Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

kluci potřebuji poradit než jsem si přečetl návod na čištění filtru tak jsem ho vyfoukal vzduchem což jsem neměl myslíte že jsem ho zkurvil a mam rači koupit nový :help:

Urcite...nez pak kupovat novy turbo za 20-30 tis kc...tak lepsi koupit filtr za 1500kc.

  • Autor

no že jsem si ty ruce rači nezlamal vymněnimho a dam papírak

Vyhoď KN a dej tam normální, bavlněný hadr namočený v oleji bych do auta nikdy nedal ;)

  • 2 týdny později...
Vyhoď KN a dej tam normální, bavlněný hadr namočený v oleji bych do auta nikdy nedal ;)

No pokud je v orig airboxu tak proc ne ..aspon je "dozivotni" pri spravne udrzbe... v motorsportu se pouziva bezne tak asi neco na tom bude..

  • 5 měsíců později...
Vyhoď KN a dej tam normální, bavlněný hadr namočený v oleji bych do auta nikdy nedal ;)

No to je vážně odborná reakce...proč asi jsou všechny kvalitní sportovní filtry tolik vychvalovaný a mají doživotní záruku? O lepším zvuku a spalování ani nemluvě...

  • 3 roky později...

Mám dilema, jestli osadit stávající airbox vzduchovým filtrem K&N nebo pořídit komplet K&N airbox. Přikláněl bych se ke kompletnímu novému airboxu, ale nevim, jestli za vynaložené finance bude přínos nějak zásadní. Jedná se o motor 1.6 MPi (BSE).

Taky jsem zaslech ("voni" toho dost nakecaj), že se samotný filtr nedá jen tak strčit do originál airboxu, protože netěsní nebo nesedí nebo nevimco. Víte o tom někdo něco?

Díky

Prinos nebude nijak zasadni, respektive bude temer nulovy, s obojim.

Tak proč je fuck dělaj? Blbá otázka. A blbá odpověď, pak netřeba řešit, jestli dát Bosch nebo Mann nebo Filtron nebo Starline nebo ponožku. Si dělám :kol-130:

Něco na tom snad musí být, noné?

No a co si od toho filtru slibujes za vysledky? Myslis, ze kdyby slo filtrem za par korun opravdu realne zlepsit auto, ze by si to tam ti vyrobci nedavali uz sami z vyroby.

osobní názor mám takový, že našim motorům než nějaký "sportovní" filtr mnohem více prospěje častější výměna toho klasického...pokud se pohybuješ v prostředí kde je hodně prachu tím tuplem :kol-28:

No a co si od toho filtru slibujes za vysledky? Myslis, ze kdyby slo filtrem za par korun opravdu realne zlepsit auto, ze by si to tam ti vyrobci nedavali uz sami z vyroby.

Rozhodně by je tam nedávali. Rozšířili by sortiment "originálních" dílů a příslušenství a pěkně by to namastili.

Slibuju si od něj, že zachytí malinko víc nečistot, ale hlavně, že se snad zlepší dynamika při otáčkách 2-3 tis., což by bylo přesně to, co tenhle motor potřebuje. Věřim, že přínos bude a moje otázka je, jestli airbox stojí za to, potažmo, zda je nějaký "problém" se samotnou výměnou filtru (viz. výše).

Předpokládam, že máš praktickou zkušenost, proto se ptám, proč je přínos nulový. Zkoušel jsi filtr i airbox a nic?

Upraveno od Laďan

Podle pana Jandy bys musel otevřený filtr co 1/4 roku čistit . A stejně bez upravy řj je to k ničemu .

Upraveno od hanesek

Mal som sportovy filter konkretne sisku ( ziadny smejd) na OI 1.9 TDI 66kw a bolo dost citit ako sa zlepsila pruznost a drzali sa viac otacky, nepadali tak rychlo pri preradovani. Proste auto bolo zivsie, ja len odporucam.

Díky za názory. Filtr prostě dřív nebo pozdějc bude, to vim od začátku ;) . Jenom pořád nevim jakou variantu. Pravděpodobně začnu vložkou a pak se uvidí :kol-125:

Je to tve auto a nejspis to potrebujes otestovat sam, aby ses presvedcil, ze to nefunguje pripadne abys byl spokojen s placebo efektem. Kdybys prece jen vahal, tak doporucuju navstivit treba Youtube nebo Google, je tam dost testu, kde realne merili rozdil u beznych aut a vysledek byl vzdy nula ci na hranici statisticke odchylky.

Mám dilema, jestli osadit stávající airbox vzduchovým filtrem K&N nebo pořídit komplet K&N airbox. Přikláněl bych se ke kompletnímu novému airboxu, ale nevim, jestli za vynaložené finance bude přínos nějak zásadní. Jedná se o motor 1.6 MPi (BSE).

Pokud použiješ bavlněnou filtrační vložku (KN, Green apod.) místo papírové, zvýší to kroutící moment motoru a tedy i výkon o 2 až 3%.

Zachovat současný airbox je dobré - motor by měl nasávat uklidněný vzduch z airboxu.

Díky všem za konzultaci. Zkusit to musím sám. Airbox zachovám.

K&N to asi nebude, protože jsem z nezávislých míst slyšel, že špatně sedí a podfukuje (konkrétně u OII).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.