Publikováno Říjen 25, 201212 r Cau potreboval bych poradit,byl jsem na technicke a namerily mi pri nizkejch otackach 9.2 co2 limit 0.5 u strednich otackach ok a u vysokejch taky ok.pri poslednim napojenim na pc my psalo ze je na 4 valci smes prilis chuda sporadicky.labdu jsem menil. po desti nebo velke zime mam start dobry ale jede na 3 valce po cca 2km se chytne 4 valec a je vse ok kdyz jedu kratke trasy tak po startu se zadusi a vubec nejede zase jen na cca 2-4 vteriny proturnu ho a je to ok,zacalo to vic papat cca 9-10 litruve meste muze mi nekdo poradit jestly stim ma neake skusenosti diky moc
Říjen 25, 201212 r tesneni hlavy, svicky, zapalovaci lista ? ....... ja je na tom hlavne zapalovaci lista ta by mohla delat bordel mozna jeste vstriky Upraveno Říjen 25, 201212 r od Lukason
Říjen 25, 201212 r Cau potreboval bych poradit,byl jsem na technicke a namerily mi pri nizkejch otackach 9.2 co2 limit 0.5 u strednich otackach ok a u vysokejch taky ok. Emisní normy nepředepisují emise CO2 pro jednotlivé automobily, to mají stanovené výrobci dle průměrných vah jimi vyrobených automobilů. EU-2 a EU-4 (nevím jaký motor máš - má 1 lambdu nebo 2 lambdy?) stanoví pouze obsah CO, HC a NOx. Pokud máš 9,2% CO ve výfukových plynech, běží motor na volnoběh hodně bohatý, nebo je navíc nefunkční katalyzátor pokud máš opravdu 9,2% CO2, je to obecně příznak špatného spalování, ale příčin může být mnoho - od nízké komprese v jednom válci, přes vynechávající svíčku nebo zapalovací lištu. Upraveno Říjen 25, 201212 r od Tonda-B
Říjen 26, 201212 r Autor Emisní normy nepředepisují emise CO2 pro jednotlivé automobily, to mají stanovené výrobci dle průměrných vah jimi vyrobených automobilů. EU-2 a EU-4 (nevím jaký motor máš - má 1 lambdu nebo 2 lambdy?) stanoví pouze obsah CO, HC a NOx. Pokud máš 9,2% CO ve výfukových plynech, běží motor na volnoběh hodně bohatý, nebo je navíc nefunkční katalyzátor pokud máš opravdu 9,2% CO2, je to obecně příznak špatného spalování, ale příčin může být mnoho - od nízké komprese v jednom válci, přes vynechávající svíčku nebo zapalovací lištu. Mam jen jednu lamdu.stou smesi mas pravdu protoye nekdz to auto jede normalne a nekdz je takovi linejsi ale ne o moc ale je to znat.no ma nalitano 162 000km a jeste tam nic nebylo meneno krom svicek a labdz ale ty potiye jsou uz od 100 000km jenze v cr jsem to nemusel resit.Mam pocit ze kdyz je studena a roztahnu ji tak pak jede normalne.me furt napadaj ty dve veci ta lista a kat ale obe veci jsou drahy cca 140£
Říjen 26, 201212 r Autor tesneni hlavy, svicky, zapalovaci lista ? ....... ja je na tom hlavne zapalovaci lista ta by mohla delat bordel mozna jeste vstriky tesneni urcite ne teplota je ok vstoupa krasne .svicky skusim . co vsechno muze delat ta lista?
Říjen 26, 201212 r tak lista jakoz to pojem zapalovaci lista, ti dava impulzi k svickam a ty pak hazeji jiskru fabci na tyhle listy dost trpely a v podstate kdyz se posrala delala si co chtela a v tvem pripade to asi plati,... a jak sem se tak koukal takova zachovala zapalovaci lista se da sehnat za řéé kc coz neni zas tak hrozny a nebo sezen nekoho se stejnym mototrem a at ti zapalovaci listu pujci a uvidis jestli to bude listou
Říjen 26, 201212 r ... ta lista a kat ale obe veci jsou drahy cca 140£ Katalyzátor neřeš - jedině kdyby byl ucpaný. Jak dlouho tam máš svíčky a jaké? Můžeš si na ohřátém motoru změřit kompresní tlaky?
Říjen 26, 201212 r Autor Katalyzátor neřeš - jedině kdyby byl ucpaný. Jak dlouho tam máš svíčky a jaké? Můžeš si na ohřátém motoru změřit kompresní tlaky? svycky dne meneny a porad stejny a tlaky bohuzel nemam jak a nejblissi skoda je 130 mil
Říjen 26, 201212 r Autor tak lista jakoz to pojem zapalovaci lista, ti dava impulzi k svickam a ty pak hazeji jiskru fabci na tyhle listy dost trpely a v podstate kdyz se posrala delala si co chtela a v tvem pripade to asi plati,... a jak sem se tak koukal takova zachovala zapalovaci lista se da sehnat za řéé kc coz neni zas tak hrozny a nebo sezen nekoho se stejnym mototrem a at ti zapalovaci listu pujci a uvidis jestli to bude listou no s tou jiskrou to bylo jasny myslel jsem co vsechno to muze delat za bordel ta lista.nikoho nemam kdo by my ji pujcila starou kupovat to fak nema cenu.
Říjen 26, 201212 r no hele tak to nevim,.... ale jestli to chces nejak resit tak kup aspon nejakou funkcni a pouzitou ta se da sehnat a kdyztak ji zase muzes poslat dal kdyz to nebude listou tak jit dal kazdopadne ja dneska sednul do auta .... START .... a jelo mi to na tri hrnicky tak sem rikal no kurva,... tak sem to hnedka chcipnul,.... trochu sem zkontroloval a prostriknul kontakty,... START .... a vsechno zatim v cajku,.... kazdopadne svicky budu muset vymenit protoze ty tam jsou uz hodne dlouho,... sice NGK tribod jsou nejlepsi ale stejne .... pro jistotu kdyz uz je mam doma hele zkus tu listu a uvidis
Říjen 26, 201212 r no hele tak to nevim,.... ale jestli to chces nejak resit tak kup aspon nejakou funkcni a pouzitou ta se da sehnat a kdyztak ji zase muzes poslat dal kdyz to nebude listou tak jit dal ... Navážu na Kaletta - včera jsme tohle téma probírali na chatu - on je totiž s tím svým fárem v Anglii a tam se ND na škodovky jen tak volně nepovalujou ani na vrakáčích, i když se tam škodivek vyvezlo a vyváží mraky, pořád jsou na ostrovech menšinová sorta... Nakonec to dopadne tak, že buď vyvalí ranec v poundech za full značkovej origo náhradní díl v nějakým značkáči UK, nebo se s tím nějak dokulhá zpátky do Böhmenlandu a tu lištu si koupí doma...
Říjen 27, 201212 r no jo,.... tak to uz je holt ale jina jak sem mohl vedet ze je v UK to musi hlasit,.... no tak v tom pripade to nejak dokulhej,... ale mozna co nejdriv hele,... ono to zacina listou a pak se ti muze spalit i kat jak jeden valec nepali, jde do neho benzin a az se ho tam nahromadi hafo, normalne to blafne a kat vyhori uz parkrat sem to videl a neni to moc dobry Upraveno Říjen 27, 201212 r od Lukason
Říjen 28, 201212 r Já si pořád myslím, že důvodem může být nízký kompresní tlak v jednom válci: - v nízkých otáčkách jsou emise nejhorší, s rostoucími otáčkymi se se zlepšují, - po startu je to 3-válec, když se ohřeje, zlepší se to, - vzrostla spotřeba Obecně - s jedním válcem bývá problém v oblasti zapalování (ovšem svíčky jsi vyměnil a lištu taky) nebo vstřikování (vstřik nebo O-kroužek kolem vstřiku - ovšem tobě stoupla spotřeba, takže se mi to nezdá pravděpodobné), ale taky může být problém mechanický stav motoru. Kdo by ti na teplém motoru změřil tlaky?
Říjen 30, 201212 r Autor uf a je to opraveno byl to alternator fungoval ale kontrolka nesvitila protoze fungoval na 90 procent a delalo to problem v elektrice vse je vireseno poradily mi chytre knihy ze skody diky bohu
Říjen 30, 201212 r tak to bych nerek ze by mohl delat bordel alternator teda kazdopadne zajimavy a hlavne ze uz si pekne brumla
Říjen 30, 201212 r Taky si nemyslím, že by to byl altík. Ale neviděl jsem to na vlastní bulvy ani jsem to auto neměl napíchnutý na svoje měřáky, takže musím čušet...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.