Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

mám problém na Fabia Praktik, 1.9 SDI; hned po nastartování motor zhasíná cca za 2 vteřiny. Samotné nastartování velmi ochotně, motor se bez kolísání rozběhne do volnoběžných otáček, hned ale zhasne. (pokud hned točím, nechytá se, ale do půlminuty ale to samé). Porucha ale občas nenastala, a já třeba po půlhodině, kdy jsem uprostřed města i hýbal s kabelama najednou nastartoval.

To byl důvod pro dílnu, kde mi chlapi zjistili, že nejde palivo do čerpadla, a tak vyměnili ventil přívodu paliva - a já odjel.

Cestou z dílny jsem zajel na diagnostiku vyresetovat chyby - hodilo to (kromě nějakých sporadických) 461A-ventil přívodu paliva (přerušení/el. zkrat.) a 44FC- Ventil počátku vstřiku (přerušení/el.zkrat)

Takže se pánové trefili, říkám si, ale do půldne zase to samé - takže zpět, kontrola kabelů, přemotání podezřelých....Ale výsledek nic, pořád to samé.

( jo a pokaždé, když jsem to zázračně nastartoval, zmizela kontrolka chyby na palubovce.)

Teď ale prosím o radu - pokud by bylo out ještě i to čidlo počátku vstřiku, motor by měl prý běžet. (řídící jednotka sice na nouzový režim, ale neměl by hned zhasínat). To znamená, že sice koupim megadrahý vstřik s čidlem, ale tu závadu tím zřejmě neodstraním..

Jako další varianta zhasínání nás ještě napadl vzduch - že prostě se neotevře klapka v sání - a motor se za moment udusí, protože nemá vzduch. Po rozpojení sání až za klapkou (letmá zkouška), ale závada přetrvává. Zdálo se mi, že v sání taky cosi bzučí po šepnutí klíčem.

To ochotné startování mě trochu konejší, že je čerpadlo samotné OK. čím by to tedy mohlo ještě být? Je to atmosferickej diesel, snad fakt jednoduchá věc - buďto tam přestane jít vzduch, nebo nafta - ale proč??

Trochu to komplikuje fakt, že v tý dílně není VAG.

Díky za rady.

V.

Nemůže to být palivový filtr? Ale bez vagu se myslím neobejdeš.

  • Autor

nene, je nový, spolu s výměnou ventilu přívodu paliva jsem nechal měnit i olej a oba filtry jako normální běžný servis (nepsal jsem to, nebylo to k věci)

Díky.. V.

  • 11 let později...

Ahoj, mam podobny problem, prosim, ako sa ti to podarilo vyriesit? 

vidim, ale som zufala a aspon za pokus to stalo, dufala som ze mu pride notifikacia do mailu :) 

Notifikace mu nepříjde, nesleduje tohle téma. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.