Flag Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Jo Octavia III je jiná. V jednom směru nahoru, v jiném dolů. Musím přiznat, že se mi z určitého pohledu stýská po Fabii I. To bylo sice malé, ale pocitově poctivé auto. Octavia III adoptovala mnohou výbavu dříve dostupnou jen pro Superb a zvlášť elektronická výbava je o level výš než u OII. Na druhou stranu na mne auto nepůsobí tak robustně (rozuměj solidně) jako OII. Na některých místech vnímám nedotaženost. Možná spěchem (přeci jen modelů přibývá opravdu tempem co půl roký nový nebo FL) možná úspory, těžko říct. Mám OIII v eleganci právě týden, najeto 500 km. Zde je co mi vadí a vnímám jako nedotažené: ruční brzda je už na druhém zubu v konfliktu s loketkou (a je to třetí OIII u které jsem si toho všiml, takže soudím systémová chyba), plast navazující na sedačky vzadu, nemožnost vypnout zadní osvětlení interiéru, vnější těsnění bočních oken na které se lepí nečistoty bez možnosti je odstranit, krčící se látka uprostřed sedáku vpředu (sedačky Dynamic), plastové krytky ISOFIXu vzadu(zip mi připadal méně nápadný), lacině působící otvory na nápoje v zadní loketce, chrastící a rachtající loketka vpředu (opět ne první OIII u které jsem si toho všiml) navíc není klimatizovaná jako byla u OII (byla fajn na nealko pivo), madlo ruční brzdy má pod koženým potahem měkké a tvrdé části-hrana tvrdé části vpředu se proznačuje do koženého potahu (viděno u OIII s 18tis. km a jsem si jist, že se to nemůže neprojevit u ostatních, tohle mi připadá vážně nedomyšlené). Musel jsem v rámci firemní politiky vybírat ze sortimentu Škoda a design OIII se mi vážně moc líbí. Tvarům a křivkám jak exteriéru tak interiéru nemám co vytknout. (Snad jen utopená kola v podběhu a to bez ohledu na velikost ráfku) Uff to jsem se rozepsal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 jestli můžu dopsal jsem do Tvého textu červeně... Jo Octavia III je jiná. V jednom směru nahoru, v jiném dolů. Musím přiznat, že se mi z určitého pohledu stýská po Fabii I. To bylo sice malé, ale pocitově poctivé auto. Octavia III adoptovala mnohou výbavu dříve dostupnou jen pro Superb a zvlášť elektronická výbava je o level výš než u OII. Na druhou stranu na mne auto nepůsobí tak robustně (rozuměj solidně) jako OII. Na některých místech vnímám nedotaženost. Možná spěchem (přeci jen modelů přibývá opravdu tempem co půl roký nový nebo FL) možná úspory, těžko říct. Mám OIII v eleganci právě týden, najeto 500 km. Zde je co mi vadí a vnímám jako nedotažené: ruční brzda je už na druhém zubu v konfliktu s loketkou (a je to třetí OIII u které jsem si toho všiml, takže soudím systémová chyba) tento problém nemám... , plast navazující na sedačky vzadu když je tam airbag není tam plast, nemožnost vypnout zadní osvětlení interiéru to je přímo prasárna - vyndal jsem alespoň prostřední žárovku a v autě bzadu to není jak ve výloze..., vnější těsnění bočních oken na které se lepí nečistoty bez možnosti je odstranit souhlas, ale sametky nejlíp těsní, bohužel se na ně chytá bordel..., krčící se látka uprostřed sedáku vpředu (sedačky Dynamic), plastové krytky ISOFIXu vzadu(zip mi připadal méně nápadný) souhlas, lacině působící otvory na nápoje v zadní loketce, chrastící a rachtající loketka vpředu (opět ne první OIII u které jsem si toho všiml) navíc není klimatizovaná jako byla u OII (byla fajn na nealko pivo) je to relativní, od toho upustili i jiní výrobci, věršina lidí má loketku zvednutou, nikoli uzavčenou..., madlo ruční brzdy má pod koženým potahem měkké a tvrdé části-hrana tvrdé části vpředu se proznačuje do koženého potahu (viděno u OIII s 18tis. km a jsem si jist, že se to nemůže neprojevit u ostatních, tohle mi připadá vážně nedomyšlené). Musel jsem v rámci firemní politiky vybírat ze sortimentu Škoda a design OIII se mi vážně moc líbí. Tvarům a křivkám jak exteriéru tak interiéru nemám co vytknout. (Snad jen utopená kola v podběhu a to bez ohledu na velikost ráfku) Uff to jsem se rozepsal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Pro upřesnění - loketku vpředu mám úplně dole a úplně vepředu. Možná extrém, ale takto mi to vyhovuje už v druhém autě. A jestliže to dorazy umožňují, pak by tam ten konflikt být neměl. Takhle se loketka vytlačuje do kůže madla zatažené ruční brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 aha tak to potom asi ano, já mám loketku cca na 3 zub nahoře a úplně vepředu.... ručku zatahuji dost často a není tam ten konflikt.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 27. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2013 Tvuj prispevek je nepresny. Drtiva vetsina provedeni vsech modelu je v Nemecku vyrazne drazsi nez u nas. Za to nemuze znehodnoceni koruny. Dnes jsem to overil a mas pravdu. Jeste pred rokem bylo v Nemecku levneji nez u nas. Kdyz jsem loni hledal auto, tak veskere cenikove nabidky byly o 6 - 8% levnejsi v Nemecku. Ted je rozdil vice nez vyrazny. A asi take duvod proc na nemeckych silnicich O3 moc nepotkavam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 V Nemecku poslednich nekolik let v zadnem pripade levneji nebylo. To platilo v letech 2007 a castecne 2008. Nemam ted u sebe ceniky, ale jsem schopen dohledat. Z prilozenych nahledu vyplyva, ze shodna cena by byla pri kurzu 23,1Kc za euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 a myslím, že to tak je u všech koncernových značek. V DE jsou o dost dražší a nejen z důvodu současnýho kurzu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 To osvětlení podlahy nejde vůbec vypnout nebo jak to funguje? Za měsíc jdu auto převzít, tak abych byl připraven, co mě zas může zklamat. Jinak na Yetim je taky semiš těsnění na předku, naštěstí zevnitř u A sloupku a jednou jsem po tom přejel žlutým hadrem a pořád v tom ty vlákna jsou a nejde to dolů. Kastlík chlazený je, když loketka není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Kastlík chlazený, loketka ne. Osvětlení pro nohy se nastavuje v menu Infotainmentu. Stejně jako úroveň podsvícení přístrojů a tlačítek, což je dost naprd. Míval jsem to v noci stažrné na minimum, ale tady než se k tomu člověk promačká, tak je ve svodidlech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Jen dodávám že osvětlení interiéru se nastavuje v rozmezí 0 - 100%, tedy jde i zcela vypnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 nejde ale vypnout svícení při otevření dveří! mimo to už se tu o tom píše jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 jj, pravda, při otevření dveří osvětlení podlahy 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Při otevřených dveří mi to je jedno, ale za jízdy bych byl rád, když by to nesvitilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 jde to vypnout a nemá to závislost na osvětlení přístrojovky, to se nastavuje zvlášť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 to je ovšem těžká věc. Někdo by to chtěl vypnout, jinej zase brečí, že to tam nemá vůbec a tak si to bastlí svépomocí. Těžko se zavděčit všem. A proč by nemělo stačit nastavení v menu ? Přece to jednou nastavím a hodně dlouho si toho nemusím všímat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 přesně tak, mimochodem nechápu, že to může někomu vadit, že mu svítí světlo na nohy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 naopak, je spoustu nešťastníků, kteří tam to ambientní osvětlení nemají a nemůžou bez něj být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Toto tez nechapu, ze muze nekomu vadit. Dosud to byla u Skodovky spise luxusni featura u nejvyssich vybav a ted kdyz to uvolnili, tak to zase nekomu vadi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Asi jsem se špatně vyjádřil. Navadí mi nastavení osvětlení pro nohy v menu. Co mi vadí je nastavení úrovně podsvícení přístrojů jen v menu. Za tmy jsem na delší cesty zvyklý mít jas na minimu (kupodivu mne difuzní ledky u stropu nevadí), ale ve dne je to málo. Ovládání podsvícení vedle přepínače světel se mi zdálo víc po ruce. Mé nastavení je následující: Osvětlení pro nohy vypnuté Ve dne přístroje kolem 50%, displej Bolera na světlejší V noci přístroje 10%, displej Bolera na tmavší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 - nenastavuje si náhodou Bolero samo osvit dle venkovního osvětlení? - zajímalo by mě, proč ti vadí osvětlení noh... -a ve dne jsou copak přístroje osvětlené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 (editace) -Ano nastavuje, ale jen v určitém rozsahu -Tahá mi to oči a je to úplně zbytečné (pedály najdu :-) ) -Jistě že ano: Displej Maxidotu, budíky, ručičky, displej rádia a myslím, že by se ještě něco našlo. A úroveň jejich podsvícení zavisí také na jejím nastavení. Editováno: 9. leden 2014, autor: Flag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 - podle mě dostačujícím způsobem - viz výše, pro někoho plus pro jiného mínus, proto volby 0 % - aha, ale je potřeba si uvědomit co je to ve dne a co ve dne s rozsvícenýma světlama (to je pro auto jakoby v noci) tedy vedne budíky osvětlené nejsou, jen pokud máš čidlo a vjedeš do tmy (např pod most), tak se na chvíli rozsvítí, jinak nesvítí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Počkej, mě tedy budíky (jen budíky, nic jiného) svítí podle okolního světla více či méně pořád tedy i s vyplutými světly ve dne, (vypínač světel na polohu vypnuto) krásně je to vidět pokud třeba jedu lesem tak trochu pohasnou jak je šero aby to tak nezářilo a vyjedu na slunce a je evidentní jak se během pár vteřin rozsvítí aby byli i na slunku vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 K čemu Vám je to osvětlení podlahy za jízdy? Při otevřených dveří to smysl má... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 abys viděl spolujezdkyni na nohy a sobě na boty, jestli je máš čisté, prostě všechno nemusí mít svoji logiku, nebo musí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.