mike_k Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Pawouk: Pokud neni okem poznat rozdil, tak je vse v naprostem poradku. Tedy alespon u znacky jako je Skoda. Nicmene zde mluvime o Rapidu, kde to rozhodne neni ten pripad, ze by to neslo poznat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 bojler:Bylo to 20 října,na letních 16 kolech.V té předváděčce byl motor 1.2 TSI 77 KW,takže to bylo s koutečema.Ta fabka Champion s tou jsem jezdil 16 září na Dnu testovacích jízd,takže také na letních.Od toho prodejce je blízko cesta taky tankodrom,tam se to zkoušelo.Kombinace zbytků asfaltu,most a kočičí hlavy.Jako podvozek,řazení,řízení to je v pohodě,ale s tím odhlučněním by měli něco udělat.Na torzku je ten podvozek dost schopnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 ale no no pani jaka agresivita a tvrda kritika a obhajoba tvrdych plastov v rapuchu ad makceny plast .. moj OSOBNY nazor (tak mi hned nenadavajte .. ) takze v prvom rade by som makceny plast prijal tam kde si opieram ruku alebo laket ked uz tam nie je latka ..s molitanom .. to jest vrchna cast dveri a tiez na madle zatvarania kde si zvyknem ulozit ruku, a tam pri dlhej jazde mi to tvrde bude urcite vadit .. tam to proste ja osobne ocakavam .. co sa tyka vrchu palubovky . okej nepotrebujes nemas... podle chuti kazdeho soudruha mna vsak na tych tvrdych plastoch serie to ze su ciastocne leskle.. porovnaj vizualne vrchnu cast OII aka je matna vs. tvrdy plast na vrchu palubky svojej tvrdoplastovej fabie .. takze ak tvrde . ok .. ale s kvalitne spracovanym povrchom , ktory sa nezacne lesknut . a uz tie plasty nehajte ad sirka chodte sa pozriet na to auto . to auto je predok fabia a zadok OI cize nikdy nebude mat vnutornu sirku OI pretoze je proste v danych partiach uzsia a .. to co tam dnes v rapuchu dosiahli co sa vnut sirky tyka tak je o tom ze vyplne dveri su tenucke .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Kluci , a tedka z subektivniho pohledu zakaznika ... kdo z vas uvazuje o koupi rapida ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Včera sem byl testovat Golf 7 a kdybych teď někdy kupoval auto tak asi vemu VW. Ta kvalita je opravdu jinde jen 2x do roka na dovolenou rakev přes celou střechu a je to. Opravdu velká konkurence pro Rapid. Navíc většinou jsou autosalony vedle sebe a když přesednu z Rapidu a do Golfu tak já mám jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Davide ale co ja vim tak GVll je konkurence pro Olll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Podle mě není.. Aspoň já bych vybíral mezi Rapidem a Golfem. Když bych chtěl Oktavkou tak bych srovnával s Passatem který je teď za opravdu dobre ceny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Passat by mel byt na koncernove urovni Superbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Uvazoval som nad vymenou ruma za rapid.... Pri zisteni reality uz tato alternativa ma iba tak 10 percent ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Já osobně jsem chtěl do nějakého jetého Rapida jít. Sice mám teď Fabii 1 kombi, kde kufr je celkem veliký, ale prostor pro posádku není zas tak veliký. Určitě bych nešel do nového Rapida, stejně jako bych nešel do nového žádného auta. Spíš nějaký 2 roky jetý do 50 000 km najeto s cenou do 200 tisíc kč. Časem bude asi rodina a větší auto by se hodilo určitě, což Rapid je akorát. Octávie je dle mého moc veliká. Prostor uvnitř (neberu do šířky) je v podstatě stejný, kufr identický, jen z venku je Rapid kratší a tudíš do města lepší než obří Octavie. Takže to tady nekritizuji jen tak z nudy, ale proto, že jsem o Rapidu uvažoval docela dost, než jsem v něm mohl sedět. Od té doby k němu mám takové rozpolcené názory. Na jednu stranu velké, prostorné auto za celkem dobrou cenu, na druhou stranu mě odpuzuje to zpracování. Ale on si člověk asi časem stejně zvykne. Co se týče odkrytých sedaček, na jednu stranu je to hnusný, když člověk vidí tu konstrukci, na druhou stranu je to praktické, bude se dá lehce vysávat podél sedaček, což s oplastováním (aspoň u mé Fabie 1) nejde.. asi si napíšu seznam věcí pro a proti a podle toho se rozhodnu, jestli nakonec půjdu do Rapida, Octavie nebo do úplně něčeho jiného. Ale rád bych zůstal u značky, přece jenom, Škodovka je mi nejvíc příjemná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Podle mě není.. Aspoň já bych vybíral mezi Rapidem a Golfem. Když bych chtěl Oktavkou tak bych srovnával s Passatem který je teď za opravdu dobre ceny.. Clovece neblazni - samozrejme ze proti G VII bude stat uz velmi brzo OIII, ktera stoji na stejne platforme a bude odpovidat jak technikou, tak kvalitativnimi standardy. Rapid je o pultridu niz, resp. technika A0 v baleni rozmerove velmi blizkem A tride - i proto se pracovne nazyval A-Entry. Superb pak stoji proti Passatu, jen je potreba si uvedomit, ze se zacinaji michat/uz se michaji pulgenerace jednotlivych modelu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Ja treba vidim po kamaradech z polska pro ktere fll je nezajmava typem karoserie ( polaci stejne jako treba ukrajinci maji radi sedany a tim je bliz liftback ) no kazdopadne uz nakou dobu hodi testovat rapida a nemuzou si ho vynahvalit , a nezajma je jake jsou materialy jestli nekde je latka nebo neni nejaky plast . Zajma je desing , kufr a prakticnost udrzby proste v porovnani s loganem , thali se jim rapid libi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 az na to ze thalia a dacka su cenovo inde ····a povedzme si aj dizajnovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Ted nevim, jak tomu mam rozumet... Ze Dacia a Thalia jsou na tom designove lip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Já bych to spíš pochopil tak, že o kolik je Dacia nebo Thalia levnější, o tolik jsou taky hnusnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Mc2uba ma recht ale ber to tak , mas dite , kocarek a nechces kombajna , hb je male ,o kosostverci ve znaku nechces ani slyset , a octa a podobne uz jsou moc drahe , v tu chvili rapid Ti pripada jako idealni auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 jozzi: nechci mluvit jako bych znal statistiky peněz v rodinách, ale co tak pozoruji kolem sebe, tak si většina koupí radši starší auto, než aby šla do nového Rapidu nezlob se na mě ono rodina, manželka na mateřské, malé dítě .. to ti nezbývá moc peněz, pokud nemáš to štěstí a nevyděláváš nad 40 000 kč měsíčně což podle průměru nemá polovina lidí v ČR a zbytek jezdí v BMW apod. páč maj zas tak vysoký platy, že Škoda je pro ně auto na pole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Jo promin ja to neberu pohledem cr beru to jako polsky zakaznik ktery bere v potaz jen novy vuz . Respektive prave v polsku je dlouhou dobu nejprodavanejsim novym autem fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 (editace) Jestli můžu něco říct, tak mně nikdy u Škody střední panel nevadil a nevím o nikom, kdo by si na něho stěžoval. Poprvé jsem to zaznamenal na diskusích pod články. ad sirka chodte sa pozriet na to auto . to auto je predok fabia a zadok OI cize nikdy nebude mat vnutornu sirku OI Rapid, šířka v loktech vpředu/vzadu - 1418mm/1428mm Octavia I, šířka v loktech vpředu/vzadu - 1404mm/1428mm Octavia měla velmi nešťastně tvarované výplně a místo bylo navíc kolem skel. Ve skutečnosti je Rapid prostornější, právě díky tenším výplním. V tom, jak (ne)podstatná je vnitřní šířka oproti podélnému prostoru souhlasím naprosto s Maverickem. Dodám, že subjektivně platí v rámci tříd velmi podobná vzdálenost od dveří - většinou narůstá rozměr středové loketní opěry a tunelu. K novinářským výplodům jsem si dovolil do sousedního vlákna udělat srovnání cen "levnějšího a vybavenějšího Rapidu na Slovensku" Editováno: 11. Listopad 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 hmm 1418 vs 1404 to nie je tak zavratny rozdiel teda a na papieri to teda navodzuje ze to je rovnako siroke . zavisi vsak aj od toho kde to presne merali .. ale je fakt ze R ma extremne tenke vyplne dveri ... takze takto to tie ciselka nahnali no som zvedavy nazivo ... podelne . neoddiskutovatelny prinos .. !!! voci OI otazka ti co ste uz sedeli v Rapide ? ako je to so sedenim vzadu .. na videach co testovali novinari tak tam vzadu sa vyssi clovek pohodlne podla mna neposadi bez dotyku hlavy a stropu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Vzadu je pro spoustu lidí vozící děcka v sedačkách plus, že díky rozvoru neokopávají přední sedáky resp. opěradla zezadu a můžou si případně samy vylézt do sedačky. To v FI, FII ani OII nejde bez šprajců á al tatííííííííííí pomoooooooooc....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Ted nevim, jak tomu mam rozumet... Ze Dacia a Thalia jsou na tom designove lip? jasne ze thalia a dacka dizajnom grc poplatny cene .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 nj sedany , to v čsr radšej nespomínajte , lebo ak to nemá 550L kufor tak sa to ani neráta ... sedany sú všeobecne dosť obľúbené všade inde ako v našich končinách čo som si všimol , a prakticky majú okrem vstupného otvoru do kufru len samé výhody , a aj ten otvor majú niektoré poriešené slušne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Já bych si sedana v domácnosti nedovedl představit. Když už něco vezu, tak mám problém to narva do kombíka, natož do sedana a abych si kvůli každé návštěvě v Ikee apod. půjčoval dodávku nebo někoho prosil a půjčení kombíku, tak to si radši toho kombíka koupím rovnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 neviem , ja osobne niečo veľké veziem dvakrát do roka a vždy sa to vošlo do felicie krátkej , a v ikee alebo kde je aspoň tu vždy dovoz zdarma - či šlo o chladničku , skrinky alebo iné ...Ja využívam batožinový priestor ako batožinový priestor a nie ako dodávku takže mi je to jedno či sa musím k veciam načiahnuť dozadu . Páči sa mi Jetta ale tá v cene Octy tour nebola takže hold liftback ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.