Publikováno Listopad 5, 200915 r Ahoj, podle kódu výbavy mám mít přídavné el. topení, kód 7E6. O co se jedná??? Je to příhřev motoru pomocí svíček? Díky
Listopad 5, 200915 r Autor Tvou fotku jsem včera viděl, ale nekoukal jsem se do auta, jen do etky a tam jsem to nenašel u svého auta. Jinak ty máš rotačku a já PD, proto jsem bral to, že tam to nejspíš nebude. Půjdu za chvíli do práce, tak na to hodím oko:)
Listopad 5, 200915 r Diesel jak DIESEL. Aj rotacka aj PD. Bud to vyhrievanie maju alebo nemaju.!!! TDI,SDI,PD.
Listopad 5, 200915 r Jde o rychleji vytapeni interieru, jelikoz jak znamu, tak diesel se dele zahriva, tak aby vevnitr lidi neumrzli tak je tam tato, vecicka, kazdopadne na rychlejsi zahrivani mtooru to nema vliv
Listopad 5, 200915 r Autor Já to tam hledal a nenašel. Podle mě u pd to může být jinde. Jinak jsme dnes zkoušeli s kámošem jeho TDi a moje, jeho 2001, já 2005. On to zahřál na rovných 90 po dálnici asi po 10km a já na 5 km. Oba motory byly stejně studené. To nechápu, podle mě to přihrývá i motor. Jinak si to nedokážu vysvětlit. On tam měl akorát 60 a já už 90
Listopad 5, 200915 r Autor Pozri si obrazok-cervena sipka. tam jak to máš ty, tak já tam mám nějakou větší krychly. Ale podle kódu výroby to tam má být a zatím mi podle toho sedělo všechno
Listopad 6, 200915 r Autor Tak je to úplně někde jinde. Je to v krabici, co je výměník tepla, tak pod ním je topné těleso s výkonem 1kw. Spíná pod 17stupňů a na panelu topení musíte mít ohřev na max teplo.
Listopad 6, 200915 r Losky takze i na motor tedy ma vliv? Pletete tady 2 různé věci dohromady.1. přídavný topný element,který ohřívá vzduch jdoucí do kabiny(za určitých podmínek -topení max atd) podle mně ho má jen F1RS.A 2.věc je přídavná topení vody,které má 3 žhaviče a přihřívá vodu jdoucí do hlavy.Dle výrobce je to kvůli splodinam a né kvůli teplu interieru.Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju a ono se stalo akorád to,že jsem přijel potmě .60 A jsem z 50 A altíku nevymáčkl ani náhodou.+ světla a rádio a topení. Upraveno Listopad 6, 200915 r od misumi
Listopad 6, 200915 r MISUMI: Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju . . Tak podla teba to NEZOHRIEVA VODU V MOTORE!!!
Listopad 6, 200915 r Já jsem neřekl,že neohřívá,to by to tam nedávali.Jen to tam není pro rychlejší topení,ale pro rychlejší ohřev hlavy motoru a následně rychlejší snížení splodin.PD už to nemají asi žádný.
Listopad 6, 200915 r Pletete tady 2 různé věci dohromady.1. přídavný topný element,který ohřívá vzduch jdoucí do kabiny(za určitých podmínek -topení max atd) podle mně ho má jen F1RS.A 2.věc je přídavná topení vody,které má 3 žhaviče a přihřívá vodu jdoucí do hlavy.Dle výrobce je to kvůli splodinam a né kvůli teplu.Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju a ono se stalo akorád to,že jsem přijel potmě .60 A jsem z 50 A altíku nevymáčkl ani náhodou.+ světla a rádio a topení. Len tu si to napisal.!!!!!!
Listopad 7, 200915 r Autor Podle vin a etky to mám i v normálním tdi, kamarád má 2001 a má to tam taky, ten výhřev vzduchu. Ohřev motoru tam není
Listopad 8, 200915 r zdravím, tak jsem se v tom nějak ztratil. Mají TDi PD ve Fabiích ten příhřev vody? Myslím žhaviče v bloku motoru, ne spirálu v topení tu mám a zatím topí do pár sec. po startu
Listopad 9, 200915 r fabie nemaju prihrev chladiacej kvapaliny motora to maju len okty fabie maju len topny element ktory zohrieva vzduch iduci do kabiny ktory ma vplyv na zohriatie motora len taky ze vascim odberom z altiku ma aj motor vacsi zaber tak sa zohreje asi o minutu skor
Listopad 10, 200915 r To Misumi: Jsem rad ze jsi potvrdil moji teorii ze je to na ohrev vzduchu jdouci do kabiny, tuto vec tam mam na 100% a myslim ze to meli standartne vsechny 1.9TDI PD 74KW (ATD) a FRS 1.9TDI PD 96KW , jestli to meli casem i ty 1.4TDi to nevim ale je pravda ze me jde do kabiny driv teplejsi vzduch i nez u nejakych benzinovy motoru takze to opravdu funguje
Listopad 27, 201212 r Přeji hezký den, mám F1 combi 1.9TDI(ATD) rok 2003 ve výbavě komfort. Všude slíchám že každá ropová fábie má přídavný topný člen PTC a že má topit hnedka. Když ale ráno nastartuju studený motor žádný teplým nebo jen vlažný vzduch nefouká. Byl jsem v servisu a podle ETKY tam ten přímotop mám. Dle přiloženého nákresu by ten přímotop měl mít 2 relátka a 3 pojistky. Usoudil jsem tedy že problém bude zřejmě zde. Po demontáži spodního dílu palubky mě čekal šok. V relé boxu nejsou relátka ani pojistky. Znamená to tedy že mám smůlu, nebo je možné že bych to mohl mít třeba jinak udělaný? V roce 2003 se prej dělaly nějaký úpravy v elektroinstalaci, mohly by ty relé být třeba někde jinde? Děkuji Nový rastrový obrázek.bmp
Listopad 27, 201212 r Pokud to není dovoz z Italie kde se to nemontuje, protože tam není zima tak tam bude, jde to kontrolovat ve VAGu.
Listopad 27, 201212 r relé mají být tam, kde máš na obrázku. i v případě elektriky od 2003. pojistky taky tak. můžeš na to kouknout ve vagu, můžeš se podívat po drátech (4mm2) od těch relátek, jestli tam jsou. pokud budou, tak jedině že by to někdo vybrakoval (relé a pojistky), protože mu odešel ptc článek
Listopad 28, 201212 r Právě že tam nejsou relé ani kabely jen prázdný okínka. Dovoz je to z holandska.
Listopad 28, 201212 r Ale nečekej od toho žádné zázraky, jo a podle příručky by to mělo být zapnuto na okno a na plný ohřev.
Listopad 28, 201212 r Přátelé okřídleného šípu, pro VAG BoBo: zdravím Tě, s tím dovozem z Itálie to nebude asi na 100% . Vlastním takovou Fabii. Na releovém boxu mám pozice 8,9 obsazené a přídavné pojistky na releové desce také mám. Ale pokud to funguje, i tak to není žádná sláva. Ono promrzlé auto a ten topný článek, který nejdříve nahřívá ten výměník tepla, to není žádný přímotop. Osobně si v těchto podmínkách pomáhám tím, že zapínám vnitřní cirkulaci.
Listopad 28, 201212 r Jen mi nejde do hlavy proč podle etky tam ten článek mám a přitom relátka na pozici 8a 9 nemám.
Listopad 28, 201212 r Tak jinak, auta určena pro Italský trh ho neměly. Jinak je všeobecně známo že i auta určené pro Německo, hodně krát skončily v Itálii.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.