Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

plně souhlasím a snad se i zastávám JirkyK - bohužel má v tomto plnou pravdu....

 

bohužel nebo spíš díky Bohu to tu není o tom čí názor koho zajímá....

 

už se tu o tom psalo, prvobytně pospolná společnost skončila proto, že začala dělba práce (učivo 1. stupně základní školy) a základem dělby práce byl nejprve výměnný obchod a později obchod za úplatu.. dokonce i komunisté za socializmu tvořili zisk a dávali vydělat druhým protože jinak by společnost nemohla fungovat.... žádná společnost... pokud budeme chtít jen a jen na všechno slevu a nenecháme nikomu vydělat, třeba už příště nebude koupit co a kde....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec : přesně tohle mám celou dobu na mysli. Já taky nerad vyhazuju zbytečně peníze, ale tahle společnost na ty slevy ze slev jednou pojde. Takhle ekonomika proboha nemůže fungovat. Tohle je prostě strašně krátkozraký. Přeci, když někdo prodává (cokoliv), tak musí vytvářet zisk. Bez toho je to jen agónie s jasným koncem.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tím bych si nebyl jist, prodejci nemají důvod neprodávat, naopak, kdyby bylo škodovek víc, víc jich prodají a nebuď bláhový i prodejce sebemenší živí flotily a tedy firmy nikoli jeden nešťastník, který si koupí jedno auto za 10 let....

 

mimo to mají prodejci ŠA jiné starosti, musí do dvou let zvětšit salóny pro 8 stojících vozidel (v zahraničí stačí 6), musí změnit design prodejen, odřezat portýly ze vstupů, změnit loga, nábytek prostě všechno, veř že jsi narazil na špatnou dobu, nyní je třeba tvořit zisk a kdo jej tvořit nebude - nebude!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl jsi rychlejší... o tom to je...

 

naše firma podnikající v pojišťovnictví (nikoli obchod) patří mezi něco málo firem v tomto oboru... pojišťovny v rámci snižování externích nákladů neustále tlačí na cenu našich služeb, vypisují pořád dokola výběrová řízení, když začala "krize", stlačila nás jedna vcelku malá pojišťovna na ceně tak, že už to bylo na hranici rentabilnosti tuto službu pro ně poskytovat, už jsme to brali jen jako referenci... nicméně když s námi podepsali novou smlouvu, členka představenstva nám na jednání při podpisu mezi řečí řekla, že jsme je vlastně 5 let okrádali, když jsme byli schopni jít s cenou dolů o 30 %... nepochopila podstatu věci, že firmy které zisk netvořily už ani tvořit nemůžou, protože skončily a kdybysme netvořili zisk nemůžeme jim ani dát slevu..... a takových v našem oboru bylo přehršel i ičaři..

 

a vo tom to je, bohužel toto nechápe víc lidí.... 

 

odbočím.... další příklad.... znám spoustu restauratérů hoteliérů a jiných podnikatelů v tomto byznysu cestovního trhu a když slyší slovo sleva ve smyslu různých slevomatů a slevových poukazů ježí se jim chlupy na zádech....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to by mne zajímalo,proč už ta agónie dávno nenastala v ruku v ruce s jasným koncem prodejen a výrobců,když můžou prodávat vozy za cenu,která ještě před nedávnem byla o třetinu a víc vyšší..ty krátkozraký :kol-28:

 

říká ti něco produktivita práce? technologie? racionalizace? kooperace?  investice? a jiná cizí slova?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec, to je úplně jasný. My máme maloobchodní prodejny a fungujeme mnohdy jako výstavka pro internetový prodejce. Děláš jim prodejní support tím, že zákazníkovi všechno předvedeš, uděláš mu nalejvárnu do hlavy a oni si to pak na netu někde koupí. Proto mám na ty slevy poměrně velkou alergii.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď už to víš.... dokonce nejen s dovážkou domů, ale můžeš požadovat převzetí v Zákaznickém centru v ŠA (tady odvážkou do MB) a prohlídkou muzea a výrobní linky v MB a to vše v ceně vozidla.... + další bonusy na místě.... málokdo o tom ví, prodejci to nenabízí.... můj kolega si takto vyžádal převzetí, prodejce byl nasraný (jde to z jeho provize, ta cesta a odmítnout to nesmí) a kolega nadmíru spokojený, pěkný sobotní výlet pro něj  a jeho manželku a domů cesta novým autem :-)

 

ŠkodaAuto a.s., vedena snahou o další zkvalitnení služeb pro zákazníky, otevrela novou moderní budovu Zákaznického centra v Mladé Boleslavi. Zákaznické centrum poskytuje služby predevším velkoodberatelum a cílovým skupinám tj. od objednání vozu až po jeho predání zákazníkovi. Mimo tyto zákazníky mají možnost prevzít si vuz v Zákaznickém centru i zákaznici, kterí si objednají vuz u autorizovaného dealeraŠkodyAuto. Každy z obchodníku Škoda je pripraven zajistit pri objednání vozu ve výrobním závode i jeho následné predání v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi.

 

zdroj: http://www.skoda-auto.euweb.cz/skoda_zc.htm

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vám nějak nevím, co si o tom myslet. Na jedné straně se tady diskutuje o záporných maržích a vydírání prodejců z čehož některým naskakuje husí kůže  na druhé straně prodejce umí dát větší slevu a tvářit se (před Škoda Auto?), že prodávané auto je předváděčka, či co?

Tahle situace asi není úplně normální. Vidím to tak, že buď něktreří prodejci už nevědí kudy kam a udělají doslova cokoliv, aby prodali a nebo je to víceméně běžný stav a kdo se dostatečně hlasitě neozve, že chce větší slevu nakupuje zbytečně draze. 

Tak jak to je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...