Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj mam fabku rs a egr ventilem mi to protyka....chtel bych to nahradit EGR Power Pipe Kit od dieselpoweru. jen zaslepovat to nechci protoze mi to stejne malinko potece (to mi tady bylo receno) Takze se chci zeptat koupit ten kit od dieselpoweru nebo staci sehnat na netu nejakou rouru cca za 500,-kc v cem je ten od dieselpoweru lepsi kdyz je tak drahej. Koukal jsem na netu a domaci kutilove prodavaji nahradu kolem 500,.kc DIKY za rady

tak to je na tobě.. ono to hlavně podle mě chčije proto, že kdy se do sani dostava vice oleje tak při otevření egr to vyplačuje olej všude ožně.. pry po zaslepeni to neteče skoro vubec už.. takže je na tobě jestli do toho chceš investovat a kolik.. to už je na tobě..

Jak se může dostat olej do egr ventilu??? Vždiť tam je vzduch a splodiny z výfuku. Olej tam neni. To co ti teče je mastnej karbon. Když ho zaslepíš ničemu neuškodíš.

taky řeším EGR.. někde jsem četl, že zaslepení škodí turbu, co je na tom prady nevíte? :kol-32:

Na tom neni pravdy nic. Egr ventil nemá nic společného s turbem, jeho význam je čistě ekologický. Při nízkých otáčkách pouští část splodin z výfuku zpět do sání, tím má motor v městských podmínkách nižší obsah škodlivyn. Nevýhodou je že neskutečně zanáší sací potrubí a sací ventily. Jeho zaslepením dostane motor jen a pouze čerstvý vzduch. Některé motory egr taky z výroby nemají a jezdí.

Jak se může dostat olej do egr ventilu??? Vždiť tam je vzduch a splodiny z výfuku. Olej tam neni. To co ti teče je mastnej karbon. Když ho zaslepíš ničemu neuškodíš.

olej se tam dostane velmi jednoduše...přepouští ho turbo a dodává ho odvětrání-oddych motoru...navíc olejová "mlha" tam je běžně (ten mastnej karbon jsou "saze" a olej :) )....

něco zde:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=21262&postdays=0&postorder=asc&highlight=egr&start=30

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=26228&postdays=0&postorder=asc&highlight=prosakuje+egr&start=15

náhrada EGR pipe kitem je řešení, ale příjde se o chcípací klapku...můj osobní názor je, pokud se člověk honí za výkonem, pryč s EGR, pokud je problém jen prolínání EGR = pořídit nový EGR ;)

jinak zaslepení EGR motoru neškodí, vliv:

+ motor nabíhá lehce lépe odspodu

- motor se pomaleji ohřívá (na krátké trasy se může lehoulince zvednout spotřeba)

- pokud se EGR odstraní, součástí je chcípací klapka - což u serie auta není moc dobré

osobně mám EGR pryč komplet už nějaký ten pátek, turbo mi slouží vesele dál při tlaku 1.6 Bar.....odvětrání motoru mám vyvedený pod nápravu = v potrubí nemám ani kapičku mastnoty :)

-

koupit ten kit od dieselpoweru nebo staci sehnat na netu nejakou rouru cca za 500,-kc v cem je ten od dieselpoweru lepsi kdyz je tak drahej. Koukal jsem na netu a domaci kutilove prodavaji nahradu kolem 500,.kc DIKY za rady

stačí vhodná náhrada, osobně mám pipe kit od velmi šikovného páná...komplet pipe kit leštěný nerez, zabroušený svár, v přírubě vyfrézovaný otvor pro těsnění = vypadá velmi pěkně a lidovka 700,-Kč :) = není nutná sada od DP

  • 5 měsíců později...

Čau koukal že se tu řeší konečně nějak rozumně egr ventil a  už vím aspon co dělá.

koukám na - co to má když se zruší, to že se pomaleji ohřívá by mi nevadilo. Ale zarazilo mě to chcípání auta jaký to na to má vliv? 

Jinak jaký jsou jinak alternativy toho zaslepeni ten kit co tu je na odkaze je drahy jak kdybych jsi mohl koupit nový egr ventil..:-D

+ můžete kdyžtak někdo nahodit foto jak to pak vypada když tam není?  

vyhozením EGR vyhodíš ze systému také chcípací klapku = po každém chcípnutí motoru sebou motor "klepne"....nic strašnýho, vliv to na nic nemá, jen že prostě klepne......horší je, když se třebas nahromaděný olej v IC vrátí do systému, pak bez chcípací klapky hrozí tzv přetočeníé motoru.....foto sem pak hodím, ale je toho po internetu spoustu, můj pipe kit vypadá stejně jako dieselpower, jen bez nápisů, prostě leštěnej nerez :)

a to pretočení motoru je nejak zavazné muze to neco zpusobit??

no když nezdechneš motor přez kvalty, tak budeš mít 4 boule na kapotě  :kol-15::D 

 

ale u serie kde je ok turbo bych se nebál....

  • 2 týdny později...

tak sem nakonec ventil vyndal  fakt pakarna:D a zasraný byl jak komín.. takže uvudíme zda to bude v pohodě.

souhlas s kibim

  • 3 týdny později...

Já sem tam dal záslepku do příruby pod egr ventilem a jezdím na ni už půl roku a bez problému. Auto jede normálně. Bohatě to stačí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.