Lancelote Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Zdravím všechny, mám octavii 2006 rv 2,0 tdi najeto cca 200 000 km, po výměně jednoho vstřiku. Starty i v mrazu jsou bez problémů, všiml jsem si jedné věci - mám roomstera 1,9 tdi - ten žhaví dle teploty 3-7 vteřin a pak chytne bez problémů, ale octávka žhaví vždy jen 3 vteřiny (žhaviče měněny před rokem při 120 000), chytne bez problémů také ale po startu motor párkrát sebou jako škube ve zvuku volnoběhu, jako by v naftě byl vzduch, máte s tím někdo zkušenost? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Co takhle FLESH řídící jednotky motoru....Pak by tam mohlo být i více věcí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buvvi Vloženo 25. Březen 2011 Sdílet Vloženo 25. Březen 2011 Zdravím Vás. Chalani mám na Vás prosbu vedel by mi niekto poradiť mám taký problém že pri naštartovaní motora mi trase motorom a sem tam aj poklepne. Najprv som si myslel že to bude dvojhmotný zotrvák tak som vymenil celú sadu ale robí to ďalej je cítiť trasenie motora hlavne keď stojím na križovatke robí to aj za tepla aj za studena. Vymenil som už aj elektrickú rampu na vstrekoch trase aj keď mám zošlapnutú spojku takže musí to byť niečo od motora. Už som z toho na prášky viete mi niekto poradiť či by to mohli byť silendbloky alebo trisky??? Už som aj rozmýšlal či by to nemohol robiť alternátor ale už ma naozaj nič nenapadá jedná sa o Octaviu 2 r.v. 2006 103kw najazdené 132000km za každý tip a nápad veľmi pekne ďakujem mbuvvi@gmail.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IrOnm4n Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Vraj to môže byť spojené s palivom, kde tankujes ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heatclif Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Já mám stejný problém a řeším ho už asi rok. Na volnoběžné otáčky se motor občas otřese. Je to opravdu už "na švestku". Nechal jsem si kvůli tomu vyměnit hlavu, repasovat všechny vstřiky ale výsledek nula. Setrvačník a spojku mám už taky nachystanou k výměně. Ale známý mě od toho odrazuje a říká, že to tím není. Tak nevím zda to měnit. Setkal jsem se už s mnoha názory na tento problém a také nevím z čeho si vybrat. Do oprav stran tohoto problému jsem do této doby investoval cca 50 tis. Jinak v tahu jde motor tak jak má. Kdyby někdo dokázal poradit budu také rád. Navštívil jsem už hodně servisů a každý má jiný názor. Ale už mě do toho nebaví rvát prachy. Je to kasička na peníze :-). Jo jinak palivem to také není. Tankuji u Benziny (ta v testech dopadla nejlépe) + při každém tankování dávám i aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 Zdravím Vás. Chalani mám na Vás prosbu vedel by mi niekto poradiť mám taký problém že pri naštartovaní motora mi trase motorom a sem tam aj poklepne. Najprv som si myslel že to bude dvojhmotný zotrvák tak som vymenil celú sadu ale robí to ďalej je cítiť trasenie motora hlavne keď stojím na križovatke robí to aj za tepla aj za studena. Vymenil som už aj elektrickú rampu na vstrekoch trase aj keď mám zošlapnutú spojku takže musí to byť niečo od motora. Už som z toho na prášky viete mi niekto poradiť či by to mohli byť silendbloky alebo trisky??? Už som aj rozmýšlal či by to nemohol robiť alternátor ale už ma naozaj nič nenapadá jedná sa o Octaviu 2 r.v. 2006 103kw najazdené 132000km za každý tip a nápad veľmi pekne ďakujem mbuvvi@gmail.com Rozhodně bych zkontroloval komplet uchyceni motoru. Ja měl stejný problém s 1.9TDi 77kw, v podstatě vždy, i na volnoběh po zahřátí se ozývalo nepříjemné vrzání od motoru , nikdo nevěděl, ani autorizovany servis, dokud se motor nevytrhl ze silentbloku na leve straně. Blok motoru K.O. ... Takže jsem musel sehnat novej motor. Takže ty silentbloky by fakt zkontroloval. Pro dobrýho mechanika zas není takovej problém ten motor vydělat a zas dát zpátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 BTW, ve Škodě mi řekli že praskání těch šroubů silentbloku je poměrně časté u 2.0TDi 103 kW a já jsem byl celkem vyjímka s 1.9TDi. Takže asi bych se fakt soustředil na to uchycení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 nevytrhl ze silentbloku na leve straně. Blok motoru K.O. ... myslíš na pravej strane v smere jazdy??...to len,aby sme si rozumeli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 17. Červen 2011 Sdílet Vloženo 17. Červen 2011 myslíš na pravej strane v smere jazdy??...to len,aby sme si rozumeli JJ, pravý ve směru jízdy, když otevřeš kapotu a stojíš před autem tak ten nalevo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horák František Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Prosim o radu mam Octavii 2 2.0TDI 103kw rok 2005, po cukava mi motor za studena teda do 90stupnu pak je vse ok, sem tam do prudci ho kopce skoci do nouzoveho rezimu. (vypne turbo, po zdechnuti a znovu nastartovani vse ok.). A obcas bezi na tri valce, ale to same vypnu a nastartuju vse zas ok. Prosim poradte mi. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN6 Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 zdravim test wag com a nasledně udělat test turba a vaha vzduchu,,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RPJI Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 a co setrvačník, vstřiky , turbo ? a kolik to má už za sebou km ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.