Březen 26, 201312 r dnes spatren BILY RAPIK v snad nejvyssi mozne vybave s bezovym interierem v motorizaci 1.4 TSI na 17´´ ALU a moc moc pekny dokazal bych si ho predstavit v garazi a kazdopadne to ,, kridylko ´´ na kufru taky pekny na zivo to vypada uplne peckove a pridava to RAPIDU hodne
Březen 26, 201312 r Tak prave resim v praci s kolegyni. ze si chce koupit Rapida s 1.2 tsi 63 kw. Snazim se ji to rozmluvit, ale jaky jiny motor do toho auta? Htp by skousla, ale ten je jen do vybavy Active, tdi ke strasne drahy a jak je na tom 1.4 tsi s poruchovosti? Ps: denni jezdi hlavne dalnici cca 60 km. Upraveno Březen 26, 201312 r od mc2uba
Březen 26, 201312 r 1.2 TSI 77 Kw a na pohodu i ta 63 kw by ji stacila,... pokud to chce a ma to na jezdeni do prace at jde do toho kdyz se to bude chtit vysrat tak vysere a kdyz si koupi neco jinyho tak se ji to taky muze srat,... v tomhle bych nehledal hele,... at si tam soupne zaruku 4 roky / 120000 km a myslim ze to ani nenajezdio a pak to proda
Březen 26, 201312 r Ja si myslim, ze najezdi docela dost, casto jezdi do Rakouska apod. a uplne neni nadsena z vymeny rozvodu kazdych 20 000 km a rada by to auto mela dele jak 4 roky.
Březen 26, 201312 r HTP se do Rapida nemontuje, jen MPI a kdo sedne z HTP do 3 valce MPI, tak pozna sakra rozdil. Pokud chce usetrit, tak si taky myslim ze by ji mohlo stacit 1.2TSI 63KW, ja mel pujcenou sluzebni fabku a litala jak namydlenej blesk (fakt je to malej diesel, do kopce pekne tahla a vrnela, ale otacky i na volnobeh 1tis a pry spotreba je na H... nevim, palubak nebyl). Jaky je rozdil v cene mezi 77KW a 1.4 netusim, ale udajne ta 1.4 je snad jen s automatickou prevodovkou a to uz je cenove zas o kus dal. Silverlight si fakt kvuli skodovce a jejich konfiguratoru instalovat nebudu. A pokud lita po dalnici 60km denne, tak by se treba diesel uz pomalu vyplatil (je to zhruba na hrane). Co se tyce 1.2TSI, tak se nam v praci cca za rok zadny auto Fabie 2 FL nepotentovalo (mame asi jen 63KW verze), coz se neda rict o O2 1.4TSI.
Březen 26, 201312 r To já vím, jak jezdí ty motory. Mě spíš jde o to, že 1.2 TSI je celkem dost poruchový a spoléhat na to, že má 30% šanci, že dostane dobrý motor jí, ani mě, moc neutěšuje teď má vybráné auto za cca 320 000 kč, když se tam přihodí TDI, tak je na 400 000 kč a to už je na ní celkem hodně peněz. Jediné co mě napadá, tak si vzít tu 4 letou záruku / 120 000 km a když to bude OK motor, tak si ho nechat a když nebude, tak přežít záruku a pak hned prodat Jináč rozdíl mezi 63 kW a 77 kW je celkem zásadní, zaprvé výkon je vyšší a za druhé 77 kW má 6. stupňovou manuální převodovku, takže se hodí spíš na dálnice. To jí taky ještě řeknu, jestli nechce přihodit 20 000 kč.
Březen 26, 201312 r HTP se do Rapida nemontuje, jen MPI a kdo sedne z HTP do 3 valce MPI, tak pozna sakra rozdil. Pokud chce usetrit, tak si taky myslim ze by ji mohlo stacit 1.2TSI 63KW, ja mel pujcenou sluzebni fabku a litala jak namydlenej blesk (fakt je to malej diesel, do kopce pekne tahla a vrnela, ale otacky i na volnobeh 1tis a pry spotreba je na H... nevim, palubak nebyl). Jaky je rozdil v cene mezi 77KW a 1.4 netusim, ale udajne ta 1.4 je snad jen s automatickou prevodovkou a to uz je cenove zas o kus dal. Silverlight si fakt kvuli skodovce a jejich konfiguratoru instalovat nebudu. A pokud lita po dalnici 60km denne, tak by se treba diesel uz pomalu vyplatil (je to zhruba na hrane). Co se tyce 1.2TSI, tak se nam v praci cca za rok zadny auto Fabie 2 FL nepotentovalo (mame asi jen 63KW verze), coz se neda rict o O2 1.4TSI. jaktože to není HTP? MPI je taky HTP, akorát má tento motor zvýšený výkon a označení MPI MPI = Multi Point Injection, první motory HTP ve Fabii I taky nesly označení MPI Upraveno Březen 26, 201312 r od HjM
Březen 26, 201312 r Jj, mpi a htp je to same. Ale tenhle motor vypadava, protoze jde jen se zakladni vybavou a tu ona samozrejme nechce.
Březen 26, 201312 r Pozor na to, HTP neni MPI. A to plati i u Rapidu. Prime vstrikovani VS vicebodove, to je diametralni rozdil + dalsi HW upravy, vcetne SW. Narychlo jsem nasel treba tenhle clanek. http://www.autoweb.cz/trivalec-12-mpi-na-skodu-rapid-staci-mame-dukaz/
Březen 26, 201312 r Radiusi - špatně to čteš. 1.2 MPI má samozřejmě vícebodové vstřikování = MPI,žádný přímý vstřik tam není. A celý motor je odvozen od HTP... Ještě bych dodal,že kód motoru je CGPC,zatímco poslední HTP je CGPA a CGPB. Další podrobnosti zde: http://forum.skodahome.cz/topic/122273-motor-12-mpi-55-kw/#entry1715987 Upraveno Březen 26, 201312 r od Pawouk
Březen 26, 201312 r No me to bylo divny, tak oni to nevztahovali k HTP (to jsem myslel ze ma primy vstik), ale obecne k TSI. Jinak opravdu dle materialu skodovky to neni HTP (a nikdo nepopira ze z HTP vychazi, kazdy motor vychazi vicemene ze sveho predchudce), protoze na tom motoru probehlo tolik uprav, ze to HTP uz neni. TSI take neni TFSI, ikdyz ty motory defakto pro mne jsou stejny, maj jen jinou ridici jednotku.
Březen 26, 201312 r Kam ty na to chodíš? HTP je postě HTP,jen z nějakých marketingových důvodů to škodovka přejmenovala na MPI. Asi tak jako Audi nazývá motory TSI TFSI.Toť vše. A těch úprav tam zas tolik není. Přečti si ty články pořádně. To je to samé,jako bys řekl,že HTP s kódem CGPA již není HTP,protože je už po dvou modernizacích od původního AWY... Z čeho tedy soudíš,že tříválcové 1.2 MPI již není třívalcové 1.2 HTP? Vždyť to je jen obchodní označení proboha.EDIT: můžeš například popsat rozdíl mezi motorem u Audi A3 1.8 TFSI 132 kW CJSA/CJSB a motorem u OIII 1.8 TSI CJSA/CJSB 132 kW? A jejich řídícími jednotky 8V0 906 264,které jsou u obou stejné? Upraveno Březen 26, 201312 r od Pawouk
Duben 6, 201312 r Presne tak, MPI u Rapida neni nic jineho nez generacni stav motoru HTP. Ono je to stejne zavadejici - motor HTP je technicky MPI, oznaceni HTP bylo jen marketingovou hříčkou. Konec koncu, kdyz Skoda uvedla 3 valec dnes bezne znamy jako HTP, sama ho na autech oznacovala jako MPI. Prvni FI s timto motorem mely na zadi jeste oznaceni motorizace 1.2 MPI, az nasledne se zmenilo na 1.2 HTP a posleze s faceliftem od MR 2005 pouze na HTP. HTP znamena High Torque Performance, coz melo vyjadrovat, ze tento motor ma na svuj objem vysoky tocivy moment.
Duben 6, 201312 r Ještě upravím, v dobách kdy se na zadku objevovalo 1,2 MPI, tak výkonější verze měli 1.2 12V, což bylo později označováné jako HTP s červeným P. Od F2 jsou všechny verze 12V
Duben 6, 201312 r Pozor, neni pravda, ze od FII jsou vsechny motory HTP s ctyrventilovou hlavou, tedy 12V. Tato zmena nastala tusim az v prubehu MR 2012, rozhodne po FL.
Duben 6, 201312 r Fakt? Já právě myslel, že od F2 už jsou to všechno 12V. Takže u F2 před FL je to stejné, jako u F1 FL?
Duben 22, 201312 r Jestli se nepletu, 6V se nevyrábí už od modernizace HTP v roce 2009. Byť se tak neoznačovala.
Duben 22, 201312 r Tak do Činy jde Rapid s motorem 1.4 Mpi 66kw nebo 1.6 81 kw,škoda že se tyto motory neprodavaji i u nas.Myslim že by po těchto jednoduchych a hlavně spolehlivych motorech hodně lidi u nas šahlo.Diky evropskym ekoteroristum pak vznikaji paskvily jako Tsi....bohužel
Duben 22, 201312 r http://www.novinky.cz/auto/299759-skoda-predstavila-rapid-v-cinske-verzi-xin-rui.html
Duben 22, 201312 r Tak do Činy jde Rapid s motorem 1.4 Mpi 66kw nebo 1.6 81 kw,škoda že se tyto motory neprodavaji i u nas.Myslim že by po těchto jednoduchych a hlavně spolehlivych motorech hodně lidi u nas šahlo.Diky evropskym ekoteroristum pak vznikaji paskvily jako Tsi....bohužel Jenže tyto motory jsou úplně nové,ze stejné konstrukční řady EA 211 jako jsou 1.2 a 1.4 TSI v OIII... Takže v emisích to nutně nemusí být. Vzhledem k jejich novotě bych si o jejich jednoduchosti a spolehlivosti prozatím dovolil pochybovat. Další diskusi o těchto motorech prosím vést tady: http://forum.skodahome.cz/topic/123551-nov%C3%A9-atmosf%C3%A9rick%C3%A9-motory-14l-a-16l-%C5%99ady-ea-211-v-%C4%8D%C3%ADnsk%C3%A9m-rapidu/#entry1756414 Upraveno Duben 22, 201312 r od Pawouk
Duben 22, 201312 r Neni to tak. Prechod z 2V na 4V hlavu byl od 45. tydne v roce 2011. Jedná se o verzi CHFA? Pamatuju si, že byla jednu dobu nějaká odstávka. Ale nevím, jestli a kdy skončila.
Duben 22, 201312 r Pokud si dobre vzpominam, CHFA (44kW) melo jeste 2V hlavu, nasledovalo CGPB (44kW) a to uz melo 4V hlavu stejnou jako CGPA (51kW).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.