libero Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Jo, taky koupeno jako nový auto bez krytek na předním náboji. na predok sa to z výroby ani nedáva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 To chápu. Ale jak to má na autě voltys, jestli neměl problém s tim naklepáváním krytky do toho předního náboje když se v něm oproti zadnímu náboji díra směrem dovnitř zužuje. Nemačká se pak ta krytka v tej díře? Představuju si to tak, že bych nejdřív ten vnitřek předního náboje odrbal drátěným kartáčem od koroze, potom ještě šmirglplátnem zahladil, odmastil, natřel základovkou barvou a pak vrchní barvou. A pak až tam zaklepnul tu krytku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 (editace) A neví někdo jak je to s těsněníma/guferama zadního náboje ze strany z jaký se pak náboj utahuje tou samojistnou maticí? Jestli je to otevřený nebo je tam těsnění a pod tim mazivo? Sem si tu krytku jentak tedka sundal a pod tou samojistnou maticí je nějaká bílá vazelína. Tak bud tam žádnýgufero není a ta vazelína vylezla z ložiska, nebo to v MB ještě mažou potom ještě na ložisko a nebo ta vazelína vylejzá z ložiska pod guferem což se mi nějak nezdá. Né, že bych chtěl na autě který má najeto 2500 km rozebírat zadní náboj, ale chtěl sem se podívat jakej je průměr tý díry do jaký se zaklepává za krycí miska. Editováno: 24. Únor 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 je to všetko zakryté.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 To jo, z téhle strany která "kouká" do bubnové brzdy je gufero, to je jasně patrné. Ale ze strany z jaké je ta matice a kouká ven z auta, tam sem kloubnej obrázek nenašel. Tý vazelíny je tam nějak moc. Asi budu muset zajít do originální prodejny škdovky a doufat, že to tam budou mít jako náhradní díl k prohlídnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 vyfoť prosím ťa,koľko tam máš tej vazelíny...vymenil som x-kusov,ale nikdy to nebolo tak,ako píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 tu máš detail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 To vše vysvětluje, gufero tam není a ta vazelína si může v náboji cestovat až do míst, kde je už úpně k ničemu. Ve twingu mam klasickej dvouřadej průmysl s guferama z obou stran, který to mazivo podrží v místech odkud se ještě může vrátit zpátky ke kuličkám Na mojí F2 pod tou maticí je prd vidět, ale ta vazelína je natahaná hlavně na červených místech, prostě úplně mimo ložisko.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 A ty si jako soukromej dílnák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 (editace) A jak je to vůbec s tou maticí kterou se utahuje poloosa do předního náboje? V příručce Jak na to píšou, že musí bejt kolo ve vzduchu, jinak se poškodí nábojové ložisko, pomocník podrží brzdový pedál a nábojová matice se utáhne momentem 50Nm. Auto se pustí na zem a matice se dotáhne ještě klíčem o 45 stupňů. Co je to za píkovinu, když je náboj s ložiskem vyměnuje jako jeden montážní celek? Nějaký utahování matice nemá na vnitřní kroužek ložiska žádnej vliv. Si to plete se Škodou Favorit, tam to ta matice všechno držela pohromadě. Podle mě ta matice vůbec nestahuje náboj k vnitřnímu kroužku ložiska ale jen drží poloosu aby byla pevně zasunutá do toho tisícihranu v náboji. Z pžiložených obrázků je jasně patrné, že je to ložisko na náboj nalisovaný a ještě pro sichr je za nim náboj roznejtovanej do široka a o to se pak až opírá poloosa. Ten chlap co psal tu knížku to auto snad nikdy neviděl zespoda. A to samé ten šulím, kterej psal příručku na Twingo. Editováno: 19. Březen 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Tak sem si posehnal starej náboj. A trochu si do něj říznul. To rozklepnutí/roztažení konce náboje kterým jsou stažený vnitřní kroužky na náboj je samo o sobě dost hovadácký a nějakej titěrnej utahovací moment 50Nm+45 stupnů na to nemá podle mě žádnej vliv. Prostě ta matice drží jem poloosu a pokus by tam nebyla, tak by to kolo vůbec nemělo šanci upadnout. Fakt mě udivuje teoretickej fanatizmus pisatelů těchto knížek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 A nevíte někdo co je to za ten zelenej tuhej sajrajt co je na tej matce? K čemu to je dobrý? Je to třeba i na matici pro spodní kulovej čep. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Je to vosk proti korozi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Jo? Ale vždyt sama o sobě je ta matice pozinkovaná nehledě na to, že originální matice jak náboje tak i spodního kulového čepu namontované na novém autě tuhle vrstvu nemaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 nerieš blbosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 A co bylo dřív,slepice nebo vejce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 A víte proč církev upalovala lidi? Protože jim říkala, že řeší blbosti. A proč se už lidstvo tolik nebojí hromů a blesků? Protože se našel někdo, kdo si řekl: Proč to tak je? Životní úkolem jednotlivce je mimo jiné i snaha o poznání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Poznání čeho?Proč je matka zelená?Nezlob se,ale možná bys měl svůj zájem napřít trošku jiným směrem a řešit věci na kterých záleží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Tak ono je to o všeobecném poznávání. Poznávat velké i malé věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Máš dobrý,že nemusíš řešit vážnější věci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Ale řešim. Jenomže se na ně ptám jinde. Přece nebudu řešit svoje zdraví na foru o autech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Tak to se máš,že ti zbejvá energie na tyhle malichernosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Tak nejsem někdo, kdo přejde kolem něčeho čemu nerozumí, ale zastavím se a ptám se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Dost! Zpět k tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 15. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2014 Tak proč je tam teda ten předepsanej utahovací moment? Když to ložisko drží už dost díky tomu roztažení náboje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.