Červen 30, 201510 r to Pawouk: ok, polepším se, ale samomluvou můžu trpět? Třeba jako že jsem udělal kontrolu na volnoběh a váha vzduchu mi dává víc jak 370 mg/R (viz. příloha). Když jsem udělal kontrolu ventilu N18 (elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů), tak cvakal, ohmicky snad taky ok. Když jsem ho zkoušel přes VAG a základní nastavení, kde přepíná mezi vypnuto a zapnuto, tak správně ukazoval 0...5% a 95...100%, ale hodnota vzduchu byla stále cca 420 mg/R. Takže podle DP zkontrolovat mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Otázka zní, může to mít vliv na počáteční výkon - akceleraci?
Červenec 21, 201510 r Zdravím všechny, chtěl bych požádat o pomoc s logem, měření jsem jel do kopce na 3 pod plným do necelých 4000 ot/min. Kolem třech tisíc otáček auto ztrácí výkon, po chvíli se zas trochu rozjede. Do nouzáku ještě nespadlo nikdy. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být? I podle logu je mi jasné, že je tam velký propad a něco je špatně, ale o radu zde žádám zkušené a zasvěcené. Octavia I AHF 81kW, 280 000 km, EGR odpojen. Přikládám celý csv soubor - http://leteckaposta.cz/714301824 Díky za jakékoliv info
Říjen 2, 20159 r Mrkněte někdo 2,3, záznam 1. je nesmysl, zapomněl jsem vymazat. Je to tak v normě, nebo už začíná váha ztrácet na přesností. FI 1.9 TDI PD 74kW 256 000 km. Váha 2 roky Bosch. http://leteckaposta.cz/496736518
Červen 23, 20169 r Ahoj lidi, mám Octavii 66kW, typ motoru AGR. Zdá se mi, že auto netáhne jak by mělo. Udělal jsem log z jízdy na trojku. Můžete na to prosím mrknout? EGR je odpojeno. Logy jsou ke stažení na tomto odkazu: https://uloz.to/!VzE.../log-octavia-7z
Březen 6, 20178 r Zdravím, po výmněně turba (+intercooler) a čištění EGR mi svítí kontrolka motoru... udělal jsem LOG, tak někdo zkušenej z toho třebas něco vyčte. EGR jsem zkusil i zaslepit, ale nepomohlo (jestli se teda nemusí deaktivovat přes VAG). Log je se zaslepeným EGR, do kopce na 4.st pod plným) Fabia 2005 1.9TDi ATD 74kW LOG v příloze, nebo zde: https://www.dropbox.com/s/831u87kh9j9e73i/LOG-01-003-010-011.csv?dl=0 motor jinak jede vcelku normálně (vstřiky jsem koukal jsou mezi hodnotami 0 a +1) díky LOG-01-003-010-011.csv Upraveno Březen 6, 20178 r od nadvora
Duben 1, 20187 r Zdravim pani pomoze mi niekto skusal som lognut octaviu 1,9tdi 81kw tu by mal byt log LOG-01-001-003-011.CSV pri sliapnuti plynu na podlahu zdochne motor a pri opatovnom startovani startuje na viac krat a po nastartovani trasie celym autom par sekund potom sa to ustali.Dik moze mat s tym nieco spolocne aj EGR ventil?
Červen 10, 20187 r Zdravím Vás,,mám na vás dotaz..Mám octavii 1.9.TDI 81KW r.vv1999 najeto 350000 a poslední dobou mi přijde strašně líná,,dal jsem ji kamarádovi,který vyměnil n75,,dal nové podtlaky,zaslepil EGR a dal novou váhu vzduchu...přijde mě,že už nelítá jak má...Udělali jsme LOG podle návodu,,ale nevyznám se v těch číslech..Mohl bych poprosit,,zdali by mi někdo řekl,,na co se zaměřit?? Přikládám Log...Děkuji všem LOG-01-003-010-011.CSV
Červen 21, 20187 r Ahojte, viete mi pomôcť? 1,9 TDI 85kW, auto neťaha zospodu vôbec.....podarilo s mi spraviť 3 logy na 3ke a na 4ke a jeden kombinovaný, čo by to mohlo byť?začalo to zo dna na den, turbo sa zrepasovalo ale po repase to iste, akurat nežerie olej https://drive.google.com/open?id=1UE_No3L2TQ0b1TtMP9SASPsIuxcMZm2H
Prosinec 28, 20186 r Ahoj mohl by mi někdo přeložit co se pise v logu z vagu? A dale jestli jde nejak diagnostikovat cidlo venkovni teploty ktere je nejspis vadne kdyz ukazuje o cca 10°C min ale stejne by me to zajimalo. A pak jak zjistit jestli cidlo chl kapaliny ukazuje spravne.Dikyhttp://cloud.tapatalk.com/s/5c261131685d6/VAG%20LOG.txt Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk EDIT:co se servomotoru klapky klimy tyce muzu bez vagu nejak poznat ze nefunguje?Navíc na klime i na pp mi venkovni teplotu ukazuje chybne mez je realna takze asi zatim nezjistim jestli kompresor sepne i kdyz ke nad 5 stupnu nebo by to ve vagu taky ukazalo EDIT:nevim jestli jsem koukal na schema klimy dobre ale ta V71 je klapka kterou muzu videt pod kabinovym filtrem? Zkousel sem smerovat vzduch a pri recirkulaci se uzavřela tim padem by mela fungovat ale ve vagu to pise pretlakova klapka v71 tak se radsi ptám
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.