucasti pedalu.uz pomalu schanim nejaky starsi pedal abych to vyzkousel novy se mi nechce kupovat kdyz to tim treba ani nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Já si myslím že potenciometrem plynu to nebude, má dvě odporové dráhy, které se navzájem hlídají, kdyby to bylo tím, tak by ti hned svítil EPC, ale třeba se mýlím. Stává se ti občas, že když otevřeš víčko od nádrže, že slyšíš nasát vzduch? Aby si vyloučil špatné odvětrávání nádrže, tak se zkus projet s povoleným víčkem od nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Tohle je nesmysl, jsem viděl potenciometr, který od 60% do 75% nefungoval a chybu to nepsalo, jinak to zkontroluješ na diagnostice jestli je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 Tak dnes cesta cca 150km bez víčka 149km v pohodě a pak to zas škublo takže budu muset hledat dál,na prd je,že to na wagu nic nenapíše,jezdí to bez problému a pak z ničeho nic se přidusí povolím přidám plyn a jede to normalně a občas to udělá hned po sobě a pak zas tejden nic kuva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.