Luke.Kraut Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Mě by teda zajímalo jak to vůbec u tebe pod kapotou vypadá, zkus to vyfotit a hodit to tady Jestli ti to nejede tak to váha může být. Já měl taky problém a byla to váha, mám teď origo Bosh a auto je bez problémů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak 1 Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 písni členu juke.box ti stím píchne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kovi Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 (editace) no já to mám děs, to auto musí být skládanka, každopádně, nafotím to všechno a hodím do galerie zatím díky chlapci, čekejte to tak do hodiny EDIT: tak prý mám zasraný EGR ventil nebo coto je EDIT2: tu je ta fotka motoru :-) Editováno: 21. Listopad 2011, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseph21 Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Tak to vypadá fakt hezky, hlavně ten červený kabel, vypadá jako by vedl do regulace truba??? Víš co, hoď to ze skály, ušetříš čas, nervy a peníze. Můj názor zůstává, dovez to k někomu, kdo domu opravdu hodně rozumí. AGR ventil zasraný být může, ale asi to nebude jediný problém toho auta. Jestli se chceš na ten ventil podívat, stačí sundat hadici sání za klapkou (ta kulatá věc na hadici vlevo nahoře) a podívat se dovnitř. Vyčištění je vcelku jednoduché, někde tady najdeš návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kovi Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 červený kabel jsou denní světla které jsem montoval , každopádně, co se stane když vyhodím filtbox a nahodím sporrtovní sání?? jo jo vyměním ve středu termostat, ventil nafty a jedu na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseph21 Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Na sportovní sání se vyser. Pokud nebudeš mít vyladěný motor s >200koní, tak rozdíl nepoznáš. Navíc ty sportovní kónický filtr nefiltrují tak dobře jako normální filtry, dostane se ti bordel do motoru. Kam si připojil ty světla na denní svícení? To je N75 ventil řízení plnícího tlaku? Jak tě toto proboha napadlo? Ventilem nafty myslíš ten na zpětné vedení? Když ten je špatný, nafta odeteče když auto stojí a pak musíš dlouho startovat. Nadměrný kouř nebo ztráta výkonu tím způsobená není. Chudák ten, co tohle bude muset spravovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kovi Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Sportovní filtr potřebuju kvůli váze vzduchu, jak sem psal mám mít pitburg ale nemám na něj filtrbox, tak proto uvažuju o sportovním sáním a přimo přiděláním té váhy bez filtrboxu Denní světla jsem montoval podle otcova kombíku(zapojovali mu je v servise) pichnul sem to na stejny kabel(po otoceni klicku jde do nej proud), opravdu tam nepatří? Jo jo pada mi nafta po delsim stani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmrzla Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 (editace) Čau, mám Octávku I, kombi 1,9 TDI 81 KW a průměrná dlouhodobá spotřeba se drží jako klíště na 6,2 l/100km..... Jsem s tím spokojenej, pže mám ještě golfa IV 1,6 16v a ten si vezme 9,5 v průměru, tak že zlatá oktávka!!!!!!!! Ale když čtu tady ty Vaše 3,5 l- 4,0 l-4,5 litrů, tak tomu fakt nerozumím, já dovedu jet nějakou "momentální" spotřebou třeba za 4,0 l, ale to bych asi musel jezdit na nějakým okruhu..... Editováno: 24. Listopad 2011, autor: Wojnar Příště to NEpiš "dolním indexem"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
losos Vloženo 26. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2011 Čaute.Ja mám zase opačný problém,a to taký,že keď idem 90 alebo aj 120 km/h.,aj keď tomu vytínam stále mi ukazuje spotrebu pod 3l nafty.A priemer okolo 2,9l/100km.Je to nereálna spotreba. Auto:Octávia combi 1,9TDI 81kW r.v.2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kovi Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 takže, nový termostat, egr zaslepený a ventil nafty vyměnen a už je to OK spotřeba je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 (editace) To je nějak málo ne? S takovou spotřebou nejezdí snad ani OII GreenLine btw. už jsem to tvoje fáro viděl Editováno: 1. Prosinec 2011, autor: Luke.Kraut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kovi Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 To je tak akorát :-) samozdřejmě to je spotřeba na dálku(OVA - Karviná, Karviná - OVA) průměrná rychlost 47km/h(jel sem kolem 60km) na pětku a stále po rovné cestě takže pohoda, do školy to mám 12km a spotřeba je kolem 5,2l/100 takže normálka v zimě jojo u školy ? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 (editace) Ahoj, porovnaval som spotrebu na dojazd km v mojej octavii tdi 81kW r.v. 2001 a firemnej octavii tdi 66kW r.v. 2003. Trasa (80% okresky a dialnica), okolne podmienky, pneu rovnake.S firemnou 66kW som presiel 950 km na natankovanie do pipnutia rezervy, s mojou 81kW - 660km na natankovanie do pipnutia rezervy. Je to prilis velky rozdiel na to aby bolo vsetko ok, v com moze byt u mna problem? Turbo je ok, egr nezasvinene, auto nedymi, nezere olej, palivo tankujem z rovnakej pumpy, zavady o ktorych viem na svojom aute - hydroštely a asi sem-tam sa prejavujuci zotrvacnik. Diky za akukolvek radu co skusit postupne vymenit na upravu spotreby (okrem palivoveho a vzduchoveho filtra) Editováno: 4. Prosinec 2011, autor: sideA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andyterraasperra Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Čaute,taky bych tady měl prosím dotaz . Koupil jsem octávu 81kw 2002 a taky nějak nemůžu přehryznout spotřebu. Nynější vůz mi ukazuje při přepnutí dlouhodobé spotřeby (při přepnutí na č.2 ) 5.7 l/100km a to se snažím jezdit hodně na spotřebu !!! Četl jsem tady že by se to mělo prohnat k vůli turbu,ale to teď neřešme. Před tímto vozem jsem vlastnil to samé,jen r.v.1999 a dlouhodobou spotřebu jsem měl 5.1/100km a to jsem jezdil normální jízdou ! Prostě se s tímto stejným autem a stejným motorem nemúžu dostat na zhruba stejnou spotřebu , proč?! Další věc co jsem si všimnul,že staré auto při volnoběhu na počítači ukazovalo vždy okamžitou spotřebu 0.5l a toto novší ukazuje někdy 0.9l ale někdy i 1.5l čím to je ???Vyměnil jsem palivový filtr,vyfoukal jsem vzd.filtr protože vypadá opravdu slušně asi ho někdo měnil před nedávnem a je to pořád stejné.....Navíc jsem si všimnul při startu mi to vyhodí z výfuku na zem takové černé kapky a jako by mastný flek o průměru cca.15cm. který ale po nějaké době zmizne a zůstanou jen na zemi ty černé kapky (protože stojím na přírodní barvě dlažby tak to vidím) když jsem se na to ptal v servisu,tak mi doporučili dávat do nafty aditívum (což jsem začal dávat) ale že prý je to normální,že prý je to kondezující voda ve výfuku a ta při startu prostě vyletí , ale zase se budu opakovat u starší octávky toto nedělalo !!! Tak bych rád získal nějaké rady a odpovědi od místních fanoušků...Díky všem za Vaše názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pfujara Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 (editace) Se švárou máme ten samý motor 81Kw já rok 99 on 00 a já spotřebu o litr menší je to počítaně několikrát dotankováním do plna a najetýma kilometrama. On jezdí kratší tratě ale i když jede stejnou trasu tak stejně mu to bere víc. Myslím že po roce 2000 tam maj jinej soft kterej to dělá. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Jen pro zajímavost dlouhodobá 4,6 v létě a teď v zimě to vylezlo na 4,7 takže by mě taky zajímalo jak to že motory před rokem 00 berou o tolik míň. Ale zase máme jiný Euro!? Editováno: 22. Prosinec 2011, autor: pfujara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 ty máš kód motora AHF a on ASV....je to tak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andyterraasperra Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 (editace) Tak já mám typ motoru ASV jaký je v tom rozdíl ??? Editováno: 26. Prosinec 2011, autor: andyterraasperra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 Já myslím, že v tom, že je novější a musí splňovat zase přísnější emise. Nevím. Taky bych to rád věděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47962&sid=99e8eaecea3066d5b188387c45d7d545 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 Ahoj vše, tak jsem si přečetl vaše poznatky a šel se podívat, kolik vlastně mi to papá-výsledek-dlouhodobá spotřeba 5,2l/100km Jezdím tak nějak normálně-mimo město do 120 ve městě podle předpisu.Dálnice max 140 a občas rozhýbu lopatky na turbu. Tak nevím co tomu říkáte,ale já jsem v celku spokojen-motor tdi 81Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eXt Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 (editace) Octavia 1.9 TDI 81KW - dlouhodobá 5.2 - časté předjíždění, řadím kolem 2500otacek ... obcas 3.000 Na nádrž 1000km v pohode. Superb 1.9 TDI 96 kw - na spotrebu 5.8, svizne 6.2 - nejvice sem mel 6,3 - a to jezdim skoro porad 160 Na nádrž taky tech 900-1000km ( 62litru nadrz ) Musíte u te jizdy premyslet Vedet kdy mackat a kdy nemackat na plyn Editováno: 27. Prosinec 2011, autor: eXt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 Tak já si tankování zapisuju celý život u všech aut.Tak u tohoto jsem měl poslední spotřebu po 12000km počítanou 4.08l/100km.Počítač přitom ukazoval dlouhodobou 3,5l.Ale to už vím že proměřuje 0,6l.A moje celková počítaná spotřeba (zima,léto,vozík,ale většinou sám) po 240000km je 4.3l/100.Samozřejmě že jezdím naspotřebu,ale jak tu někdo psal je potřeba vědět kdy na pedál šlapat a kdy ne.jenom doplním ,že na motoru vše původní,pouze výměny oleje a filtrů.ALH 66kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 No to jo, to jsou rozdíly, ale nějak, mně je to jedno, ale pfujara ještě stále neví proč má větší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 pfujara ešte asi sviatkuje ...lebo stále nevieme aký má ten motor / AHF-ASV?/.....ale aj tak neviem či to tým bude,keď nikoho nič zatiaľ nenapadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 Tak právě na Tebe jsem nejvíc spoléhal, že mi/nám to vysvětlíš. Podle Tvého dotazu: ty máš kód motora AHF a on ASV....je to tak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.