Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

podle mě neexistuje homologace pro toto umístění pro dodatečnou montáž

jinak hradečáky právě jezdí školit na Tartarini můj montážník z Boskovic :kol-47:

  • Autor

Tak 1.8T umí určitě, kamarád u nich měl právě 1.8T sice 110kW, ale tam už není skoro žádný rozdíl. Jen teď zjišťuji že mám auto asi chiplé od původního majitele, tak jak jezdí moje prej série určitě nejezdí.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Ahoj, přečtu, ale tahle firma je skoro přes celou republiku :(

  • Autor

No jasně :) ale co pak případný servis. Naštěstí vyhlášeného plynaře mám za humny a montuje LANDI RENZO - systém OMEGAS, tak uvidím.

  • 3 týdny později...

dodatek k E85 zde na této adrese: http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1466 naleznete "ochutnávku" ve formě odlehčeného článku o přípravách odborné prezentace o přestavbě na Autoethanol E85, který je v poslední době šlágrem automobilové veřejnosti. Ta se pak obrací na Vás o možnost přestavby. Strach bojuje s představou levného paliva, ale o čem přestavba na E85 skutečně je, bude obsahovat až odborná prezentace na akci Diagnostic Con 2013

Upraveno od beny250

No vidíš.A já třeba s touto levnou jednotkou jezdím už 8tis.km bez jediného problému.Funguje bez problémů.Nezanamenal jsem nikdy žádné cuknutí nebo nějakou zmatenost jednotky.

Hodně záleží v jákém typu auta se tato jednotka provozuje.Třeba zmiňovaný korejec nebo i francouzská auta mívají problém elektrického směru(polarizace vstřikovačů).Octávie co vím tak do této kategorie nepatří a éčko zkousnou bez problémů.Samože musí být v pořádku motor a hlavně lambda 1.Oproti LPG auto rozhodně líp tahá odspodu,což je taky velké plus,ale to už jsem tu myslím zmiňoval.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak, malá změna, předběžně mám domluvenou přestavbu na E85 s touhle jednotkou http://www.astes.cz/, něco mi podvědomě říká vys*r se na plyn ...

  • Autor

no ono když si to člověk vše pořádně spočítá tak to vyjde na stejno ... je to stejný jako se už dneska nevyplatí kupovat dieslová auta

asi taky jak které, kamoš co se mnou jezdí do práce, koupili teď ojetého pažouta 206 1,4HDI ... pravda, je to malá škutina, ale na to dojíždění to stačí a jezdí s tím slabě nad 4 litry, čímž se už přibližuje přepočtem na km na mé LPG.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Tak už dnes http://www.astes.cz/ :) těším se a jsem zvědav jak to auto bude pak jezdit :)

  • Autor

Takže zatím najeto cca 350km na čistý ethanol s jednotkou od astest.cz a zatím naprostá spokojenost. Auto je dravější, líp jde za plynem a spotřeba dokonce o něco klesla. Trasu kterou jsem při rychlosti 120km/h jezdil za 8litrů jsem dnes jel za 7litrů a zpět za 6.1l  (průměrná rychlost 89km/h tam a kolem 74km/h zpět).

Já jim psal včera,jelikož kolega tuto jednotku má v toyote yaris. Testujeme různé druhy jednotek,které jsou vesměs deriváty a europenflexcar radši ani nemyslet.U této firmy nedošlo ani k dokončení jednání,jak test bude probíhat. Astes vypadá zatím nejlépe akurát nemají v nabídce přímý vstřik. Podle mailu bude květen-červen.Doporučuji nechat auto nastavit na automat a zapsat do TP.V toyotě to má na manuál a děsně ho to sere.

 

První firma která nabízí přestavbu na TSI,FSI a jim podobné je z ČB www.autoethanol.cz , ale to se opět bavíme o derivátu jednotek,které testem proběhly víceméně bez problému.Kolega reklamoval spoje na tišťáku.Jelikož jeho toyota pouští 12V do vstřiku hned po otočení klíčku nemusel napojovat kabel na zimní starty. U mě na HTP jde 12V po dobu kdy natahuje pumpa cca 3-4s.pak napětí klesá.proto jsme musely napojit kabel na spínačku.

 

Všechny tyto deriváty mají jednu obrovskou vadu a to je nemožnost připojení na lambdu a napojení průtokového ventilu. A nebo to napíši jinak.Všechny jednotky,které jsou bipasem pro vstřiky ať mají teplotní čidla či nemají,připojení na lambdu či nemají,jsou k ničemu.Už jen ze zkušenosti mohu tvrdit,že systém přemostění vstřiku nebude vždy fungovat korektně.

  • 3 týdny později...

Takže zatím najeto cca 350km na čistý ethanol s jednotkou od astest.cz a zatím naprostá spokojenost. Auto je dravější, líp jde za plynem a spotřeba dokonce o něco klesla. Trasu kterou jsem při rychlosti 120km/h jezdil za 8litrů jsem dnes jel za 7litrů a zpět za 6.1l  (průměrná rychlost 89km/h tam a kolem 74km/h zpět).

Hodnota na PC co se týká spotřeby je mylná.Počítač nezaznamenává dávku paliva,která je nastavena jako přívstřik  na ethanolové jednotce(např +20%)

Čím je nastaveno více procent,tím PC ukazuje nižší spotřebu a naopak.Lze to tedy brát jen jako orientační hodnotu,nikoliv skutečnou. 

To je dost divné chování. Jedničkvé Octavie jsou celkem pověstné nepřesností údajů z počítače při tankování benzínu, natož u ethanolu. A jak píše šipan, záleží i na nastavení ethanolové jednotky. U mě to dokonce ovlivinili i jiné svíčky. Ale pokaždé je reálná spotřeba vyšší.

 

Mám stejné auto, jednou jsem se dostal podle počítače i na spotřebu 6,4 litru (průměrná rychlost cca 90 km/h), většinou se pohybuji od 7 litrů výše, ale reálná spotřeba podle tankování mi vychází minimálně na 8,5 litrů při ideální jízdě, delší trasa, bez města. Dlouhodobou pak mám okolo 10 litrů. Neumím si představit trasu, kde bych se dostal na reálných 6,5 litru. Možná za autobusem s pětkou točící pod 2000 otáček bez kopců a i to se mi zdá jak z říše snů. Ale třeba máš mám rozežraný motor :-).

 

A když ti to dělal Astes, máš na mysli přímo oni nebo některý z jejich smluvních partnerů?

Upraveno od Prazdroj

  • Autor

Asi jo, ale prostě výpočet je výpočet a cestu česká lípa - liberec jsem už zvládnul tam i zpět za 150,-Kč. Ono i záleží co na ten ethanol tam je za jednotku ... jestli je tam jednotka za 2tis nebo za 7tis, jestli je řízená nebo ne. K ethanolu se doporučuje i sportovní filtr KN, ten mám +  jsem dal svíčky denso iridium power

Jednotku Astes mám, K&N filtr mám (i když řada názorů tvrdí, že je zbytečný nebo dokonce pro účely E85 nevhodný, ale už jsem ho měl koupený, tak ho používám), svíčky používám Bosch pro LPG, jak doporučuje Astes. Takže jediný rozdíl jsou ty svíčky.

 

Nevím jestli jezdíš přes Mimoň nebo Nový Bor, ale cestou i tak jsou cestou kopce, ať už za Jítravou nebo u Chrastavy. Jediné, co může hrát roli, je tankování u jiného stojanu a nebo se mi také u Tank Ono několikrát stalo, že mi pistoel cvakne s tím, že je nádrž plná, ale při odjezdu zjistím, že oproti běžnému tankování, kdy ručičku mívám přes poslední čárku, je naopak ručička pod, což klidně může dělat i dva litry. Ale nemá cenu řešit jednu cestu. Až budeš mít najeto 10 tisíc kilometrů, bude to relevantnější.

  • Autor

No K&N jsem tam taky měl, ale bylo mi právě doporučeno že to bude pro E85 lepší no a svíčky mi řekli že měnit nemusím že je to úplně jedno tak jsem dal ty, které jsem měl už koupené, Do plný tankuji výjimečně, Do liberce jezdím přes Bor. Stojany u Tank ONO střídám. Ještě by mohlo hrát roli že mám chiplé auto.

 

Jinak spousta lidí co tuto jednotko v mém okolí má tak si libují že auto má nižší spotřebu, nejsou to sice nabušený 1.8T, ale i tak :)

  • 1 rok později...

už delší dobu přemýšlím a vzpomenu si na to vždy když jedu kolem benzínky, zda vůbec dneska v tuto pohnutou dobu jezdí někdo na ethanol, při té drahotě ... E85 - 26,30, NAT95 27,90 na stejné benzínce, na benzínce o 3km dál NAT95 za 27,50

Tak Tank Ono N95 za 26,90, ale jen počkéjte, dávám tomu pár měsícu a bude za 46,-  a potom budou plynaři opět vysmátí než jim to stát zdaní.

Já :-)

a za kolik jezdíš, páč zatím koho jsem slyšel, nebo četl, všichni říkají že to žere víc, tak mě napadá jestli při korunovém rozdílu ještě vůbec jezdíte levněji :kol-28:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.