Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, chtěl bych požádat o radu. U mé octavie 1.9 tdi se mi začla ztrácet chladící kapalina , v kapalině jsou saze , nádobka je natlakovaná . Je mi teda jasný že je to těsnění pod hlavou. Chtěl bych se zeptat jestli by jste mi nemohli napsat nějaké orientační ceny výměny těsnění pod hlavou , včetně vyrovnání hlavy a práce. Je mi jasné že cena se může všude lišit jde mi jen o odhad . Někde jsem našel cenu okolo 3000 to mi přijde poměrně málo. Díky za odpovědi

Vloženo (editace)

No, tak já za to dal 12.350,-

Bylo v tom:

- srovnání hlavy

- zabroušení ventilů

- nové gufera ventilů

- těsnění pod hlavu

- gufero na vačce

- nové šrouby

- nová chladící kapalina

- nový olej

- nový olej. filtr

Navíc:

- řemen alternátor-kompresor-posilovač

- sada nových zdvíhátek

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo (editace)

re: Fojtík. Ahoj, pokud má oprava motoru za něco stát, tak opravdu počítej, že to bude 6000 - 12000,- Kč. Méně rozhodně ne. Wojnar to napsal naprosto přesně. Za 3000,- to bude jen těsnění a práce. Já ještě navíc nechávám tlakovat hlavu v horké lázni při 90°C (+500 - 1500,- podle toho kde a jak je velká) aby to bylo tuty a byla vyloučena prasklina (mezi sacím a výf. ventilem nebo případně jinde).

V práci děláme tlakovou zkoušku vždy - opravujeme traktory a kombajny 4 - 7000ccm, je to velká rozborka a nemůžeme si dovolit to dělat dvakrát...

Editováno: , autor: beny250
Vloženo

Ok , díky za radu . Doufám jen že se vejdu do těch osmi , štve mne to protože auto jezdí aý na nějaké blbosti skvěle a najednou takováhle závada . No co se dá dělat vyměním těsnění a snad bude šlapat

Vloženo

re: Wojnar - pod tvůj citát bych se nejraději podepsal: "Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem." a díky! Jsem vždy rád, když se na dotaz ve fóru odpoví, následná oprava dopadne dobře a udělá se vše aby se neopakovala. Diagnostika závad je někdy děsná, časově náročná a peníze se jenom kutálejí.... :palec2:

re: Fojtík - dobře zvaž ke komu dáš opravit auto, bohužel ne každý je dobrej a umí to.... Držím palce ať to stojíco nejmíň a oprava "klapne"

Vloženo

Díky auto dám opravit do servisu kam jezdím pravidelně , dělá za poměrně málo a hlavně kvalitně , on sám když jsem sním mluvil říkal že hlavu odešle na vyrovnání a zkoušku.Chtěl jsem vědět jen orientační cenu než sem jej začal otraovat s opravou.

Vloženo

V květnu jsem platil 8.400Kč bez papíru. V ceně: těsnění pod hlavou, šrouby hlavy, sada výfukového těsnění, těsnění sání, simering ventilu, gufero vačky, olej, filtr, chladící kapalina, rovnání hlavy.

Od té doby mám najeto 18.000km a bez dolévání.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj kluci,čtu si vaše příspěvky ohledně těsnění a napadá mě otázka:kolik tak asi těsnění vydrží kilometrů v průměru?

Samo je mi jasný že záleži, jak člověk jezdí-vzdálenost,styl,čip atd..

Ptám se jen proto, abych si udělal představu kolik mi ještě může tak vydržet to těsnění

Vloženo (editace)

re: ccdeny. tak na tuto otázku ti asi nikdo neodpoví.... znám auta co mají 400 000km a hlava dole nebyla.... také mistry co dávaj hlavu dolu i několikrát za rok. je to stejná otázka jako " kolika let se asi tak dožiju... " asi tak. pokud budeš zatěžovat motor až po dokonalém prohřátí ( a né na studeném má,má,má.má až do omezovače....), dodržovat výměny provozních náplní a nebudeš nechávat chipovat u amatérů a neodborných úpravců, nebudeš mít spatně nastavené LPG či Ethanol - tak to těsnění vydrží hoooodně dlouho.

 

re:Robik 5. tu životnost lze jen těžko odhadnout.... Každopádně kvalita dílů v prvomontáži je dá se říci nejlepší, ale s druhovýrobou to rapidně klesá (u některých dodavatelů se jedná přímo o zmetky.... bohužel) - tam životnost odhadnout nelze vůbec. Pak také záleží hodně na provedení opravy.... Přebroušení hlavy, rovinnosti, správné přesahy vložek, koroze odlitku (hlava blok), čistota, šrouby (doporučuji dávat vždy nové), správný utahovací moment.... 270 000km - je velmi slušné, je vidět, že s autem jezdíš dobře.

Editováno: , autor: beny250
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem dnes zjistil,že mám vodu v oleji .Vypadá to na těsnění pod hlavou????? Pokud ano, na kolik to tak příjde u benzínu 2,0/85kw_? Samozřejmě orientačně.

  • o 1 rok později...
Vloženo

já to dělal taky,zabroušení hlavy,tlaková zkouška,guferka ventilů= 3000 potom těsnění pod hlavou od victor reinz 1000 kč,rozvodový řemen  CCA 1000kč INA...šrouby nemusíš dávat pokaždé nový,jen zkontrolovat závity....to je cena bez práce :) práce je tak na 8 hodin sundání a nandání....doporučuji vyměnit rozvodový řemen pokaždé když ho sundáte....jinak za práci bych is vzal tak 3000 no.. což sečteno podtrženo 8000 :) 

Vloženo

Když je hlava venku, tak ještě gufero vačky, těsnění pod vývěvu a taky těsnění pod sací a výfukové potrubí nestojí majlant.

Ještě zabrousit ventily.

A šrouby? Pokud jsou původní, určitě nové. Nejde jen o závity, ale celkové namáhání šroubu.

 

Mně to stálo 11.200,- , ale to jsem měl navíc nové zdvihátka a udělané krom toho co popsal Jantar (bez rozvoďáku) i to o co jsem popis doplnil já.

Vloženo

já šrouby neměnil,nic jim nebylo....Auto jezdí furt Belgie ČR a maká jak za mlada,navíc to eště je nově čipnutý...A co se týče těch těsnění,to já kupuju v sadě s tim pod hlavou,tak to do toho ani nepočítám.... A ty Ventily udělaj vždycky když necham udělat hlavu..

Vloženo

Materiál šroubu má nějaké mechanické vlastnosti. Nový dotáhneš na určitý moment a nastavíš mu určitý pracovní bod, za dobu co je v motoru je namáhán, mechanicky a tepelně, a určitě chtě nechtě, se ten šroub, lidově řečeno, vytahá. Hlava se teplotou roztahuje, vysoký kompresní poměr, atd.

Šroub, tak jak je někdy na začátku, ve výrobě, dotažen, je schopen všechno toto "snášet" a pracuje kolem svého pracovního bodu.

Ty mu, jeho novým dotažením, ten pracovní bod posuneš zase kousek dál.

Jestli Ty, pouhým okem, jsi schopen zhodnotit vnitřní materiálovou strukturu šroubu, jestli ještě má rezervu nebo ne (dnes se všechno dělá na hraně s minimálnimi rezervami), pak klobouk dolů a můžeš nabídnout sve služby ve zbrojním, leteckém a pod. průmyslu. Ušetří za drahé ultrazvukové přístroje.

Ty šrouby se mění hlavně preventivně, do jejich materiálové struktury prostě nevidíš!

Vloženo

Udávaj že by se měly měnit,ano,já je nikdy nedával...a nikdy se nic nestalo,odkud jsem ten šroub vzal,tam jsem ho vrátil a fertig....ale ty jsi ten moderátor že,jak mam najít která převodovka 6kvalt jde na 81kw? cokoliv napíšu do hledáčku tak to najde totální kraviny...

  • o 11 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobrý deň všetkým,

Či by mi mohol niekto poradiť nejakého dobrého mechanika na výmenu tesnenia pod hlavou? Často jazdím do čiech, takže vzdialenosť my nerobí žiadny problém. Veľmy by my pomohlo keby ste my poradili niekoho solídneho lebo ako sa zdá že napríklad Wojnar a beny250 o takých špecjalistoch vedia. Nejde my o cenu ale o kvalitu práce. Moje vozýtko je Octavia II 2.0 TDI Scout z 2008.

Som nový na tomto fórume a ešte nemam moju signatúru.

S pozdravom a poďakovaním

Bruner

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...