Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

bojler:Bylo to 20 října,na letních 16 kolech.V té předváděčce byl motor 1.2 TSI 77 KW,takže to bylo s koutečema.Ta fabka Champion s tou jsem jezdil 16 září na Dnu testovacích jízd,takže také na letních.Od toho prodejce je blízko cesta taky tankodrom,tam se to zkoušelo.Kombinace zbytků asfaltu,most a kočičí hlavy.Jako podvozek,řazení,řízení to je v pohodě,ale s tím odhlučněním by měli něco udělat.Na torzku je ten podvozek dost schopnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale no no pani jaka agresivita a tvrda kritika a obhajoba tvrdych plastov v rapuchu

ad makceny plast .. moj OSOBNY nazor (tak mi hned nenadavajte .. )

takze v prvom rade by som makceny plast prijal tam kde si opieram ruku alebo laket ked uz tam nie je latka ..s molitanom ..

to jest vrchna cast dveri a tiez na madle zatvarania kde si zvyknem ulozit ruku, a tam pri dlhej jazde mi to tvrde bude urcite vadit ..

tam to proste ja osobne ocakavam ..

co sa tyka vrchu palubovky . okej nepotrebujes nemas... podle chuti kazdeho soudruha

mna vsak na tych tvrdych plastoch serie to ze su ciastocne leskle.. porovnaj vizualne vrchnu cast OII aka je matna vs. tvrdy plast na vrchu palubky svojej tvrdoplastovej fabie ..

takze ak tvrde . ok .. ale s kvalitne spracovanym povrchom , ktory sa nezacne lesknut .

a uz tie plasty nehajte

ad sirka

chodte sa pozriet na to auto . to auto je predok fabia a zadok OI

cize nikdy nebude mat vnutornu sirku OI pretoze je proste v danych partiach uzsia

a .. to co tam dnes v rapuchu dosiahli co sa vnut sirky tyka

tak je o tom ze vyplne dveri su tenucke ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera sem byl testovat Golf 7 a kdybych teď někdy kupoval auto tak asi vemu VW. Ta kvalita je opravdu jinde jen 2x do roka na dovolenou rakev přes celou střechu a je to. Opravdu velká konkurence pro Rapid. Navíc většinou jsou autosalony vedle sebe a když přesednu z Rapidu a do Golfu tak já mám jasno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně jsem chtěl do nějakého jetého Rapida jít. Sice mám teď Fabii 1 kombi, kde kufr je celkem veliký, ale prostor pro posádku není zas tak veliký. Určitě bych nešel do nového Rapida, stejně jako bych nešel do nového žádného auta. Spíš nějaký 2 roky jetý do 50 000 km najeto s cenou do 200 tisíc kč. Časem bude asi rodina a větší auto by se hodilo určitě, což Rapid je akorát. Octávie je dle mého moc veliká. Prostor uvnitř (neberu do šířky) je v podstatě stejný, kufr identický, jen z venku je Rapid kratší a tudíš do města lepší než obří Octavie. Takže to tady nekritizuji jen tak z nudy, ale proto, že jsem o Rapidu uvažoval docela dost, než jsem v něm mohl sedět. Od té doby k němu mám takové rozpolcené názory. Na jednu stranu velké, prostorné auto za celkem dobrou cenu, na druhou stranu mě odpuzuje to zpracování. Ale on si člověk asi časem stejně zvykne. Co se týče odkrytých sedaček, na jednu stranu je to hnusný, když člověk vidí tu konstrukci, na druhou stranu je to praktické, bude se dá lehce vysávat podél sedaček, což s oplastováním (aspoň u mé Fabie 1) nejde.. asi si napíšu seznam věcí pro a proti a podle toho se rozhodnu, jestli nakonec půjdu do Rapida, Octavie nebo do úplně něčeho jiného. Ale rád bych zůstal u značky, přece jenom, Škodovka je mi nejvíc příjemná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě není.. Aspoň já bych vybíral mezi Rapidem a Golfem. Když bych chtěl Oktavkou tak bych srovnával s Passatem který je teď za opravdu dobre ceny..

Clovece neblazni - samozrejme ze proti G VII bude stat uz velmi brzo OIII, ktera stoji na stejne platforme a bude odpovidat jak technikou, tak kvalitativnimi standardy.

Rapid je o pultridu niz, resp. technika A0 v baleni rozmerove velmi blizkem A tride - i proto se pracovne nazyval A-Entry.

Superb pak stoji proti Passatu, jen je potreba si uvedomit, ze se zacinaji michat/uz se michaji pulgenerace jednotlivych modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja treba vidim po kamaradech z polska pro ktere fll je nezajmava typem karoserie ( polaci stejne jako treba ukrajinci maji radi sedany a tim je bliz liftback ) no kazdopadne uz nakou dobu hodi testovat rapida a nemuzou si ho vynahvalit , a nezajma je jake jsou materialy jestli nekde je latka nebo neni nejaky plast . Zajma je desing , kufr a prakticnost udrzby ;) proste v porovnani s loganem , thali se jim rapid libi ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jozzi: nechci mluvit jako bych znal statistiky peněz v rodinách, ale co tak pozoruji kolem sebe, tak si většina koupí radši starší auto, než aby šla do nového Rapidu :D nezlob se na mě :D ono rodina, manželka na mateřské, malé dítě .. to ti nezbývá moc peněz, pokud nemáš to štěstí a nevyděláváš nad 40 000 kč měsíčně :D což podle průměru nemá polovina lidí v ČR :D a zbytek jezdí v BMW apod. páč maj zas tak vysoký platy, že Škoda je pro ně auto na pole :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli můžu něco říct, tak mně nikdy u Škody střední panel nevadil a nevím o nikom, kdo by si na něho stěžoval. Poprvé jsem to zaznamenal na diskusích pod články.

ad sirka

chodte sa pozriet na to auto . to auto je predok fabia a zadok OI

cize nikdy nebude mat vnutornu sirku OI

Rapid, šířka v loktech vpředu/vzadu - 1418mm/1428mm

Octavia I, šířka v loktech vpředu/vzadu - 1404mm/1428mm

Octavia měla velmi nešťastně tvarované výplně a místo bylo navíc kolem skel. Ve skutečnosti je Rapid prostornější, právě díky tenším výplním. V tom, jak (ne)podstatná je vnitřní šířka oproti podélnému prostoru souhlasím naprosto s Maverickem. Dodám, že subjektivně platí v rámci tříd velmi podobná vzdálenost od dveří - většinou narůstá rozměr středové loketní opěry a tunelu.

K novinářským výplodům jsem si dovolil do sousedního vlákna udělat srovnání cen "levnějšího a vybavenějšího Rapidu na Slovensku"

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm 1418 vs 1404 to nie je tak zavratny rozdiel teda

a na papieri to teda navodzuje ze to je rovnako siroke .

zavisi vsak aj od toho kde to presne merali ..

ale je fakt ze R ma extremne tenke vyplne dveri ... takze takto to tie ciselka nahnali

no som zvedavy nazivo ...

podelne . neoddiskutovatelny prinos .. !!! voci OI

otazka

ti co ste uz sedeli v Rapide ? ako je to so sedenim vzadu .. na videach co testovali novinari tak tam vzadu sa vyssi clovek pohodlne podla mna neposadi bez dotyku hlavy a stropu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj sedany , to v čsr radšej nespomínajte , lebo ak to nemá 550L kufor tak sa to ani neráta ... sedany sú všeobecne dosť obľúbené všade inde ako v našich končinách čo som si všimol , a prakticky majú okrem vstupného otvoru do kufru len samé výhody , a aj ten otvor majú niektoré poriešené slušne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si sedana v domácnosti nedovedl představit. Když už něco vezu, tak mám problém to narva do kombíka, natož do sedana :) a abych si kvůli každé návštěvě v Ikee apod. půjčoval dodávku nebo někoho prosil a půjčení kombíku, tak to si radši toho kombíka koupím rovnou :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem , ja osobne niečo veľké veziem dvakrát do roka a vždy sa to vošlo do felicie krátkej , a v ikee alebo kde je aspoň tu vždy dovoz zdarma - či šlo o chladničku , skrinky alebo iné ...Ja využívam batožinový priestor ako batožinový priestor a nie ako dodávku takže mi je to jedno či sa musím k veciam načiahnuť dozadu . Páči sa mi Jetta ale tá v cene Octy tour nebola takže hold liftback ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...