plasmo Vloženo 2. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2012 Zdravím, ještě řeším jeden problémek. Při záběru turba se kolem 3000ot projevuje krátkodobý propad výkonu, to samé to udělá občas i po 4000ot. Co to může způsobovat? VAG mi občas hlásí pohles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 2. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2012 Vyměň hadičku 13A (odvětrání hlavy válců) a 10 (odvětrání karteru) - číslování dle ETKA - ta první praskne napříč, ta druhá podél a tudy fučí stlačený vzduch ze sání pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 3. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 Mrknu na to, děkuji ti :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 3. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 Mohl by si mi prosím ještě napsat čísla dílů? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 Napřed si to oddekluj a prohlédni. Ať nekupuješ zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 3. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 Tak jsem si chtěl zjistit cenu a pak nevím kde tyhle dvě přesně najdu, je tam hromada hadic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 4. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 (editace) Tak obě hadice jsou v pořádku :-/ EDIT: a dnes mi auto začalo samovolně chcípat při couváním, hlavně v momentě kterej dávalo naprosto krásně bez plynu, jenom na spojku, teď chcípne i s plynem :-/ Editováno: 4. Prosinec 2012, autor: plasmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 (editace) Tak obě hadice jsou v pořádku :-/ Jo? Tak to jsi asi první na světě. Vždyť jsi psal, že ti to fouká mezi turbem a klapkou - tak kudy jinudy? Co píše diagnostika dalšího? Váha vzduchu? Lambda? Editováno: 4. Prosinec 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 4. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Lambda a vaha ok další tam byla sporadická chyba a jednou pokles tlaku v palivové soustavě, ale to bylo jednou, vždy tam bývá jen pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Tak hledej dál. Někudy to utíkat musí. Opravdu jsi měl sundané oba plastové dekly motory a sundal jsi i ten plechový pásek, který vpředu u sacího potrubí všechno přidržuje? Pokud to není za chodu motoru slyšet - a to už by u tebe být mohlo - poznáš to podle toho, že je okolí úniku zaolejované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 5. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Zdravím, tak přikládám ještě diagnostiku: http://sdilej.net/?di=013547291358 http://sdilej.net/?di=013547291713 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 (editace) Váha vzduchu tě čeká - řekl bych. Tak pořiď Bosch, s jinými bývají zase jiné problémy. Ale napřed dořeš to unikání stlačeného vzduchu mezi turbem a klapkou. Když to klapne, mohl by ses váze vzduchu vyhnout - vidím tu šanci tak 50/50. Editováno: 5. Prosinec 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 5. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Hele, mám tam podezření na dvě místa, zítra na to mrknu, hadice u IC, tam bývá často díra v koleni pak někde je trubka pro regulaci tlaku paliva ze předu motoru Pokud se povede tak bych vyřešil všechny problémy jednou ranou, i tu spotřebu oleje. Podle VISu může ta váha právě souviset s únikem vzduchu někde. BTW: mám tam opravdu EGR, ale dlouho tam už nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUCAS.89 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Moje RS taky vypisovala chybu "pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou". Měl jsem děrave hadice odvětrání klikové skříně, ale taky byl netesny spoj mezi turbem a IC. Přesněji jak vede z vrchu trubka od turba tak je do ni dole vsazena gumova hadice s plechovou prirubou na které je těsnící o-kroužek. Vyměnil jsem hadice a o-kroužek a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 15. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 Tak sem zatím žádnou díru nenašel :-/ bojím se že to bude něco vážnějšího Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 17. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 Myslím že záhada bermudského trojúhelníku vyřešena ... musím se na to ještě pořádně podívat (sundat a prohlédnout), ale na 99% tam je díra v hadici na odvětrání hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 22. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Takže jsem na to koukal, všechny hadice co praskají jsou už nové i Nkovej ventil, dokonce i váha vypadá jako nová. Ale olej teče u víka hlavy ventilů, takže půjde nové těsnění, jen, mohlo by špatné těsnění souviset s těmito chybami? http://sdilej.net/?di=013547291713 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.