Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mě by teda zajímalo jak to vůbec u tebe pod kapotou vypadá, zkus to vyfotit a hodit to tady :)

Jestli ti to nejede tak to váha může být. Já měl taky problém a byla to váha, mám teď origo Bosh a auto je bez problémů...

Vloženo (editace)

no já to mám děs, to auto musí být skládanka, každopádně, nafotím to všechno a hodím do galerie :)

zatím díky chlapci, čekejte to tak do hodiny :)

EDIT:

tak prý mám zasraný EGR ventil nebo coto je :)

EDIT2:

tu je ta fotka motoru :-)

post-71381-0-34437600-1321900468_thumb.j

post-71381-0-43365200-1321900476_thumb.j

post-71381-0-88782600-1321900483_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Vloženo

Tak to vypadá fakt hezky, hlavně ten červený kabel, vypadá jako by vedl do regulace truba???

Víš co, hoď to ze skály, ušetříš čas, nervy a peníze. :kol-28:

Můj názor zůstává, dovez to k někomu, kdo domu opravdu hodně rozumí. AGR ventil zasraný být může, ale asi to nebude jediný problém toho auta.

Jestli se chceš na ten ventil podívat, stačí sundat hadici sání za klapkou (ta kulatá věc na hadici vlevo nahoře) a podívat se dovnitř. Vyčištění je vcelku jednoduché, někde tady najdeš návod.

Vloženo

červený kabel jsou denní světla které jsem montoval :kol-27: , každopádně, co se stane když vyhodím filtbox a nahodím sporrtovní sání??

jo jo vyměním ve středu termostat, ventil nafty a jedu na diagnostiku

Vloženo

Na sportovní sání se vyser. Pokud nebudeš mít vyladěný motor s >200koní, tak rozdíl nepoznáš. Navíc ty sportovní kónický filtr nefiltrují tak dobře jako normální filtry, dostane se ti bordel do motoru.

Kam si připojil ty světla na denní svícení? To je N75 ventil řízení plnícího tlaku? Jak tě toto proboha napadlo?

Ventilem nafty myslíš ten na zpětné vedení? Když ten je špatný, nafta odeteče když auto stojí a pak musíš dlouho startovat. Nadměrný kouř nebo ztráta výkonu tím způsobená není.

Chudák ten, co tohle bude muset spravovat.

Vloženo

Sportovní filtr potřebuju kvůli váze vzduchu, jak sem psal mám mít pitburg ale nemám na něj filtrbox, tak proto uvažuju o sportovním sáním a přimo přiděláním té váhy bez filtrboxu

Denní světla jsem montoval podle otcova kombíku(zapojovali mu je v servise) pichnul sem to na stejny kabel(po otoceni klicku jde do nej proud), opravdu tam nepatří?

Jo jo pada mi nafta po delsim stani.

Vloženo (editace)

Čau,

mám Octávku I, kombi 1,9 TDI 81 KW a průměrná dlouhodobá spotřeba se drží jako klíště na 6,2 l/100km.....

Jsem s tím spokojenej, pže mám ještě golfa IV 1,6 16v a ten si vezme 9,5 v průměru, tak že zlatá oktávka!!!!!!!!

Ale když čtu tady ty Vaše 3,5 l- 4,0 l-4,5 litrů, tak tomu fakt nerozumím, já dovedu jet nějakou "momentální" spotřebou třeba za 4,0 l, ale to bych asi musel jezdit na nějakým okruhu.....

Editováno: , autor: Wojnar
Příště to NEpiš "dolním indexem"!
Vloženo

Čaute.Ja mám zase opačný problém,a to taký,že keď idem 90 alebo aj 120 km/h.,aj keď tomu vytínam stále mi ukazuje spotrebu pod 3l nafty.A priemer okolo 2,9l/100km.Je to nereálna spotreba.

Auto:Octávia combi 1,9TDI 81kW r.v.2000

Vloženo

To je tak akorát :-) samozdřejmě to je spotřeba na dálku(OVA - Karviná, Karviná - OVA) průměrná rychlost 47km/h(jel sem kolem 60km) na pětku a stále po rovné cestě :) takže pohoda, do školy to mám 12km a spotřeba je kolem 5,2l/100 takže normálka v zimě :)

jojo u školy ? :-)

Vloženo (editace)

Ahoj,

porovnaval som spotrebu na dojazd km v mojej octavii tdi 81kW r.v. 2001 a firemnej octavii tdi 66kW r.v. 2003. Trasa (80% okresky a dialnica), okolne podmienky, pneu rovnake.S firemnou 66kW som presiel 950 km na natankovanie do pipnutia rezervy, s mojou 81kW - 660km na natankovanie do pipnutia rezervy. Je to prilis velky rozdiel na to aby bolo vsetko ok, v com moze byt u mna problem? Turbo je ok, egr nezasvinene, auto nedymi, nezere olej, palivo tankujem z rovnakej pumpy, zavady o ktorych viem na svojom aute - hydroštely a asi sem-tam sa prejavujuci zotrvacnik. Diky za akukolvek radu co skusit postupne vymenit na upravu spotreby (okrem palivoveho a vzduchoveho filtra)

Editováno: , autor: sideA
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Čaute,taky bych tady měl prosím dotaz . Koupil jsem octávu 81kw 2002 a taky nějak nemůžu přehryznout spotřebu. Nynější vůz mi ukazuje při přepnutí dlouhodobé spotřeby (při přepnutí na č.2 ) 5.7 l/100km a to se snažím jezdit hodně na spotřebu !!! Četl jsem tady že by se to mělo prohnat k vůli turbu,ale to teď neřešme. Před tímto vozem jsem vlastnil to samé,jen r.v.1999 a dlouhodobou spotřebu jsem měl 5.1/100km a to jsem jezdil normální jízdou ! Prostě se s tímto stejným autem a stejným motorem nemúžu dostat na zhruba stejnou spotřebu , proč?! Další věc co jsem si všimnul,že staré auto při volnoběhu na počítači ukazovalo vždy okamžitou spotřebu 0.5l a toto novší ukazuje někdy 0.9l ale někdy i 1.5l čím to je ???Vyměnil jsem palivový filtr,vyfoukal jsem vzd.filtr protože vypadá opravdu slušně asi ho někdo měnil před nedávnem a je to pořád stejné.....Navíc jsem si všimnul při startu mi to vyhodí z výfuku na zem takové černé kapky a jako by mastný flek o průměru cca.15cm. který ale po nějaké době zmizne a zůstanou jen na zemi ty černé kapky (protože stojím na přírodní barvě dlažby tak to vidím) když jsem se na to ptal v servisu,tak mi doporučili dávat do nafty aditívum (což jsem začal dávat) ale že prý je to normální,že prý je to kondezující voda ve výfuku a ta při startu prostě vyletí , ale zase se budu opakovat u starší octávky toto nedělalo !!! Tak bych rád získal nějaké rady a odpovědi od místních fanoušků...Díky všem za Vaše názory.

Vloženo (editace)

Se švárou máme ten samý motor 81Kw já rok 99 on 00 a já spotřebu o litr menší je to počítaně několikrát dotankováním do plna a najetýma kilometrama. On jezdí kratší tratě ale i když jede stejnou trasu tak stejně mu to bere víc. Myslím že po roce 2000 tam maj jinej soft kterej to dělá. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Jen pro zajímavost dlouhodobá 4,6 v létě a teď v zimě to vylezlo na 4,7 takže by mě taky zajímalo jak to že motory před rokem 00 berou o tolik míň. Ale zase máme jiný Euro!?

Editováno: , autor: pfujara
Vloženo

Ahoj vše, tak jsem si přečetl vaše poznatky a šel se podívat, kolik vlastně mi to papá-výsledek-dlouhodobá spotřeba 5,2l/100km

Jezdím tak nějak normálně-mimo město do 120 ve městě podle předpisu.Dálnice max 140 a občas rozhýbu lopatky na turbu.

Tak nevím co tomu říkáte,ale já jsem v celku spokojen-motor tdi 81Kw

Vloženo (editace)

Octavia 1.9 TDI 81KW - dlouhodobá 5.2 - časté předjíždění, řadím kolem 2500otacek ... obcas 3.000

Na nádrž 1000km v pohode.

Superb 1.9 TDI 96 kw - na spotrebu 5.8, svizne 6.2 - nejvice sem mel 6,3 - a to jezdim skoro porad 160

Na nádrž taky tech 900-1000km ( 62litru nadrz )

Musíte u te jizdy premyslet :) Vedet kdy mackat a kdy nemackat na plyn ;)

Editováno: , autor: eXt
Vloženo

Tak já si tankování zapisuju celý život u všech aut.Tak u tohoto jsem měl poslední spotřebu po 12000km počítanou 4.08l/100km.Počítač přitom ukazoval dlouhodobou 3,5l.Ale to už vím že proměřuje 0,6l.A moje celková počítaná spotřeba (zima,léto,vozík,ale většinou sám) po 240000km je 4.3l/100.Samozřejmě že jezdím naspotřebu,ale jak tu někdo psal je potřeba vědět kdy na pedál šlapat a kdy ne.jenom doplním ,že na motoru vše původní,pouze výměny oleje a filtrů.ALH 66kw.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...