Prosinec 18, 201212 r podle mě neexistuje homologace pro toto umístění pro dodatečnou montáž jinak hradečáky právě jezdí školit na Tartarini můj montážník z Boskovic
Prosinec 18, 201212 r Autor Tak 1.8T umí určitě, kamarád u nich měl právě 1.8T sice 110kW, ale tam už není skoro žádný rozdíl. Jen teď zjišťuji že mám auto asi chiplé od původního majitele, tak jak jezdí moje prej série určitě nejezdí.
Leden 4, 201312 r Zdravím, tak jestli ještě nemáš namontované, tak zkus si přečíst tohle http://forum.skodahome.cz/topic/93326-octavia-18t-aum-chip-lpg/ a zkus napsat sem a určitě ti odpoví http://www.autogas.estranky.cz/
Leden 6, 201312 r Autor No jasně ale co pak případný servis. Naštěstí vyhlášeného plynaře mám za humny a montuje LANDI RENZO - systém OMEGAS, tak uvidím.
Leden 24, 201312 r dodatek k E85 zde na této adrese: http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1466 naleznete "ochutnávku" ve formě odlehčeného článku o přípravách odborné prezentace o přestavbě na Autoethanol E85, který je v poslední době šlágrem automobilové veřejnosti. Ta se pak obrací na Vás o možnost přestavby. Strach bojuje s představou levného paliva, ale o čem přestavba na E85 skutečně je, bude obsahovat až odborná prezentace na akci Diagnostic Con 2013 Upraveno Leden 24, 201312 r od beny250
Leden 24, 201312 r No vidíš.A já třeba s touto levnou jednotkou jezdím už 8tis.km bez jediného problému.Funguje bez problémů.Nezanamenal jsem nikdy žádné cuknutí nebo nějakou zmatenost jednotky. Hodně záleží v jákém typu auta se tato jednotka provozuje.Třeba zmiňovaný korejec nebo i francouzská auta mívají problém elektrického směru(polarizace vstřikovačů).Octávie co vím tak do této kategorie nepatří a éčko zkousnou bez problémů.Samože musí být v pořádku motor a hlavně lambda 1.Oproti LPG auto rozhodně líp tahá odspodu,což je taky velké plus,ale to už jsem tu myslím zmiňoval.
Únor 7, 201312 r Autor Tak, malá změna, předběžně mám domluvenou přestavbu na E85 s touhle jednotkou http://www.astes.cz/, něco mi podvědomě říká vys*r se na plyn ...
Únor 7, 201312 r Autor no ono když si to člověk vše pořádně spočítá tak to vyjde na stejno ... je to stejný jako se už dneska nevyplatí kupovat dieslová auta
Únor 8, 201312 r asi taky jak které, kamoš co se mnou jezdí do práce, koupili teď ojetého pažouta 206 1,4HDI ... pravda, je to malá škutina, ale na to dojíždění to stačí a jezdí s tím slabě nad 4 litry, čímž se už přibližuje přepočtem na km na mé LPG.
Březen 1, 201312 r Autor Tak už dnes http://www.astes.cz/ těším se a jsem zvědav jak to auto bude pak jezdit
Březen 3, 201312 r Autor Takže zatím najeto cca 350km na čistý ethanol s jednotkou od astest.cz a zatím naprostá spokojenost. Auto je dravější, líp jde za plynem a spotřeba dokonce o něco klesla. Trasu kterou jsem při rychlosti 120km/h jezdil za 8litrů jsem dnes jel za 7litrů a zpět za 6.1l (průměrná rychlost 89km/h tam a kolem 74km/h zpět).
Březen 4, 201312 r Já jim psal včera,jelikož kolega tuto jednotku má v toyote yaris. Testujeme různé druhy jednotek,které jsou vesměs deriváty a europenflexcar radši ani nemyslet.U této firmy nedošlo ani k dokončení jednání,jak test bude probíhat. Astes vypadá zatím nejlépe akurát nemají v nabídce přímý vstřik. Podle mailu bude květen-červen.Doporučuji nechat auto nastavit na automat a zapsat do TP.V toyotě to má na manuál a děsně ho to sere. První firma která nabízí přestavbu na TSI,FSI a jim podobné je z ČB www.autoethanol.cz , ale to se opět bavíme o derivátu jednotek,které testem proběhly víceméně bez problému.Kolega reklamoval spoje na tišťáku.Jelikož jeho toyota pouští 12V do vstřiku hned po otočení klíčku nemusel napojovat kabel na zimní starty. U mě na HTP jde 12V po dobu kdy natahuje pumpa cca 3-4s.pak napětí klesá.proto jsme musely napojit kabel na spínačku. Všechny tyto deriváty mají jednu obrovskou vadu a to je nemožnost připojení na lambdu a napojení průtokového ventilu. A nebo to napíši jinak.Všechny jednotky,které jsou bipasem pro vstřiky ať mají teplotní čidla či nemají,připojení na lambdu či nemají,jsou k ničemu.Už jen ze zkušenosti mohu tvrdit,že systém přemostění vstřiku nebude vždy fungovat korektně.
Březen 25, 201312 r Takže zatím najeto cca 350km na čistý ethanol s jednotkou od astest.cz a zatím naprostá spokojenost. Auto je dravější, líp jde za plynem a spotřeba dokonce o něco klesla. Trasu kterou jsem při rychlosti 120km/h jezdil za 8litrů jsem dnes jel za 7litrů a zpět za 6.1l (průměrná rychlost 89km/h tam a kolem 74km/h zpět). Hodnota na PC co se týká spotřeby je mylná.Počítač nezaznamenává dávku paliva,která je nastavena jako přívstřik na ethanolové jednotce(např +20%) Čím je nastaveno více procent,tím PC ukazuje nižší spotřebu a naopak.Lze to tedy brát jen jako orientační hodnotu,nikoliv skutečnou.
Březen 26, 201312 r Autor Tak mě budíky ukazují o 0.8l míň (http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-rs-132-kw-0-hp-a45888/) a včera jsem jel dokonce o litr míň že ukazovali budíky
Březen 27, 201312 r To je dost divné chování. Jedničkvé Octavie jsou celkem pověstné nepřesností údajů z počítače při tankování benzínu, natož u ethanolu. A jak píše šipan, záleží i na nastavení ethanolové jednotky. U mě to dokonce ovlivinili i jiné svíčky. Ale pokaždé je reálná spotřeba vyšší. Mám stejné auto, jednou jsem se dostal podle počítače i na spotřebu 6,4 litru (průměrná rychlost cca 90 km/h), většinou se pohybuji od 7 litrů výše, ale reálná spotřeba podle tankování mi vychází minimálně na 8,5 litrů při ideální jízdě, delší trasa, bez města. Dlouhodobou pak mám okolo 10 litrů. Neumím si představit trasu, kde bych se dostal na reálných 6,5 litru. Možná za autobusem s pětkou točící pod 2000 otáček bez kopců a i to se mi zdá jak z říše snů. Ale třeba máš mám rozežraný motor :-). A když ti to dělal Astes, máš na mysli přímo oni nebo některý z jejich smluvních partnerů? Upraveno Březen 27, 201312 r od Prazdroj
Březen 27, 201312 r Autor Asi jo, ale prostě výpočet je výpočet a cestu česká lípa - liberec jsem už zvládnul tam i zpět za 150,-Kč. Ono i záleží co na ten ethanol tam je za jednotku ... jestli je tam jednotka za 2tis nebo za 7tis, jestli je řízená nebo ne. K ethanolu se doporučuje i sportovní filtr KN, ten mám + jsem dal svíčky denso iridium power
Březen 27, 201312 r Jednotku Astes mám, K&N filtr mám (i když řada názorů tvrdí, že je zbytečný nebo dokonce pro účely E85 nevhodný, ale už jsem ho měl koupený, tak ho používám), svíčky používám Bosch pro LPG, jak doporučuje Astes. Takže jediný rozdíl jsou ty svíčky. Nevím jestli jezdíš přes Mimoň nebo Nový Bor, ale cestou i tak jsou cestou kopce, ať už za Jítravou nebo u Chrastavy. Jediné, co může hrát roli, je tankování u jiného stojanu a nebo se mi také u Tank Ono několikrát stalo, že mi pistoel cvakne s tím, že je nádrž plná, ale při odjezdu zjistím, že oproti běžnému tankování, kdy ručičku mívám přes poslední čárku, je naopak ručička pod, což klidně může dělat i dva litry. Ale nemá cenu řešit jednu cestu. Až budeš mít najeto 10 tisíc kilometrů, bude to relevantnější.
Březen 28, 201312 r Autor No K&N jsem tam taky měl, ale bylo mi právě doporučeno že to bude pro E85 lepší no a svíčky mi řekli že měnit nemusím že je to úplně jedno tak jsem dal ty, které jsem měl už koupené, Do plný tankuji výjimečně, Do liberce jezdím přes Bor. Stojany u Tank ONO střídám. Ještě by mohlo hrát roli že mám chiplé auto. Jinak spousta lidí co tuto jednotko v mém okolí má tak si libují že auto má nižší spotřebu, nejsou to sice nabušený 1.8T, ale i tak
Leden 18, 201510 r už delší dobu přemýšlím a vzpomenu si na to vždy když jedu kolem benzínky, zda vůbec dneska v tuto pohnutou dobu jezdí někdo na ethanol, při té drahotě ... E85 - 26,30, NAT95 27,90 na stejné benzínce, na benzínce o 3km dál NAT95 za 27,50
Leden 18, 201510 r Tak Tank Ono N95 za 26,90, ale jen počkéjte, dávám tomu pár měsícu a bude za 46,- a potom budou plynaři opět vysmátí než jim to stát zdaní.
Leden 18, 201510 r Já :-) a za kolik jezdíš, páč zatím koho jsem slyšel, nebo četl, všichni říkají že to žere víc, tak mě napadá jestli při korunovém rozdílu ještě vůbec jezdíte levněji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.