Přejít na obsah

zvýšená spotřeba....1.6 55kw


koubek 1.6 55kw

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,mám takový dotaz.

Nedávno jsem koupil Škodu octavii 1.6 55kw a chtěl bych se zeptat,jestli nevíte proč mi někdy,když nastartuju motor začnou lítat otáčky z 800 o/min na 2000 o/min.Upozorňuji,že to dělá jen někdy! Když hned poté motor chcípnu a nastartuju,tak problém přestane.Jinak na volnoběhu mi malinko jakoby vždycky cukne motor,jakoby vynechával.A palubní PC mi ukazuje průměrnou spotřebu 9 litrů z velmi lehkou nohou.Vag diagnostika nezobrazí v paměti závad nic! Oktaváci nevíte čím to může být? Děkuji za odpověd

Editováno: , autor: Wojnar
Stačí když to napíšeš defaultním fontem. nebo si myslíš, že Tvůj problém je nějak vyjímečný, že ho tu napíšeš dvakrát větším a tučným písmem?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřebu si změř podle množství paliva a ujetých km. Palubák může ukazovat špatně. Problém otáček na volnoběh je tady popsaný v mnoha vláknech, ale u této motorizace často odchází škrtící klapka a je potřeba ji častěji čistit, tak musíš začít tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škrtící klapkou to není.Otáčky nekolísají pravidelně,jen někdy a za druhé by to neprskalo do výfuku.Klapka je vyčištěná a nastavená.Když je motor ohřátý,tak malinko vynechává na volnoběhu a jde slyšet i u výfuku jak jakoby plive.Palubní Pc ukazuje přesně,mám to změřené......nevím si rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud palubák opravdu ukazuje správně, může problém dělat spoustu věcí. Můžeš zkusit zkontrolovat, jestli Ti to někde nepřisává falešný vzduch. Často odchází lamda a to se pak hodně projeví na spotřebě. Řídící jednotka je špatná většinou tehdy, až když to žere cca 12l a více...

Editováno: , autor: Under
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, nedávno jsem to dělal, dělalo mi to přesně to samé co tobě, ještě navíc se občas i při teplém motoru sekly volnoběžné otáčky třeba na třech tisících - skoro jak tempomat :D Výměna zapalovacích kabelů, klapky, čidla teploty a lambdy pomohla. Jinak adaptace klapky je blok 001 tuším, předpoklad je prázdná paměť závad a motor alespoň na 80 stupních. Radši pro sichr pogoogli...

edit: primo z webu ross-tech

[select] [01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08] Group 001 [Go!] [switch to basic settings] Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds. [switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Editováno: , autor: Corwin_x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vše musí být vypnuté, klapka vyčištěna, teplota chladicí kapaliny 80 stupňů a víc. 01 Motor, přizpůsobení kanál 000 zadat číst pak uložit, základní nastavení skupina 001 START zkontrolovat hodnotu v poli 4 musí byt samé nuly. pak nechat min 30 sekund vypnuté zapalování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oktáváci,napište mi kolik Vám papají oktávky 1.6 55kw když jezdíte lehtačku? Palubní pc mi ukazuje třeba když jedu do kopce sám a šetřím ho jak nejvíc jde,tak mi palubní pc při 70 km/h na 4 převodový stupeň ukazuje aktuální spotřebu 11 litrů..To se mi zdá moc,když je to ohřátý.A když jedu po rovině,absolutně s lehoučkou nohou tak mi palubní pc ukazuje kolem 7litrů/100km! průměr mám za 8,5 litrů/100km. Nevím zdá se mi to moc :-//

Jinak klapka nastavena uspěšně a je to zatím dobrý....Co mi dál porádíte,aby to tak nepapalo..?

Dík :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Palubní pc mi ukazuje třeba když jedu do kopce sám a šetřím ho jak nejvíc jde,tak mi palubní pc při 70 km/h na 4 převodový stupeň ukazuje aktuální spotřebu 11 litrů.....

Jaký kopec?

"...aktuální spotřebu 11 litrů" je v tomhle případě NIC neříkající údaj :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dlouhodobou spotřebu do 6,3 litrů, ale jezdím denně hodně km. Toto je ale problém těch 55kw. Každý jezdí za úplně odlišné čísla. Někdo za 6, někdo za 9. Musíš mít v pořádku motor a žádné chyby na diagnostice. U této motorizace musíš jezdit do 3000 otáček (pak to žere) a na pětku na rovince můžeš řadit při 55km/h. Jezdit do 100-110km/h, pak to začne žrát. Ideálka je 90km/h na 5ku a jenom to lehtat. Ve městě je to docela žrout. A je to hodně citlivé na kvalitní benzín. Pak se to odrazí i ve spotřebě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...