Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

to jo, ale za cenu asi teda ve finále dražší bych měl v uvozovkách pouze nezávislé topení, kór jestli se musí měnit řídící jednotka, kdežto za nižší cenu budu mít dálkovej start+alarm a imobilizer, akorát ten pitomej neutrál no

Editováno: , autor: Doktorone
Vloženo (editace)

Je to tak. Dálkový strat se zapojuje s podmínkou na zataženou ruční brzdu. Je to ještě pochirované tak, že když ukončuješ jízdu, zatáhneš ruční brzdu, vytáhneš klíček, tak auto je ještě nastartované a motor se vypne až po uzamčení vozidla (viděl jsem tam i časovou podmínku). Je to udělané kvůli tomu, kdybys tu ručku zatáhnul, vynul motor a kopnult tam kvalt, tak abys pak při dálkovém startu netočil motor na kvalt a třeba se to i stou ručkou nerozjelo, nebo se to prostě netrápilo. U automatu je to jednodužší, tam se to zapojí pouze na "péčko" a je vystaráno. Nejsem zastáncem zatažené ruční brzdy ani v zimě ani v léťě (pokud nestojí auto v pokci), protože už mi brzdy několikrát přimrzly. Ono u Superbu ani ne tak brzdy, spíš lanovody (stačí vlkost a je to). Proto dálkový start nechci. Když už machrovinku, tak radši třeba bezklíčkové odemykání. Zato bufík na dálkáč je skvělá věc, to si jednou pořídím, kór na mojí hajtře 2,5, která než se roztopí tak ujede 20km

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

to jo, ale za cenu asi teda ve finále dražší bych měl v uvozovkách pouze nezávislé topení, kór jestli se musí měnit řídící jednotka, kdežto za nižší cenu budu mít dálkovej start+ alarm a imobilizer, který nemám a celkem rád mít budu, akorát ten pitomej neutrál no

Tak určitě za míň peněz mít víc muziky je lákavé,ale presně jak píšeš.Neutrál je na pytel,ručka je na pytel,startování je na pytel.

Vloženo

jo takže to je dokonce tak, že bych tu ručku prostě musel zatahovat v každym případě jo, to už je informace co jsem nechtěl, myslel jsem si, že ručka je na mě zda jí dám či ne, jelikož v naprosté většině kde bych to používal je ráno doma a tam jsem na místě kde nemusim ani ručku ani rychlost, zrovna dneska jsem to zkoušel, ale pokud ten systém to bez ručky nepovolí tak je to celkem na prd, rozhodně nechci ručku nechávat zataženou, skoro ji nepoužívam, pouze ve velkém kopci a to taky jen občas, ale teoreticky by tam v nějakejch lepších systémech mělo jít nastavit, aby to šlo i bez ručky ne, čekal jsem tam spíše nějaký systém zpětné kontroly před tim než auto začne startovat, zda je tam rychlost, že kdybych byl blbec sklerotickej a zapoměl vyřadit, že by to prostě start neprovedlo a za druhý to myslíte, že by jako nešlo chcípnout auto bez zamčení, jako nikdy? to by bylo taky dosti na pytel

Vloženo

Mam dalkovy start, zatazenou rucni brzdu mit nemusim, podminkou je jen neutral. Auto parkuju vzdy v garazi nebo na parkovisti u prace kde je cca 6 aut a je to v arealu. Garaz mam od domu cca 4 minuty chuze, podle pocasi (do 5ti min) od odchodu z domu dalkove brnknu, prijdu do garaze a auto je uz preple na lpg a je tam cca 70st. Bajecnej pomocnik a u benzinu to zas tolik nevadi, ten kvedla studeny daleko mensi dobu nez nafta. Co se tyka obav s ukradenim auta blbost. Jak tu psal stepan, auto ma bypass a navic je zamknuty volant. Ano da se nejak ukrast, ale to kazde auto, urcite to dalkovy start nijak neulehcuje.

Mam to nastaveno na vyhrev sedacek po startu apod, baterka to netahne, protoze je nastartovano. Dobry pomocnik

Vloženo (editace)

To Doktorone: však je to v tom manuálu. Auto bliká při nastarování na dálku...

Tohle asi sere brc.majkla a mě by to taky vadilo

Ale jestli je to přes CAN, což je, když má zkušenost Airman, tak to asi jen tak jednoduše vypnout nepůjde

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

Majkle za 4 min máš auto na 70 stupních jo?Tak to teda koukám,protože když je venku zima jako prase tak auto se kolikrát dostane na takovou teplotu po několika minutách jízdy a to nemluvím o tom když stojí na místě.

Vloženo

Postupně když nad tím přemýšlím, tak nějak nevidím extra význam v dálkovém startu. To je lepší nezávislé topení na dálkáč, nejlíp "vodníka", kterej ten motor předehřeje taky. A v létě klima vychladí rychle...

Má tu někdo vodního bufíka?

Vloženo (editace)

proto jsem chtěl trochu rozjet tuhle debatu, abych si mohl srovnat plusy a mínusy a dle toho se rozhodnou zda to pořídit

 

a vodní bufík vyjde tak na kolik, tak se musí taky měnit řídící jednotka?

Editováno: , autor: Doktorone
Vloženo

hmm, tak to je celkem dost, na to že u tamtoho bych měl k tomu navíc alarm s imo, taky tady nic, ale zase u tamtoho je spousta ALE, který budu muset promyslet a pozjistit, jak se to dá všechno zařídit, jako třeba aby to neblikalo než přijdu k autu, to mi přijde uplně na nic, nechápu proč to tam cpou, a taky aby nemusela být ručka a abych nemusel nechávat nastartované auto, když z něj budu vystupovat atd., napíšu na pár těch míst,kde to prováděj a pozjistim

Vloženo

jetý webasto nebo eberspracher seženeš kolem 6ti - 7mi tis, na naftu se dá sehnat lépe.

 

Víťo: přesně jak píše airman, je o rychle zahřáty, ale bohužel i rychle chládne 

 

Obecně jsem zatím nevolil nezávislé vodní topení kvůli vyšší pořizovací ceně - neměl jsem alarm a tak jsem už udělal se vším všudy. Ale jak říkám ZATÍM. :)

Vloženo (editace)

WebastoThermotop C 5KW  sem dodělaval s jednotkou dalky Telestart  a ovladačem T91 :kol-47:   tak se ptejte :kol-32: U TDI  bych dalkovej start určitě nemontoval .

Editováno: , autor: supr
Vloženo (editace)

No možná dvě otázky:

Za jak dlouho se auto vytopí a jakou má spotřebu proudu, resp. za jak dlouho to sežere aku

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

k te spotřebě  proudu     100%běh větraku climatroniku ma 100 -150w. na webasto se nechava 1/3 až 1/4otaček, takže cca 25-50w ,webasto ma dle štítku prumerny příkon40w když žhaví  bere cca 10 A /120w/ žhaví jen když chytá ,,potom už hoří na samozápaly ,vodní čerpadlo ma kolem 8w ,dmychadlo cca 10 w ,palivove čerpadlo je el.magnet co pulsuje a ma max 5w .topení při teplotě cca 75-80C  vypne spalování a běží pouze oběhove čerpadlo vody. čeka v pohotovostnim režimu než klesne teplota  a pote se znovu pustí a topí . z fabriky je nastaveno na dobu provozu 30  až max 60 minut. při normalním zimnim provozu   platí pravidlo kolik minut topení topí  tolik minut cca by mělo auto jet aby  se baterka stačila dobít. Baterku mam puvodní  a nikdy sem neměl problem. . k tomu teplu  dost zaleží na venkovní  teplotě   ,ale tak mezi 15 až 30 m  je v aute teplo a voda ohřata na 80 C :kol-32: .

Editováno: , autor: supr

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...