Tom Tnt Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Nikde jsem nenašel jak deaktivovat HHA (pomoc rozjezdu do kopce) a protože mě to pěkně sralo, nedalo mi a hledal jsem dál. Výsledek: ve VAG zvolit Motor (01) a u mojí O2 TDI vRS 2007 to bylo na kanálu 58 jednoduše místo 1 zvolit 0 a uložit - funguje okamžitě S pozdravem Tom 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 šikula...ale co Tě na tom prosím Tě tak sralo? To není ironie ani nic jiného, jen se ptám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 Mě to občas se.. taky. Normálně je to pochopitelně pěkná frajeřinka, při rozjezdu do kopce necouvnu ani o centimetr. Něco jiného to je v zimě, kdy se potřebuji rozjet na zmrzlém sněhu do kopce. HHC drží a pokud přidávám plyn hodně citlivě (což je v tom případě potřeba), tak se HHC nevypne, resp. až po 2 sekundách a občas začnu couvat. Pak už se pochopitelně nerozjedu. Nebo přidám trošku víc, jenže mi to zase proklouzne a jsem zase v pr... Takže se s blbým HHC musím v těchto případech rozjíždět na ručku jak v autoškole. Několikrát jsem to chtěl deaktivovat, ale prý to nejde a ve Škodovce mi dokonce řekli že jde o bezpečnostní prvek, tak to neudělají. Na druhou stranu jsem si už asi zvyknul, až na pár kritických dnů v roce (jsem z Jizerek) je to příjemné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 (editace) Tento problem znam take, ale prinos HHC je pro me vetsi, nez jeho zcela minoritni malinke negativum s provozem na snehu. Ale da se to naucit i s aktivnim HHC a DSGckem :-) Apropo, a nefungoval by me bez nej automaticke parkovani, ktere se obcas dost hodi... Editováno: 24. Září 2012, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Tnt Vloženo 3. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Ten důvod je jednoduchý: jsem hold ze staré školy - všechny ty bezpečnostní prvky a vychytávky jsou dobré, a neříkám že mnohým i pomáhají, ale neměly by překážet a otravovat, a to je to co se děje mi. Jsem zvyklý jezdit bez HHA, vše zvládám jen spojka - plyn, do větších kopců + ručka, ale to je fakt výjímečně. Mi se hodně ulevilo - nespoléhám se totiž na slepého pitomce (HHA), který drží brzdy, když to není třeba, a neví nic o situaci na silnici. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.