Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den,dnes se mi stalo,ze po nastartovani mi spadly otacky na volnobeh,vse v poradku,bydlim v kopci a tak sem nechal neutral a pust brzdu a auto se na neutral rozjelo dolu z kopce,aale aniz bych slapal na plunovy pedal,tak mi proste vylitly otacky na 2500. pak zas klesnuly a pak zas vyskocily a zas klesly. Jeste se mi to nestalo,co to muze byt? Jakobych slapal na plyn,ale vubec sem se ho nedotknul. dekuji moc za radu Petr

vycistit skrtici klapku ...popripade prehrat SW v RJ ...

bydlim taky na kopci, taky se mi stalo, nema cenu tohle resit. zadna vada na aute neni.

  • Autor

Aha,tak to jsem rád,že nejsem sám. Je to ale divné,auto je v naprostém pořádku a tak proč si sám jakoby přidává plyn bez šlápnuti na něj, pak to klesne a pak zas přidá. Je to hodně zvláštní. Takže říkáš, ty si to řešil a nic se nenašlo jo ?

Všiml, jsem si, že při stání je volnoběh cca 650ot. a když člověk jede tak cca 850ot. Od jaký rychlosti nevím. Ale taky mám TSI.

Mysím, že by to mohlo být v této regulaci v kombinaci se studeným motorem, což neovlivníš.

Předpokládám, že to je zase nějaká ekologická vychytávka...

Další varianta je, že ti nespaluje jeden válec - občas. To je u tebe pravděpodobnější. ŘJ to trošku osolí, válec se chytí a kolísání je na světě. - Zkus vyměnit svíčky a vzduchovej filtr.

pokud to bude delat kazdy rano, tak to je problem a je treba to resit, pokud je to obcas, nahodile, tak je to proste vlastnost. je to proste SW rizenej stroj a nikdy to nebude 100% fungovat jak by mělo, viz. smart mobily, PC atd. jak psal kolega výše, volnoběh se při pohybu auta zvýší na nějakou hodnotu, v kombinaci se studeným motorem a brzdenim z kopce (podtlak v brzd systemu zatezuje motor) se to muze nejak rozhodit a takhle to zhoupne. stejne jako obcas po startu jsou otacky 1200 asi minutu az dve, pak padnou do normalu, je to proste vlastnost, nijak bych tohle neresil, uz s tim ziju dva roky a bez problemu me auto spolehlive doveze kam je treba. jsem zastance nazoru nic zbytecne nerozebirat, tim se to teprve poradne rozese.e, ne hned, ale muze se to projevit casem, tak jak auto vyjede z fabriky uz ho nikdy nikdo neposklada

  • Autor

To je pravda,uvidím,udělalo mi to zatím jen jednou, nebudu to nějak řešit. Pak můžu akorát vyměnit svíčky ale mám pocit že jsou taky nové. No pokud to nezačne dělat nějak víc tak se s tím nebudu fakt zaobírat. Zbytečně se stresovat :-) Díky moc za rady a postřehy :-)

Je to vlastnost naprogramovaná do ŘJ - aby se nestávalo, že řidič zařadí za jízdy z kopce rychlost a dojde k prudkému škubnutí tím, jak se rozjetý vůz po puštění spojky snaží roztočit motor, ŘJ zvýší otáčky motoru. Informace jde po CANu z palubní desky/snímače rychlosti. Od nějakýho roku to mají všecky koncernový auta - prostě za jízdy je volnoběh vyšší než na stojícím autě.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.