TheSkytec Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Zdravím, doufám že nezakládám to co už tu je ale už tady v tom chaosu nejde najít to co člověk hledá Chci se zeptat....Mám octavii r.v.99 1.9TDI 66kw a pár dní zpátky jsem jel po dálnici z Ostravy na Prahu všechno v pohode až do té doby než jsem zastavil na krátkou pauzu.Jakmile jsem snížil rychlost a zajel na parkoviště na benzínku tak jsem zaslech prasklý plast jak šoupá o řemen na rozvodech asi se povolila napínací kladka a dojel jsem. Motor ještě asi třikrát točil,ale už nechytil a pak už vubec nic jen cvakal startér.Mechanik říká,že to ještě možná půjde zachránit rád bych na to slyšel vaše názory to za 1. a 2.kdyby už byl motor v tahu dá se vyměnit za silnější 81kw verzi aniž bych musel něco zapisovat do TP slyšel jsem že jsou konstrukčně stejné až na lopatky na turbu a větší vstřiky nebude problém na technické ?Slyšel jsem taky že se to dělá tak že se jemně zabrousí číslo a kod motoru aby nešel jasně přečíst a pak už nikdo nedokáže co to je za verzi mužete mi poradit? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheSkytec Vloženo 11. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 motor šel opravit tak jsem si oddychl. Uvolnil a zalomil se šroub na podávacím čerpadle pak přeskočil řemen.Naštěstí se to stalo když jsem zrovna zastavoval a nic se nepotkalo.Předtím si s tím hráli nějací zasraní lajdáci ! Stalo se mi už více takových nesmyslných věcí.Motor byl neodborně vyměněn a ted se za to platí jinak jede pěkně tak už mě snad nic nepotká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.