Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Jo Octavia III je jiná. V jednom směru nahoru, v jiném dolů. Musím přiznat, že se mi z určitého pohledu stýská po Fabii I. To bylo sice malé, ale pocitově poctivé auto. Octavia III adoptovala mnohou výbavu dříve dostupnou jen pro Superb a zvlášť elektronická výbava je o level výš než u OII. Na druhou stranu na mne auto nepůsobí tak robustně (rozuměj solidně) jako OII. Na některých místech vnímám nedotaženost. Možná spěchem (přeci jen modelů přibývá opravdu tempem co půl roký nový nebo FL) možná úspory, těžko říct. Mám OIII v eleganci právě týden, najeto 500 km. Zde je co mi vadí a vnímám jako nedotažené: ruční brzda je už na druhém zubu v konfliktu s loketkou (a je to třetí OIII u které jsem si toho všiml, takže soudím systémová chyba), plast navazující na sedačky vzadu, nemožnost vypnout zadní osvětlení interiéru, vnější těsnění bočních oken na které se lepí nečistoty bez možnosti je odstranit, krčící se látka uprostřed sedáku vpředu (sedačky Dynamic), plastové krytky ISOFIXu vzadu(zip mi připadal méně nápadný), lacině působící otvory na nápoje v zadní loketce, chrastící a rachtající loketka vpředu (opět ne první OIII u které jsem si toho všiml) navíc není klimatizovaná jako byla u OII (byla fajn na nealko pivo), madlo ruční brzdy má pod koženým potahem měkké a tvrdé části-hrana tvrdé části vpředu se proznačuje do koženého potahu (viděno u OIII s 18tis. km a jsem si jist, že se to nemůže neprojevit u ostatních, tohle mi připadá vážně nedomyšlené). Musel jsem v rámci firemní politiky vybírat ze sortimentu Škoda a design OIII se mi vážně moc líbí. Tvarům a křivkám jak exteriéru tak interiéru nemám co vytknout. (Snad jen utopená kola v podběhu a to bez ohledu na velikost ráfku) 

Uff to jsem se rozepsal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli můžu dopsal jsem do Tvého textu červeně...

 

Jo Octavia III je jiná. V jednom směru nahoru, v jiném dolů. Musím přiznat, že se mi z určitého pohledu stýská po Fabii I. To bylo sice malé, ale pocitově poctivé auto. Octavia III adoptovala mnohou výbavu dříve dostupnou jen pro Superb a zvlášť elektronická výbava je o level výš než u OII. Na druhou stranu na mne auto nepůsobí tak robustně (rozuměj solidně) jako OII. Na některých místech vnímám nedotaženost. Možná spěchem (přeci jen modelů přibývá opravdu tempem co půl roký nový nebo FL) možná úspory, těžko říct. Mám OIII v eleganci právě týden, najeto 500 km. Zde je co mi vadí a vnímám jako nedotažené: ruční brzda je už na druhém zubu v konfliktu s loketkou (a je to třetí OIII u které jsem si toho všiml, takže soudím systémová chyba) tento problém nemám... , plast navazující na sedačky vzadu když je tam airbag není tam plast, nemožnost vypnout zadní osvětlení interiéru to je přímo prasárna - vyndal jsem alespoň prostřední žárovku a v autě bzadu to není jak ve výloze..., vnější těsnění bočních oken na které se lepí nečistoty bez možnosti je odstranit souhlas, ale sametky nejlíp těsní, bohužel se na ně chytá bordel..., krčící se látka uprostřed sedáku vpředu (sedačky Dynamic), plastové krytky ISOFIXu vzadu(zip mi připadal méně nápadný) souhlas, lacině působící otvory na nápoje v zadní loketce, chrastící a rachtající loketka vpředu (opět ne první OIII u které jsem si toho všiml) navíc není klimatizovaná jako byla u OII (byla fajn na nealko pivo) je to relativní, od toho upustili i jiní výrobci, věršina lidí má loketku zvednutou, nikoli uzavčenou..., madlo ruční brzdy má pod koženým potahem měkké a tvrdé části-hrana tvrdé části vpředu se proznačuje do koženého potahu (viděno u OIII s 18tis. km a jsem si jist, že se to nemůže neprojevit u ostatních, tohle mi připadá vážně nedomyšlené). Musel jsem v rámci firemní politiky vybírat ze sortimentu Škoda a design OIII se mi vážně moc líbí. Tvarům a křivkám jak exteriéru tak interiéru nemám co vytknout. (Snad jen utopená kola v podběhu a to bez ohledu na velikost ráfku) 

Uff to jsem se rozepsal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro upřesnění - loketku vpředu mám úplně dole a úplně vepředu. Možná extrém, ale takto mi to vyhovuje už v druhém autě. A jestliže to dorazy umožňují, pak by tam ten konflikt být neměl. Takhle se loketka vytlačuje do kůže madla zatažené ruční brzdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvuj prispevek je nepresny. Drtiva vetsina provedeni vsech modelu je v Nemecku vyrazne drazsi nez u nas. Za to nemuze znehodnoceni koruny.

 

Dnes jsem to overil a mas pravdu. Jeste pred rokem bylo v Nemecku levneji nez u nas. Kdyz jsem loni hledal auto, tak veskere cenikove nabidky byly o 6 - 8% levnejsi v Nemecku. Ted je rozdil vice nez vyrazny. A asi take duvod proc na nemeckych silnicich O3 moc nepotkavam.

post-54585-0-32347900-1388158453_thumb.p

post-54585-0-52966000-1388158462_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To osvětlení podlahy nejde vůbec vypnout nebo jak to funguje? Za měsíc jdu auto převzít, tak abych byl připraven, co mě zas může zklamat. Jinak na Yetim je taky semiš těsnění na předku, naštěstí zevnitř u A sloupku a jednou jsem po tom přejel žlutým hadrem a pořád v tom ty vlákna jsou a nejde to dolů. Kastlík chlazený je, když loketka není?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kastlík chlazený, loketka ne.

Osvětlení pro nohy se nastavuje v menu Infotainmentu. Stejně jako úroveň podsvícení přístrojů a tlačítek, což je dost naprd. Míval jsem to v noci stažrné na minimum, ale tady než se k tomu člověk promačká, tak je ve svodidlech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je ovšem těžká věc. Někdo by to chtěl vypnout, jinej zase brečí, že to tam nemá vůbec a tak si to bastlí svépomocí. Těžko se zavděčit všem. A proč by nemělo stačit nastavení v menu ? Přece to jednou nastavím a hodně dlouho si toho nemusím všímat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem se špatně vyjádřil. Navadí mi nastavení osvětlení pro nohy v menu. Co mi vadí je nastavení úrovně podsvícení přístrojů jen v menu. Za tmy jsem na delší cesty zvyklý mít jas na minimu (kupodivu mne difuzní ledky u stropu nevadí), ale ve dne je to málo. Ovládání podsvícení vedle přepínače světel se mi zdálo víc po ruce. Mé nastavení je následující:

 

Osvětlení pro nohy vypnuté

Ve dne přístroje kolem 50%, displej Bolera na světlejší

V noci přístroje 10%, displej Bolera na tmavší.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-Ano nastavuje, ale jen v určitém rozsahu

-Tahá mi to oči a je to úplně zbytečné (pedály najdu :-) )

-Jistě že ano: Displej Maxidotu, budíky, ručičky, displej rádia a myslím, že by se ještě něco našlo. A úroveň jejich podsvícení zavisí také na jejím nastavení.

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- podle mě dostačujícím způsobem

- viz výše, pro někoho plus pro jiného mínus, proto volby 0 %

- aha, ale je potřeba si uvědomit co je to ve dne a co ve dne s rozsvícenýma světlama (to je pro auto jakoby v noci) tedy vedne budíky osvětlené nejsou, jen pokud máš čidlo a vjedeš do tmy (např pod most), tak se na chvíli rozsvítí, jinak nesvítí.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej, mě tedy budíky (jen budíky, nic jiného) svítí podle okolního světla více či méně pořád tedy i s vyplutými světly ve dne, (vypínač světel na polohu vypnuto) krásně je to vidět pokud třeba jedu lesem tak trochu pohasnou jak je šero aby to tak nezářilo a vyjedu na slunce a je evidentní jak se během pár vteřin rozsvítí aby byli i na slunku vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...