Grym Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Ahoj, dlouho jsem tady nebyl, ale teď mám na Octavii přidřený motore 1,6 74kw, typ AEH. A otázka je, zda by pasovalo bez problému všechno když bych sehnal motor 1,6 74kw, typ AKL bo o jednom vím za slušné peníze. Jde mi právě o to, že lépe se shání ten typ AKL, a tak když bych ho jen chtěl přehodit na místo AEH, zda nebudu mít problém např, spojka,přiruba,eletrika, jiné závity nebo co já vím co všechno ? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Motor jako takový by měl být úplně stejný, rozdíl mezi AEH a AKL by měl být asi jen v řídící jednotce , ale radši si ještě počkej jestli ti tu napíše někdo jiný a potvrdí ti to PS: teď mě napadlo, člen stihačka měl AEH a měl po čipu nějaký problémy, tak si sehnal ŘJ z AKL a z AEH se stal AKL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 No, ale papírově to neobhájíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 No kdyby nechal přebouchat kód motoru, tak by mělo být vše v cajku ne? Až tak se v tom nevyznám, ale přece nemůže být tak těžký místo AKL nechat naklepat AEH? Vzhled motoru by měl být úplně stejný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 AEH nemela promennou delku sani, kdyz tak me opravte, nesplnovala plneni emisni normy ECE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 to Octavka: Technická data motoru 1.6 74Kw Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97) Zdvihový objem: 1595ccm Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL) Vrtání/zdvih: 81/77,4mm Počet ložisek klikového hřídele: 5 Ventilový rozvod: OHC Válce/ventily: 4/2 Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min. Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min. Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1 Zapalování a vstřikování: SIMOS 2 jedna lambdasonda, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(lanko), proměnná délka sání, trimetalický katalizátor Čili se tyto motory lišily jen v emisních limitech, AEH - EURO2, AKL - EURO 3, ale ve výsledku je to stejně jedno, protože do roku 2000 se uznává jen EURO 2 a je jedno, že AKL má EURO 3, ekologickou daň musí zaplatit jako by motor splňval EURO 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 28. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Takže když to shrnu, tak ten motor by teda nemělo být problém zaměnit za ten pokažený AEH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Podle mě by to problém neměl být, akorád nechat přerazit typ motoru, potom nechat zapsat výměnu motoru do TP a máš vystaráno, aspoň podle mě, ale jak to přesně chodí nevím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Podle mě je dnes už motor veden jako náhradní díl tak by typ ani nevadil. Důležité je aby měl stejný obsah a výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 musí tam dať motor,aký tam mal..čiže AEH.. inak je to prestavba http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=2135 http://forum.autobazar.eu/vymena-motora-octavia-i-1-6-74-kw-t23909.html http://forum.skodahome.cz/topic/119881-vymena-motoru-20-za-iny/ http://forum.skodahome.cz/topic/118137-vymena-motoru/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 29. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Tak predbezne mam domluveny stejny typ motoru, jen bude k mani priblizne za 14dni. Takze budu muset teda chvilku pockat, ale alespon to bude pak papirove ok. Jinak ve velkem TP, se uz neudava vyrobni cislo motoru, ale opravdu jen typ motoru, jelikos uridnikum doslo ze je to spotrebni kus. Jinak diky vsem co mi napsali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Já měnil BFQ za BFQ co se týče papírů a nějakýho přepisování, neřešil jsem nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 však ani nikto nepísal,že to treba riešiť papierovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.