Publikováno Říjen 8, 201212 r Zdravím, doufám že nezakládám to co už tu je ale už tady v tom chaosu nejde najít to co člověk hledá Chci se zeptat....Mám octavii r.v.99 1.9TDI 66kw a pár dní zpátky jsem jel po dálnici z Ostravy na Prahu všechno v pohode až do té doby než jsem zastavil na krátkou pauzu.Jakmile jsem snížil rychlost a zajel na parkoviště na benzínku tak jsem zaslech prasklý plast jak šoupá o řemen na rozvodech asi se povolila napínací kladka a dojel jsem. Motor ještě asi třikrát točil,ale už nechytil a pak už vubec nic jen cvakal startér.Mechanik říká,že to ještě možná půjde zachránit rád bych na to slyšel vaše názory to za 1. a 2.kdyby už byl motor v tahu dá se vyměnit za silnější 81kw verzi aniž bych musel něco zapisovat do TP slyšel jsem že jsou konstrukčně stejné až na lopatky na turbu a větší vstřiky nebude problém na technické ?Slyšel jsem taky že se to dělá tak že se jemně zabrousí číslo a kod motoru aby nešel jasně přečíst a pak už nikdo nedokáže co to je za verzi mužete mi poradit? Díky moc.
Říjen 11, 201212 r Autor motor šel opravit tak jsem si oddychl. Uvolnil a zalomil se šroub na podávacím čerpadle pak přeskočil řemen.Naštěstí se to stalo když jsem zrovna zastavoval a nic se nepotkalo.Předtím si s tím hráli nějací zasraní lajdáci ! Stalo se mi už více takových nesmyslných věcí.Motor byl neodborně vyměněn a ted se za to platí jinak jede pěkně tak už mě snad nic nepotká
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.