Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny,

chtěl bych nechat zalít zámek dveří a kufru, jako opatření, aby se mi někdo přes zámek do auta nedostal. Vím, že pokud se tam bude chtít někdo dostat, tak může rozbít okno, ale to už přeci jenom udělá hluk a co jsem si tak zjišťoval, tak nejčastěji je to přes zámek.

Máte někdo toto řešení u Superba už aplikované? Jak se Vám osvědčilo? Jaká byla cena?

Vloženo

No to jo, ale toto když ti někdo vypáčí, hned pod touto záslepkou je vlastní zámek s drážkou (do které vlastně zapadá zámek na klíč - pootočením otevřeš všechny dveře) který kdykoliv otevřeš kdejakým šroubovákem Prochy :kol-25:

Tedy chtělo by to zalít. Kamarád má na OII zalité drážky pryskyřicí.

Vloženo

takže v konečném důsledku je jedno, jestli tam máš vložku s ubroušenou drážkou, většinou ti ji stejně vypáčí a otevřou si právě např. šroubovákem pěkně v klídečku přes zámek

Vloženo

Ještě se podívej nebo poptej po tom co píše Luďa.

Já to dával místo vložky do zámku kufru na své oktě. Je to vlastně stejný díl jak vložka zámku jen prostě kus kovu. Ne pouze krytka.

Ale nevím jestli je to stejné i do kliky.

Vloženo
Je to vlastně stejný díl jak vložka zámku jen prostě kus kovu. Ne pouze krytka.

Ale nevím jestli je to stejné i do kliky.

Mám to u spolujezdce. Vyndala se vložka zámku a místo ní se dal kovovej díl a navrch do kliky záslepka bez díry. není na zámek, ale místo něj.

Vloženo

Luďa: jenže třeba u Octavii už tam záslepka byla, ale u řidičových dveří pokud nevyliješ tu drážku něčím po vložce, jde to krásně otevřít.

na kufr stačí jen záslepka, nahradí se kus za kus

Vloženo (editace)

No to jo, ale toto když ti někdo vypáčí, hned pod touto záslepkou je vlastní zámek s drážkou (do které vlastně zapadá zámek na klíč - pootočením otevřeš všechny dveře) který kdykoliv otevřeš kdejakým šroubovákem Prochy :kol-25:

Tedy chtělo by to zalít. Kamarád má na OII zalité drážky pryskyřicí.

:kol-47:

Dvere otvorim aj ked budes mat drazku zaliatu. :kol-31:

Priskyrica ma v drazke zamku nezastavi!!!! :kol-28:

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

presne tat, jak pise Prochy do vozu se dostanes ruznym spusobem pro lapky neni zadna prekazka ten dil co tam dal Libero je z pravych dveri a pasuje i do levych montaz je jednoducha vemes torx potahnes za kliku a zacnes ho vysroubovavat, az ucitis odpor tat sj ho vysprtni sroubovakem pozor nikdy ho nesroubuj uplne ven potom budes muset rozebrat dvere zbytecna prace montas je opacna nikdy to nezalevej pokud Ti odejde baterka tak se do vozu nedostanes a tu zaslepku provrtas i akuckou pisi to proto protoze stim mam mnoho skusenosti a nekteri co byli na jare na srazu ti to mohu potrdit

Vloženo

Ale to musíš mít vymyšlené nouzové otevření kapoty nebo mít někde vyvedené dráty na napojení. Já to řeším tak, že otevřu kufr klíčem a pak se napojím na zadní zapalovač.

Vloženo

kluci presne jak maluje, ale sevsim musite pocitat do predu kapotu jen tak rychle neotevres aniz bys ponicil masku a sundavat spodni dekel pod motorem to ne a zraluku vis jak to je vse v zimnim obdobi zamek kufru musi fachcit to znamena prostrikavat cus

Vloženo

presne jak pises zraloku ja jen psal o tech dverich protoze tochtel zaslepit tou krytktou co mame mi, ale ten kufr bych necal funkcni na tu zasuvku zima je nevyspitatelna cus

Vloženo

Tak promazáno a zpět k tématu !!!

PROCHY, můžeš nám tedy napsat, jak jde jednoduše otevřít kapota bez poškození a jak nebo kde se napojíš na elektriku když nemáš nikde vyvedený kabel (+)?

Jsou to informace, které by se spoustě lidem hodily. Já jsem to musel řešil asi před 2 roky.

Vloženo (editace)

Nevím jak u SUP-a, ale u OI jednoduše nadzvedneš levý přední roh kapoty a háčkem zahákneš za bovden co vede k zámku kapoty a potáhneš.

Ten bovden totíž inežýři vedou tak kravsky, že jednodužší to už ani nemůže být.

Proto taky se tak jednoduše kradou xenony z OI.

Háčkem proto, protože svoji ruku bych tam nenarval bez toho abych neměl strach, že tu kapotu nezlomím.

Ještě obnovím mojí úvahu, která neměla sílu zde zůstat.

Vlákno je založeno za účelem zabezpečení/znemožnění ukradení auta tím, že se zaslepí všechny zámky.

Pak jako jedno z řešení doporučujete nechat zámek v kufru, což se s původním záměrem zcela vylučuje a sám si myslím, že je teda lepší nechat ten zámek v klice, kde je 100 krát menší pravděpodobnost, že vlivem bordelu a soli neumře jak se to běžně děje u zámku v kufru.

Editováno: , autor: Wojnar

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...