Pawouk Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 (editace) okej, pojdme.. první nesmysl--roční havarijní pojistka 1800 korun, no to si pan autor asi dělá srandu.. další věc.. už asi rok, rok a půl probíhá na fabii akční sleva, jmenovalo se to ambiente plus, ted to je champion, která nabízí klimu, tempomat, 15´´ kola , sun set, hagusy, chrom paket, základní rádio s mp3,loketku, 4 roky záruku, denní svícení s mlhovkama v základu za cenu auta 279000, včetně netalízy.. kdo nevěří, snadno si může ověřit.. tzn že výsledná cena je o pěkných pár desítek tisíc nižší, rýchlý výpočet říká klima, tempomat, radio odečíst, takže cena se sníží o nějakých 35 tisíc, plus výbava, kterou rapid nemá, viz výše..přiznávám, bavíme se tu o akční ceně, ale ta bude dle mě na furt, protže za 400 000 by si fabii nikdo nekoupil, tolik nestojí ani oktávka kombi.. takže tu máme účelně napsaný článek auto tipem... navíc narvat na rapida kola 215-45 .. to chce na český autodrom opravdu odvahu.. závěr- článek je napsaný účelně, aby vyhrál rapid.. jasně, rapid je nový auto, s novým podvozkem, škrabkou na led v nádrži, která bude jistě cenným suvenýrem, protže víčko nebude na 100% uzamykatelné.. ale autor by měl být oběktivní.. kdyby byl, rapid nevyhraje. navíc dle článku má rapid stejný motor jak fabka, takže žádný nový motor, ale pořád to staré Tsi, jen tomu dali 6tku... rapid boduje hlavně tím, že má 6 tku, sežere 2 deci na 100km mín a má o 50 litrů větší kufr... např. pro mě naprostý zbytečnosti.. navíc spotřebě 5.8 nevěřím ani ň.. o hnusných plastech, sedačkách, který sice nic moc, ale hlavně z nich nebolí záda, nutnost parkovacího asistenta atd.. to jsou asi drobnosti, které ale zase zajímají mě.. Jinak- pawouku dík za zajímavé čtení,.. u mě zatím vítězí fábka.. Editováno: 25. Říjen 2012, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 podvozok →nový ako nový...snáď len preto,že je to zlepenec zdvoch už odskúšaných vozidiel víčko → zamykatelné nie je prevodovka → TSI má 6°,ale len verzia 77kW...63-ka má 5q Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Tak mě tam zaujalo to impulzní startování motoru - nemusí se klíček držet v startovací poloze,stačí jen "ťuknout" a elektronika proces dokončí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Tak to startování je dobrá fičurda. Já sem tam u mého nastartuju napodruhé- prostě klíč podvědomě dřív pustím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Ceny v článku jsou mimo, spíš než účelu bych to ale přisuzoval hlouposti autora. Dělá to tak dost lidí, protože jednoduše v konfigurátoru ignorují (ať už cíleně nebo omylem) právě akční modely. Fabia 77kW verzi prakticky vůbec neprodává, není v akci Champion > extrémní cenový rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 POjistka na Fabii 77kw včetně havarky a skla pojištěno na 370tis je 8000,- s 1% u Kooperativy. Spotřeba dlouhodoba ale jezdím hodně město tak na 50tis km 7.3L. Když jedu podle předpisů da se za 5L bez popjízdění ve městě do 90km/hod... Cena v testu trochu mimo kolik nestala ani moje elegance s DSG podle mě jak kluci píšou účelově napsany test plny chyb..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Cena pojistky se mě zdá také mimo. bojlere,ceny vozů a doplňkové výbavy jsou předpokládám složeny z ceníkové ceny,jak bys to chtěl jinak srovnat? Davide,oni tam také píší,jakým stylem se jezdilo = na hranici rychlostních limitů = např. 90 km/h.Tak se není čemu divit. Jen mě tedy moc nesedí to město,to asi nebyla moc velká zácpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Pro me z techto dvou zcela jednoznacne vitezi Fabie asi tak o 3 tridy. Mozna se to casem zmeni, pokud do Rapidu doplni alespon volitelne moderni prvky vybavy a udelaji interier odpovidajici zvyklostem v Evrope a nikoliv v Indii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Cena pojistky se mě zdá také mimo. bojlere,ceny vozů a doplňkové výbavy jsou předpokládám složeny z ceníkové ceny,jak bys to chtěl jinak srovnat? Davide,oni tam také píší,jakým stylem se jezdilo = na hranici rychlostních limitů = např. 90 km/h.Tak se není čemu divit. Jen mě tedy moc nesedí to město,to asi nebyla moc velká zácpa. Asi ji neměli, tu zácpu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 (editace) moje fabula je pojistena na 270 t korun, spoluucast 5%, cena pojistky vcetne povinneho ruceni 6000 korun, bonus 50% na pojistku i havarijku.. už jsme to tu psal, článek je psán účelově, aby vyhrál Rapid a kdo se trošku pohybuje v cenách aut to hned vidí na první pohled.. pokud by pan autor vycházel z akční verze Champion, tak by cena za testovanou fabku byla nekde kolem 320-350t korun maximalne.. navic je videt, že testovana fabka nema např. chrom paket, který je standartně v champion verzi.. jenže to by fabka vyhrála na plné čáře a to jaksi nebylo v zadání... taky nejak nechapu co ma pan autor na mysli, ze se ovladace z ruznych koutu prestehovaly na stredovy panel.. pokud vim, tak fabka nic nikde schovano nema, pokud nemysli zap/vyp vyhrivani zadniho skla a manualni zamykani vsech dveri, ktere se da nakodovat ve skodovce.. mne ten spinac u radicky prijde celkem dobre po ruce.. z testu mam proste svuj nazor... Editováno: 26. Říjen 2012, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.