Grym Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 (editace) Muze mi nekdo prosim poradit cim yb to mohlo byt, ze auto se ohriva strasne pomalu, i kdyz jsem uz vymenil i termostat origos a kontroloval i cidlo a vsechny hadice jsou ok, voda se nestraci. Auto se mi zacne ohrivat cca po 8kilometrech, ale to me vyleze jen tak do 1/4 teploty. Tak odhad kolem 50-60C kdyz s tim pojizdim po meste tak to taky trva dele nez jinaci benzinaky co znam. Kdyz necham bezet motor na volnobeh, tak rucicka vyleze na onech 90C ale uz se nezvedne ani o chlup vic, takze se ani nepusti sahara. Auto i znatelne mene topi, neni to uplne horky vzduch, ale spis jen teply. To jsem i nacpal polistak pred chladic, ale nepomohlo to. Tak si nevim rady, normalne to byva termostatem, ale kdyz jsem ho vymenil tak to je porad stejne. Ps. Hledal jsem podobne tema, ale nenasel pro tento motor, takze jsem si dovolil zalozit tohle. EDIT: Ten termostat mam origo Made in Germeny na 87Celsia a je to porad stejne jak to bylo. I puvodni termostat je uplne stejny, takze tady cesta nevede. Napada nekoho neco ? Editováno: 5. leden 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beny250 Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 (editace) koukni na: http://forum.skodaho...53#entry1705753 . Mohla by to být i vadná vodní pumpa. Originální lopatky jsou z plastu a časem se to rozpadne. Editováno: 5. leden 2013, autor: beny250 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 5. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2013 Diky, tak jsem to procetl, a psal jsi ze si to dost pozoroval pri chybejicim plastu. No ja teda plasty mam (krome toho spodniho veciho co je pod vanou motoru). Proste tam nebyl jak jsem to koupil. Jen je tam ten pidi hned nazacatku chladice. Ale je mi divne ze by to fakt delalo takovy velky bordel, ze se to malo zahriva. Jako kdyz se uz auto zahreje, tak uz si teplotu drzi jak ma. Vcera jsem jel, a teplota venku byla kolem 0 stupnu, takze zadny velky extrem a trvalo to tak 15km nez jsem to zahral. Ale to jsem jel po okreskach, zadne divoceni. Tak asi pouvazuju z ceho udelat ten spodni deklik pod tu vanu, je fakt ze pri jizde to tama bude dobre podfukovat a chladit motor Jinak s tou pumpou si myslim, ze by se to auto prave spis melo prehrivat, kdyz by byla slapsi cirkulace tak by doslo k prehrati motoru, tot muj nazor. To je muj prvi benzinak co me zlobi s teplotou i po vymeneni termostatu. Asi vyrobim ten plast pod motor a pak dam echo jestli se neco zmenilo. Pri nejhorsim mam velike kladivo a domluvim mu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šipan Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Vhledem k tomu,že jsi se mě ptal na E85 musím reagovat.To že se ti auto pomalu zahřívá může být způsobeno právě éčkem.Je to i tehdy kdy ho tam máš i malý poměr.Prostě sníží výhřevnost paliva a tím pádem se motor déle ohřívá.Je to právě nevýhoda éčka která zapříčiní to,že auto na krátké trasy hodně papá.Lze to eliminovat tím,že dáš topení na minimum i větrák a počkáš až se motor zahřeje.Uvidíš trvá to pak poloviční dobu.Bohužel ale klepeš kosu za cenu nižší spotřeby. Výhodu to má zase v létě,že se auto míň zahřívá a nepouští sahary tak často.Třeba v koloně. Já jak jsem přešel na éčko,tak to bylo první čeho jsem si všiml,že se to pomaleji zahřívá.A to byl konec srpna.O dobrý kilometr to trvalo déle.Teď v zimě zhruba o tři.Zkus to s tím vypnutým topením a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 6. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2013 No to me nenapadlo ze to udela takovy rozdil, no ale preci jen s tou vyhrevnosti mas pravdu, takze to by mohlo taky ovlivnit. Nic mene me to nedalo a z kusu laminatove desky jsem dnes vyrezal spodni dil krytovani motoru a pak to texama nasrouboval a cele je to ted zadeklovane, takze na tu vanu uz nebude vubec foukat. A jeste jsem poupravil zakrytovani chladice a na masku jsem vazackama pridelal kousek lina, takze ted uz mam apsolutni bezvetri, skoro jako priprava do Ruska. No zkusil jsem to a i kdyz jsem mel zaple topeni tak pri normalni jizde jsem jel na pumpu natankovat a asi po ujeti 6km jsem mel uz teplotu na 90C a uz jsem i malinko ubiral topeni Takze zadeklovani znatelne pomohlo, jak je videt. Venku je kolem teolota kolem 0C Ale z tim vypnutym topenim to priste zkusim, jak vyjedu studeny tak budu sledovat rucicku co se bude dit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.