Přejít na obsah

Tom Tnt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Tom Tnt

  • Narozeniny 31.10.1979

Návštěvy profilu

1 314 zobrazení profilu

Oznámení Tom Tnt

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím pánové a dámy, chtěl bych znát Váš názor, pokud již někdo podobný požadavek měl, zda bylo jeho přání vyslyšeno a byl během servisní kontroly či opravy svého auta celou dobu přítomen - podobně jako na STK. Mám na mysli hlavně větší, kde vám šéf či vedoucí slíbí, že je vše ok, vychválí provedenou práci až do nebe, ale na dílně, kde on moc nezavítá, se dějí jiné věci - nemění olej, filtry, apod., ale na faktuře je to zpoplatněno. Piště kde jste byli a reakce jednotlivých firem na tento požadavek. Já už na kontrole či servise od auta nejdu a mohu říci, že je to lepší - netrvá to tak dlouho a mám jistotu, že je prácička provedená v daném rozsahu. Díky za Vaše postřehy
  2. Chci si zvýšit volnoběžné otáčky na 900, ale nedaří se. Našel jsem i postup, ale nefunguje, hlavně ne login, zkoušel jsem 12233 a také 26262. Nic. Neví někdo jak to udělat ve VCDS na Octavii 2 TDI 2.0 Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 HB HW: 03G 906 018 EB Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 2148 Moc díky
  3. Já zkoušel LED na O2 TDI a tam kde to hlídá je potřeba odpor alespoň 108 ohm. Tzn. ztrátový výkon asi 2W. Proud tam teče 0,13A plus proud přes diodu, který je asi 30mA, což nám dává celkový proud 160mA. Normální žárovka 5W bere proud asi 350mA. Takže - pokud tam dám diody, na jedné žárovce se "ušetří" 190mA (beru jako asi polovina ) Hlídání nezobrazí chybu a světla svítí. A celková úspora je (podle počtu žárovek) 1A a více. A to se vyplatí
  4. No to je nám všem jasné a nejde o ten plech ale o to, že si někdo kasíruje, ale práce není jak má být.
  5. podívejte se na tyto stránky http://www.autocentrala.cz/
  6. Pánové a dámy, moje osobní zkušenost se servisy (netvrdím, že všechny - jen jsem asi špatně narazil) je bohužel špatná. V servise mě vítali a loučili se jako nejlepší kamarádi, úsměv na tváři, samé superlativy a pozitiva. Zaplatil jsem za kontrolu a výměnu snad všeho, ale bohužel jsem po ujetí několika tkm zjistil, že je něco v nepořádku. Pak jsem se pustil do výměny sám a zjistil jsem následující: palivový filtr - i přes můj důraz na výměnu - neměněn (černý, ani přes to ta nafta netekla) vzduchový filtr - neměněn (opravdu tak špinavý nemohl být po ujetí 2tkm) pylový filtr - neměněn - rok výroby 2007 a černý jak bota olej a filtr - snad vyměněn, ale i přesto jsem to pak vyměnil sám znova a další věc - rozvody - vyměněn pouze řemen a kladka, ale ne šrouby, pumpa atd. plus bylo to špatně nastavené jediné co umí v servise dokonale - vynulovat servisní interval a kasírovat A pozor - není to jen nějaký servis - autorizovaný servis Škoda. Výsledek toho všeho - moje auto nejede - momentálně na opravě.
  7. Ten důvod je jednoduchý: jsem hold ze staré školy - všechny ty bezpečnostní prvky a vychytávky jsou dobré, a neříkám že mnohým i pomáhají, ale neměly by překážet a otravovat, a to je to co se děje mi. Jsem zvyklý jezdit bez HHA, vše zvládám jen spojka - plyn, do větších kopců + ručka, ale to je fakt výjímečně. Mi se hodně ulevilo - nespoléhám se totiž na slepého pitomce (HHA), který drží brzdy, když to není třeba, a neví nic o situaci na silnici. Tom
  8. Nikde jsem nenašel jak deaktivovat HHA (pomoc rozjezdu do kopce) a protože mě to pěkně sralo, nedalo mi a hledal jsem dál. Výsledek: ve VAG zvolit Motor (01) a u mojí O2 TDI vRS 2007 to bylo na kanálu 58 jednoduše místo 1 zvolit 0 a uložit - funguje okamžitě S pozdravem Tom
  9. Zdar pane, já si montoval tempomat sám a taky jsem ho chtěl aktivovat, ale furt s tím byl problém, prostě to nejelo. Tak jsem obvolal pár známých a našel místo, kde ti to aktivují za 200 Kč. Je to kousek od Ostravy. V maps.google.com si vyhledej "Linkova, Radvanice, ČR". Já to tam měl hotové za 5 minut i s testem. Je to dílna s červenou tečkou na obrázku. (Jsou tam 2 dílny vedle sebe.) Ptej se tam na Milana.
  10. Ahoj kluci, četl jsem asi půl diskuze, zatím jsem neměl více času, a rozhodl jsem se to zkusit. Mám Fabii 1,2 12V 47kW, MR2006, ŘJ 6Q1 937 049 D, Soft. coding 25610, takže by to fungovat mělo. Namontoval jsem tempomat, sice to byla drbačka, poněvadž tam mám kabelů jak cip a musel jsem odmontovat i palubovku, nicméně je to zapojené. Ten bílý kabel jsem zapojil na pin 6 do T11b, červený na brzdu a další do ŘJ na XS3. Bohužel mi to nefunguje, tempomat nejede. A já nevím přesně proč? Nějak se mi nepodařilo aktivovat tempomat v ŘJ, jedu do 01 Engine a pak 11 Login, dám kód 11463, ale píše to nějaké nesmysly o odmítnutí kódu apod. To je věc první. A druhá: zkoušel jsem číst kanál 006 a 066 a moc z toho chytrý nejsem. Hledal jsem co se dalo, ale nic kloudného jsem nenašel. Takže nevím jak na to. VAG (registovaný) mám půjčený od kolegy, je to staré PC. Kód 11463 nešel ani jemu,on nemá moc čas, takže zkouším sám. Našel by se někdo, kdo by mi mohl pomoci. Hodlám proměřit kabely a napájení tempomatu, ale zatím jsem se k tomu nedostal. Změřím a dám vědět. Možná je chyba v zapojení nebo kontaktu. Je možné, že tempomat nejde aktivovat v ŘJ, protože je špatně zapojen. Já myslel, že by to mělo jít i bez. Dík Tom
×
×
  • Vytvořit nový...