Publikováno Prosinec 20, 201212 r Jde mi blbě řadit 1. a 2. rs při studeném motoru,vyměnil jsem olej a přidal aditiva do převodovky,trochu se to zlepšilo,ale zanedbatelně.Jak je to zahřáté,tak jde řadit lépe.Spojka bere už dost nahoře a při podřazení a sešlápnutí plného plynu celé auto zaduní na dvě sekundy.Z 90% je v haji dvouhmota a už je v háji asi i přítlačák a málo vypíná,ale proč na to má vliv teplota oleje?Teď otázka,spraví se tuhost řazení těch prvních dvou nejtvrdšich rs?Ostatní kvalty i R jdou krásně,výměnou spojky? Upraveno Prosinec 20, 201212 r od Stifko
Prosinec 20, 201212 r Autor nene,nezkousel jsem to,to by mohlo byt zase neco do plusu,ale radicka chodi krasne lehce Upraveno Prosinec 20, 201212 r od Stifko
Prosinec 20, 201212 r Tak já nevím. Psal jsi, že když je to zahřáté tak ti jde řadit líp. Olej má nějakou viskozitu a když je teplý, tak je tekutější a proto ti jde řadit líp. Namaž ty táhla a uvidíš.
Prosinec 20, 201212 r Autor ten olej je jasnej,proto nevim jestli na to bude mit vliv nova spojka.Zkusim ta tahla a pak budem pokracovat dal
Prosinec 20, 201212 r nepíšeš koľko máš nabehané,ale to zaberanie spojky vyzerá,že odchádza na odpočinok
Prosinec 21, 201212 r Táhla se mažou zespoda auta nějaký dekl odkrytuju nebo musim rozebrat stredovi dekl kolem šaltrpáky? Zatim m ito nic nedělá vše jde krásně :-) Ale pro zichr kdyby to bylo nutne :-D
Prosinec 21, 201212 r Autor tahla jsou zvrchu na prevodovce.Nabehano ma nevim kolik,auto ma 208tis,ale 200 jedna spojka asi nevydrzi,takze tipuju ze je pomalu cas na vymenu dalsiho kousku,chjo,to bude penez zase
Leden 29, 201312 r Autor Jenže já mám v hájí i setrvak,takže mě spojka po slevě bude stát 11500Kc od LuKu,3500 by bylo momentálně přijatelnější.Jak mrzne tak je to v hájí.Snad to ještě nějakou dobu vydrží.Ale setrvak už o sobě dává dost vědět při akceleraci a i na volnoběh už není auto úplně v klidu a lehounce sebou pocukava.U podelneho motoru je to cejtit asi víc jak u pricnejch.
Březen 29, 201312 r Autor Takže nové aktuality.Vada spojky vyloučena.Řazení 1. a 2. rs přisuzujeme synchronu,nejsem první s tímto problémem.Vypínání spojky je normální a jde pouze o pocit že zabírá nahoře.A viník dunění je buď vnitřní kloub,levý má větší vůli jak pravý,odhadem tak 1-1,5mm,nebo vstřiky.Až se dostanu na plánovanou diagnostiku,tak budu chytřejší.
Březen 29, 201312 r Autor Ten zvuk nedělájí vstřiky,ale motor když mu tam jde jinak paliva než požaduje,tak jeden válec hapluje,je to jedna z variant,přikláním se spíš k tomu kloubu.Když nešlapu plnej od 0 tak to není poznat ani
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.