Yofresh Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 Dobry den,dnes se mi stalo,ze po nastartovani mi spadly otacky na volnobeh,vse v poradku,bydlim v kopci a tak sem nechal neutral a pust brzdu a auto se na neutral rozjelo dolu z kopce,aale aniz bych slapal na plunovy pedal,tak mi proste vylitly otacky na 2500. pak zas klesnuly a pak zas vyskocily a zas klesly. Jeste se mi to nestalo,co to muze byt? Jakobych slapal na plyn,ale vubec sem se ho nedotknul. dekuji moc za radu Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 vycistit skrtici klapku ...popripade prehrat SW v RJ ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 25. Září 2012 Sdílet Vloženo 25. Září 2012 bydlim taky na kopci, taky se mi stalo, nema cenu tohle resit. zadna vada na aute neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yofresh Vloženo 25. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2012 Aha,tak to jsem rád,že nejsem sám. Je to ale divné,auto je v naprostém pořádku a tak proč si sám jakoby přidává plyn bez šlápnuti na něj, pak to klesne a pak zas přidá. Je to hodně zvláštní. Takže říkáš, ty si to řešil a nic se nenašlo jo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 25. Září 2012 Sdílet Vloženo 25. Září 2012 Všiml, jsem si, že při stání je volnoběh cca 650ot. a když člověk jede tak cca 850ot. Od jaký rychlosti nevím. Ale taky mám TSI. Mysím, že by to mohlo být v této regulaci v kombinaci se studeným motorem, což neovlivníš. Předpokládám, že to je zase nějaká ekologická vychytávka... Další varianta je, že ti nespaluje jeden válec - občas. To je u tebe pravděpodobnější. ŘJ to trošku osolí, válec se chytí a kolísání je na světě. - Zkus vyměnit svíčky a vzduchovej filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 25. Září 2012 Sdílet Vloženo 25. Září 2012 pokud to bude delat kazdy rano, tak to je problem a je treba to resit, pokud je to obcas, nahodile, tak je to proste vlastnost. je to proste SW rizenej stroj a nikdy to nebude 100% fungovat jak by mělo, viz. smart mobily, PC atd. jak psal kolega výše, volnoběh se při pohybu auta zvýší na nějakou hodnotu, v kombinaci se studeným motorem a brzdenim z kopce (podtlak v brzd systemu zatezuje motor) se to muze nejak rozhodit a takhle to zhoupne. stejne jako obcas po startu jsou otacky 1200 asi minutu az dve, pak padnou do normalu, je to proste vlastnost, nijak bych tohle neresil, uz s tim ziju dva roky a bez problemu me auto spolehlive doveze kam je treba. jsem zastance nazoru nic zbytecne nerozebirat, tim se to teprve poradne rozese.e, ne hned, ale muze se to projevit casem, tak jak auto vyjede z fabriky uz ho nikdy nikdo neposklada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yofresh Vloženo 26. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2012 To je pravda,uvidím,udělalo mi to zatím jen jednou, nebudu to nějak řešit. Pak můžu akorát vyměnit svíčky ale mám pocit že jsou taky nové. No pokud to nezačne dělat nějak víc tak se s tím nebudu fakt zaobírat. Zbytečně se stresovat :-) Díky moc za rady a postřehy :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 Je to vlastnost naprogramovaná do ŘJ - aby se nestávalo, že řidič zařadí za jízdy z kopce rychlost a dojde k prudkému škubnutí tím, jak se rozjetý vůz po puštění spojky snaží roztočit motor, ŘJ zvýší otáčky motoru. Informace jde po CANu z palubní desky/snímače rychlosti. Od nějakýho roku to mají všecky koncernový auta - prostě za jízdy je volnoběh vyšší než na stojícím autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.