Přejít na obsah

Náboj


shekr

Doporučené příspěvky

To chápu.

 

Ale jak to má na autě voltys, jestli neměl problém s tim naklepáváním krytky do toho předního náboje když se v něm oproti zadnímu náboji díra směrem dovnitř zužuje.

Nemačká se pak ta krytka v tej díře?

Představuju si to tak, že bych nejdřív ten vnitřek předního náboje odrbal drátěným kartáčem od koroze, potom ještě šmirglplátnem zahladil, odmastil, natřel základovkou barvou a pak vrchní barvou. A pak až tam zaklepnul tu krytku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neví někdo jak je to s těsněníma/guferama zadního náboje ze strany z jaký se pak náboj utahuje tou samojistnou maticí? 

 

Jestli je to otevřený nebo je tam těsnění a pod tim mazivo?

 

Sem si tu krytku jentak tedka sundal a pod tou samojistnou maticí je nějaká bílá vazelína. Tak bud tam žádnýgufero není a ta vazelína vylezla z ložiska, nebo to v MB ještě mažou potom ještě na ložisko a nebo ta vazelína vylejzá z ložiska pod guferem což se mi nějak nezdá.

 

 

Né, že bych chtěl na autě který má najeto 2500 km rozebírat zadní náboj, ale chtěl sem se podívat jakej je průměr tý díry do jaký se zaklepává za krycí miska.

post-85140-0-92471000-1393229232_thumb.j

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo, z téhle strany která "kouká" do bubnové brzdy je gufero, to je jasně patrné.

 

Ale ze strany z jaké je ta matice a kouká ven z auta, tam sem kloubnej obrázek nenašel. Tý vazelíny je tam nějak moc. Asi budu muset zajít do originální prodejny škdovky a doufat, že to tam budou mít jako náhradní díl k prohlídnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vše vysvětluje, gufero tam není a ta vazelína si může v náboji cestovat až do míst, kde je už úpně k ničemu.

 

Ve twingu mam klasickej dvouřadej průmysl s guferama z obou stran, který to mazivo podrží v místech odkud se ještě může vrátit zpátky ke kuličkám   

 

 

 Na mojí F2 pod tou maticí je prd vidět, ale ta vazelína je natahaná hlavně na červených místech, prostě úplně mimo ložisko..

post-85140-0-19993800-1393262128_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

A jak je to vůbec s tou maticí kterou se utahuje poloosa do předního náboje?

 

V příručce Jak na to píšou, že musí bejt kolo ve vzduchu, jinak se poškodí nábojové ložisko, pomocník podrží brzdový pedál a nábojová matice se utáhne momentem 50Nm.

Auto se pustí na zem a matice se dotáhne ještě klíčem o 45 stupňů.

 

Co je to za píkovinu, když je náboj s ložiskem vyměnuje jako jeden montážní celek? Nějaký utahování matice nemá na vnitřní kroužek ložiska žádnej vliv.

 

Si to plete se Škodou Favorit, tam to ta matice všechno držela pohromadě.

 

Podle mě ta matice vůbec nestahuje náboj k vnitřnímu kroužku ložiska ale jen drží poloosu aby byla pevně zasunutá do toho tisícihranu v náboji.

 

Z pžiložených obrázků je jasně patrné, že je to ložisko na náboj nalisovaný a ještě pro sichr je za nim náboj roznejtovanej do široka a o to se pak až opírá poloosa.

 

 

Ten chlap co psal tu knížku to auto snad  nikdy neviděl zespoda.

 

A to samé ten šulím, kterej psal příručku na Twingo.

post-85140-0-26176500-1395231475_thumb.j

post-85140-0-87198800-1395231480_thumb.j

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem si posehnal starej náboj. A trochu si do něj říznul. To rozklepnutí/roztažení konce náboje kterým jsou stažený vnitřní kroužky na náboj je samo o sobě dost hovadácký a nějakej titěrnej utahovací moment 50Nm+45 stupnů na to nemá podle mě žádnej vliv.

 

Prostě ta matice drží jem poloosu a pokus by tam nebyla, tak by to kolo vůbec nemělo šanci upadnout.

 

Fakt mě udivuje teoretickej fanatizmus pisatelů těchto knížek.

post-85140-0-53193800-1395387493_thumb.j

post-85140-0-68870400-1395387504_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...