Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravim,

nikde na fore som svoj problem nenasiel (ak ano tak poprosim o odkaz), tak sa chcem spytat na rady pre moj problem. Dnes ked som vchadzal do krizovatky som si preradil na 2 stupen a auto z nicoho nic zdochlo. Nasledne nastartovanie bolo neuspesne. Auto sice nastartovalo ale hned aj zdochlo. Ked som skusal po nastartovani stlacit plynovy pedal vobec nereagoval. Reagoval iba vtedy ked som startoval s plynovym pedalom na podlahe, vtedy pri starte otacky vyleteli na max. nasledne ked som ho povolil a znova stlacil opat bez odozvy. Podotykam ze motor bol zohriaty. Auto som nechal na blizkom parkovisku. Vecer ho pojdem odtiahnut ku mne domov. Prve co skusim je napojit ho na VAG, .. mate nejake dalsie riesenia ???. dakujem

motor 1.4 74 kw, rv2000, 138 800 km

Editováno: , autor: javko
Vloženo (editace)

(re-edit)

Dalsie zistenie, pri otvoreni dveri pocut palivove cerpadlo ale len velmi potichu,(nejde tak nahlas ako ked to bolo OK), to iste aj pri vlozeni klucika pred startom. Poistku som pozeral ta je OK.

Editováno: , autor: javko
Vloženo (editace)

takze VAG nasiel nasledujucu chybu:

17949 - Rele palivoveho cerpadla (J17) - Prerusen

P1541 -35-00

tak ho skontrolujem ci je KO a dam vediet ci to potom pojde ako ma

Editováno: , autor: javko
Vloženo (editace)

Priatelia ako zistim ze je rele KO?

Ked som startoval s rele tak chytilo a do 1 sekundy zdochlo

Kes som startoval bez rele tak len tocilo a nechytilo

Editováno: , autor: javko
Vloženo

Pokud je v aute dalsi stejne rele (neoveroval jsem) no tak je proste zamen a uvidis. Tedy pokud to opet neni z obvodu duleziteho pro start napr.svetla a pod.

Vloženo

Pokial sa trosku rozumies elektrike tak by si to zvladol .. To relatko ma silne kontakty aj nieco vdrzi mam taky pocit ze sa da aj rozobrat aspon u mojej fabie som ho mal rozobrate ..Mozno len kontakty staci ocistit nie su zaoxidovane ?? .Postup je jednoduchy ale potreboval by si multimeter na meranie. Relatko skusis 12V ktore pripojis na cievku musi cvaknut a potom treba premerat ci spina kontakty. Po dalsie treba skontrolovat napatie na svorkovnici relatka pri otvorenych dverach tam musi byt napatie akumulatora.

Vloženo

Vyriesene. Relatko je OK. Problem bol v kabli medzi riadiacov jednotkou motora a relatkom. Nebol tam ziaden signal. Tak sme potiahli novy kabel a auto opat ide ako ma.

Som este zvedavy ci sa tymto vyriesil aj druhy problem ktory som mal a to ten, ze niekedy pocaj jazdy auto zdochlo a hned aj naskocilo udialo sa to vsetko v priebehu jeden sekundy. Mozno to bola predzvest toho ze ten "kabel" postupne odchadza.

dik za inspiracie pri hladani chyby. :)

kabel medzi relatkom (c.1) a riadiacou jednotkou (c.65)- (tak tento kabel sposobil chybu)

post-10066-0-10105100-1356534840_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...