Dalibor Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 to Pawouk: ok, polepším se, ale samomluvou můžu trpět? Třeba jako že jsem udělal kontrolu na volnoběh a váha vzduchu mi dává víc jak 370 mg/R (viz. příloha). Když jsem udělal kontrolu ventilu N18 (elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů), tak cvakal, ohmicky snad taky ok. Když jsem ho zkoušel přes VAG a základní nastavení, kde přepíná mezi vypnuto a zapnuto, tak správně ukazoval 0...5% a 95...100%, ale hodnota vzduchu byla stále cca 420 mg/R. Takže podle DP zkontrolovat mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Otázka zní, může to mít vliv na počáteční výkon - akceleraci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HellFox Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Zdravím všechny, chtěl bych požádat o pomoc s logem, měření jsem jel do kopce na 3 pod plným do necelých 4000 ot/min. Kolem třech tisíc otáček auto ztrácí výkon, po chvíli se zas trochu rozjede. Do nouzáku ještě nespadlo nikdy. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být? I podle logu je mi jasné, že je tam velký propad a něco je špatně, ale o radu zde žádám zkušené a zasvěcené. Octavia I AHF 81kW, 280 000 km, EGR odpojen. Přikládám celý csv soubor - http://leteckaposta.cz/714301824 Díky za jakékoliv info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2015 Mrkněte někdo 2,3, záznam 1. je nesmysl, zapomněl jsem vymazat. Je to tak v normě, nebo už začíná váha ztrácet na přesností. FI 1.9 TDI PD 74kW 256 000 km. Váha 2 roky Bosch. http://leteckaposta.cz/496736518 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobileus Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 Ahoj lidi, mám Octavii 66kW, typ motoru AGR. Zdá se mi, že auto netáhne jak by mělo. Udělal jsem log z jízdy na trojku. Můžete na to prosím mrknout? EGR je odpojeno. Logy jsou ke stažení na tomto odkazu: https://uloz.to/!VzE.../log-octavia-7z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nadvora Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 (editace) Zdravím, po výmněně turba (+intercooler) a čištění EGR mi svítí kontrolka motoru... udělal jsem LOG, tak někdo zkušenej z toho třebas něco vyčte. EGR jsem zkusil i zaslepit, ale nepomohlo (jestli se teda nemusí deaktivovat přes VAG). Log je se zaslepeným EGR, do kopce na 4.st pod plným) Fabia 2005 1.9TDi ATD 74kW LOG v příloze, nebo zde: https://www.dropbox.com/s/831u87kh9j9e73i/LOG-01-003-010-011.csv?dl=0 motor jinak jede vcelku normálně (vstřiky jsem koukal jsou mezi hodnotami 0 a +1) díky LOG-01-003-010-011.csv Editováno: 6. Březen 2017, autor: nadvora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nadvora Vloženo 20. Červen 2017 Sdílet Vloženo 20. Červen 2017 problém trvá, jezdím dál :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomada Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Zdravim pani pomoze mi niekto skusal som lognut octaviu 1,9tdi 81kw tu by mal byt log LOG-01-001-003-011.CSV pri sliapnuti plynu na podlahu zdochne motor a pri opatovnom startovani startuje na viac krat a po nastartovani trasie celym autom par sekund potom sa to ustali.Dik moze mat s tym nieco spolocne aj EGR ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav Zeman Vloženo 10. Červen 2018 Sdílet Vloženo 10. Červen 2018 Zdravím Vás,,mám na vás dotaz..Mám octavii 1.9.TDI 81KW r.vv1999 najeto 350000 a poslední dobou mi přijde strašně líná,,dal jsem ji kamarádovi,který vyměnil n75,,dal nové podtlaky,zaslepil EGR a dal novou váhu vzduchu...přijde mě,že už nelítá jak má...Udělali jsme LOG podle návodu,,ale nevyznám se v těch číslech..Mohl bych poprosit,,zdali by mi někdo řekl,,na co se zaměřit?? Přikládám Log...Děkuji všem LOG-01-003-010-011.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GyverSNV Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Ahojte, viete mi pomôcť? 1,9 TDI 85kW, auto neťaha zospodu vôbec.....podarilo s mi spraviť 3 logy na 3ke a na 4ke a jeden kombinovaný, čo by to mohlo byť?začalo to zo dna na den, turbo sa zrepasovalo ale po repase to iste, akurat nežerie olej https://drive.google.com/open?id=1UE_No3L2TQ0b1TtMP9SASPsIuxcMZm2H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krutik66 Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Ahoj mohl by mi někdo přeložit co se pise v logu z vagu? A dale jestli jde nejak diagnostikovat cidlo venkovni teploty ktere je nejspis vadne kdyz ukazuje o cca 10°C min ale stejne by me to zajimalo. A pak jak zjistit jestli cidlo chl kapaliny ukazuje spravne.Dikyhttp://cloud.tapatalk.com/s/5c261131685d6/VAG%20LOG.txt Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk EDIT:co se servomotoru klapky klimy tyce muzu bez vagu nejak poznat ze nefunguje?Navíc na klime i na pp mi venkovni teplotu ukazuje chybne mez je realna takze asi zatim nezjistim jestli kompresor sepne i kdyz ke nad 5 stupnu nebo by to ve vagu taky ukazalo EDIT:nevim jestli jsem koukal na schema klimy dobre ale ta V71 je klapka kterou muzu videt pod kabinovym filtrem? Zkousel sem smerovat vzduch a pri recirkulaci se uzavřela tim padem by mela fungovat ale ve vagu to pise pretlakova klapka v71 tak se radsi ptám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.