Přejít na obsah

Rapid 1.2 TSI 77 kW vs Fabia Combi 1.2 TSI 77 kW


Pawouk

Doporučené příspěvky

okej, pojdme.. první nesmysl--roční havarijní pojistka 1800 korun, no to si pan autor asi dělá srandu..

další věc.. už asi rok, rok a půl probíhá na fabii akční sleva, jmenovalo se to ambiente plus, ted to je champion, která nabízí klimu, tempomat, 15´´ kola , sun set, hagusy, chrom paket, základní rádio s mp3,loketku, 4 roky záruku, denní svícení s mlhovkama v základu za cenu auta 279000, včetně netalízy.. kdo nevěří, snadno si může ověřit.. tzn že výsledná cena je o pěkných pár desítek tisíc nižší, rýchlý výpočet říká klima, tempomat, radio odečíst, takže cena se sníží o nějakých 35 tisíc, plus výbava, kterou rapid nemá, viz výše..přiznávám, bavíme se tu o akční ceně, ale ta bude dle mě na furt, protže za 400 000 by si fabii nikdo nekoupil, tolik nestojí ani oktávka kombi.. takže tu máme účelně napsaný článek auto tipem... navíc narvat na rapida kola 215-45 .. to chce na český autodrom opravdu odvahu..

závěr- článek je napsaný účelně, aby vyhrál rapid.. jasně, rapid je nový auto, s novým podvozkem, škrabkou na led v nádrži, která bude jistě cenným suvenýrem, protže víčko nebude na 100% uzamykatelné.. ale autor by měl být oběktivní.. kdyby byl, rapid nevyhraje.

navíc dle článku má rapid stejný motor jak fabka, takže žádný nový motor, ale pořád to staré Tsi, jen tomu dali 6tku... rapid boduje hlavně tím, že má 6 tku, sežere 2 deci na 100km mín a má o 50 litrů větší kufr... např. pro mě naprostý zbytečnosti.. navíc spotřebě 5.8 nevěřím ani ň.. o hnusných plastech, sedačkách, který sice nic moc, ale hlavně z nich nebolí záda, nutnost parkovacího asistenta atd.. to jsou asi drobnosti, které ale zase zajímají mě..

Jinak- pawouku dík za zajímavé čtení,.. u mě zatím vítězí fábka..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceny v článku jsou mimo, spíš než účelu bych to ale přisuzoval hlouposti autora. Dělá to tak dost lidí, protože jednoduše v konfigurátoru ignorují (ať už cíleně nebo omylem) právě akční modely.

Fabia 77kW verzi prakticky vůbec neprodává, není v akci Champion > extrémní cenový rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POjistka na Fabii 77kw včetně havarky a skla pojištěno na 370tis je 8000,- s 1% u Kooperativy.

Spotřeba dlouhodoba ale jezdím hodně město tak na 50tis km 7.3L. Když jedu podle předpisů da se za 5L bez popjízdění ve městě do 90km/hod...

Cena v testu trochu mimo kolik nestala ani moje elegance s DSG podle mě jak kluci píšou účelově napsany test plny chyb.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena pojistky se mě zdá také mimo. bojlere,ceny vozů a doplňkové výbavy jsou předpokládám složeny z ceníkové ceny,jak bys to chtěl jinak srovnat?

Davide,oni tam také píší,jakým stylem se jezdilo = na hranici rychlostních limitů = např. 90 km/h.Tak se není čemu divit. Jen mě tedy moc nesedí to město,to asi nebyla moc velká zácpa. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena pojistky se mě zdá také mimo. bojlere,ceny vozů a doplňkové výbavy jsou předpokládám složeny z ceníkové ceny,jak bys to chtěl jinak srovnat?

Davide,oni tam také píší,jakým stylem se jezdilo = na hranici rychlostních limitů = např. 90 km/h.Tak se není čemu divit. Jen mě tedy moc nesedí to město,to asi nebyla moc velká zácpa. :kol-32:

Asi ji neměli, tu zácpu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje fabula je pojistena na 270 t korun, spoluucast 5%, cena pojistky vcetne povinneho ruceni 6000 korun, bonus 50% na pojistku i havarijku..

už jsme to tu psal, článek je psán účelově, aby vyhrál Rapid a kdo se trošku pohybuje v cenách aut to hned vidí na první pohled.. pokud by pan autor vycházel z akční verze Champion, tak by cena za testovanou fabku byla nekde kolem 320-350t korun maximalne.. navic je videt, že testovana fabka nema např. chrom paket, který je standartně v champion verzi.. jenže to by fabka vyhrála na plné čáře a to jaksi nebylo v zadání...

taky nejak nechapu co ma pan autor na mysli, ze se ovladace z ruznych koutu prestehovaly na stredovy panel.. pokud vim, tak fabka nic nikde schovano nema, pokud nemysli zap/vyp vyhrivani zadniho skla a manualni zamykani vsech dveri, ktere se da nakodovat ve skodovce.. mne ten spinac u radicky prijde celkem dobre po ruce.. z testu mam proste svuj nazor...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...