Přejít na obsah

Spotřeba TDI


xkali

Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám problém se spotřebou u octavie 81kw+čip rok 99 motor AHF.Na 40l jsem najel 600km.Palubní počítač mi ukazuje spotřebu 4,2.Ale když si to spočítám tak mi to nějak nevychází.Jezdím tak nějak normálně.Váha vzduchu je nová, prej je věčná.Mám na autě kola 225/45 R17.Na tachometru je najeto 160000km.Zdá se mi že to má velikou spotřebu než to ukazuje palubní počítač. Jestli nekdo z Vás ví co s tím tak prosím o radu. Díky

octavie kombi 81kw+čip rok99 :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Lube parametry máš stejné, průtokoměr vzduchu věčný není ve městě (znečištěný vzduch)je tak na 60000-75000km. spotřebu máš na pc se špatnou korekcí průtokoměru paliva. je třeba přes pc nastavit procentuelné navíšení na spotřebu která ti vychází z výpočtu. Čím větší je počet km tím přesnější spotřeba ti z výpočtu vyjde!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Mám problém se spotřebou u octavie 81kw+čip rok 99 motor AHF.Na 40l jsem najel 600km.Palubní počítač mi ukazuje spotřebu 4,2.Ale když si to spočítám tak mi to nějak nevychází.Jezdím tak nějak normálně.Váha vzduchu je nová, prej je věčná.Mám na autě kola 225/45 R17.Na tachometru je najeto 160000km.Zdá se mi že to má velikou spotřebu než to ukazuje palubní počítač. Jestli nekdo z Vás ví co s tím tak prosím o radu. Díky

octavie kombi 81kw+čip rok99 :(

Rozdíl je jen v tom, že já mám r.v. 2000 a pneu 215/45/17 ty 225 ti musí zkreslovat rychlost na budíkách! A teď mě taky napadá že to souvisí i s tou spotřebou pal. pc. si počíta s jinou rechlostí než ve skutečnosti jedeš! O kolik ti nesedí spotřeba??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty wole, za kolik to proboha všici jezdíte? Za 6 a více buďto jezdíte jako prasata nebo prostě neumíte jezdit. To není snad ani možný. Když vemu v potaz, že jsem v rámci testování jednou jel do práce chovaje se k motoru jako prase a točil jsem ho do nechutných otáček, tak jsem se stejně dostal jen na 7/100. Takovou jízdou by ale motor, či jeho periferie asi neměly dlouhého žití.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty wole, za kolik to proboha všici jezdíte? Za 6 a více buďto jezdíte jako prasata nebo prostě neumíte jezdit. To není snad ani možný. Když vemu v potaz, že jsem v rámci testování jednou jel do práce chovaje se k motoru jako prase a točil jsem ho do nechutných otáček, tak jsem se stejně dostal jen na 7/100. Takovou jízdou by ale motor, či jeho periferie asi neměly dlouhého žití.

Tamasi na sebe tvůj příspěvek vztahovat nebudu :angry::kuk:

A nejlepší bude se o tom pobavit osobně na nějakém srazu, páč tady je to spíš o radách jak a co zlepšit, vyřešit. A nemám rád opírat se neznalost dané věci a soudit :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty wole, za kolik to proboha všici jezdíte? Za 6 a více buďto jezdíte jako prasata nebo prostě neumíte jezdit. To není snad ani možný. Když vemu v potaz, že jsem v rámci testování jednou jel do práce chovaje se k motoru jako prase a točil jsem ho do nechutných otáček, tak jsem se stejně dostal jen na 7/100. Takovou jízdou by ale motor, či jeho periferie asi neměly dlouhého žití.

Tamasi na sebe tvůj příspěvek vztahovat nebudu :angry::kuk:

A nejlepší bude se o tom pobavit osobně na nějakém srazu, páč tady je to spíš o radách jak a co zlepšit, vyřešit. A nemám rád opírat se neznalost dané věci a soudit :huh:

Prostě mi hlava nebere, jak asi s takovou spotřebou jezdíte. Neber to jako že se do tebe navážím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
ty wole, za kolik to proboha všici jezdíte? Za 6 a více buďto jezdíte jako prasata nebo prostě neumíte jezdit. To není snad ani možný. Když vemu v potaz, že jsem v rámci testování jednou jel do práce chovaje se k motoru jako prase a točil jsem ho do nechutných otáček, tak jsem se stejně dostal jen na 7/100. Takovou jízdou by ale motor, či jeho periferie asi neměly dlouhého žití.

musim rici ze jsem se se svoji 100 ps dostal k 7L / 100 ale s klimou a jel jsem jak prase.

Vetsinou se mi zda ze to zere jen tem co maji tezky tuning - ruzne kridla, jine svicky a siroke pneu a dalsi. Nemuzu si pomoci. Treba maji neco v neporadku. Staci diagnostika a je to vyresene :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Jojo, chtelo by to sestelovat palubni PC ;) Zkus koupit plnou, pak neco ujet, znova dolejt plnou a spocitat to, 5,2l to nebude, pokud nejezdis 90km/h a vic ani prd a jezdis jen v noci, pak mozna jo. Da se s tim jet pianko a za 6l, ale k 5l to musi bejt zavod se Zetorama -_-

pal pc se nestaluje - pouze se koduji jednotky na urcite funkce. Maximalne muzes menit toleranci rychlomeru a palivomeru, pokud nekdo vi o cem mluvim :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě mi hlava nebere, jak asi s takovou spotřebou jezdíte. Neber to jako že se do tebe navážím.

no vidis, uplne stejne zase me hlava nebere, jak jezdis pod 4l/100km.

nekdy predevcirem jsem jel asi 60km za 8.9l/100km, proste to jde

s 9/100 u TDi, tak to chudák motor. Kolik asi vydrží? 100, 200 tkm? Kdybys měl 2,0TDI, tak se ničemu divit nebudu, protože tam jsem měl HARD jízdou něco přes 17/100 a to mně vyděsilo. Tolik 1,9TDI nedá ani hned po nastartování, kdy naběhne spotřeba asi 15/100 a rychle padá.

Té spotřeby co píšeš jsem nedosáhl ani tehdy, kdy jsem točil až pod červené. Normálně jezdím s otáčkama kolem 2000rpm a řadím mezi 2000-3000rpm. Přes 3000rpm moc nechodím, ale zase asi není dne, kdy bych ji krátce ke 4000rpm neprovětral. A jezdím za 4. Tak kde je ten rozdíl? Asi v tom, že předvídám a eliminuju brždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Nesmis se koukat na MF1, ale na MF2 - to je celkova pamet, kterou si doufam nikdo nemaze!

To proto - kdo nema VAG - kdyby vzrostla spotreba - neni neco v poradku :)

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s 9/100 u TDi, tak to chudák motor. Kolik asi vydrží? 100, 200 tkm? Kdybys měl 2,0TDI, tak se ničemu divit nebudu, protože tam jsem měl HARD jízdou něco přes 17/100 a to mně vyděsilo. Tolik 1,9TDI nedá ani hned po nastartování, kdy naběhne spotřeba asi 15/100 a rychle padá.

Té spotřeby co píšeš jsem nedosáhl ani tehdy, kdy jsem točil až pod červené. Normálně jezdím s otáčkama kolem 2000rpm a řadím mezi 2000-3000rpm. Přes 3000rpm moc nechodím, ale zase asi není dne, kdy bych ji krátce ke 4000rpm neprovětral. A jezdím za 4. Tak kde je ten rozdíl? Asi v tom, že předvídám a eliminuju brždění.

a jak moc zasadni rozdil je mezi 1.9 TDI PD 77kW a 2.0 TDI PD 103kW ze rozdil maximalnich spotreb je 7litru? (uz jsem jel i za 9.9)

8.9 je vysledek jizdy, kdy jsem neradil petku a vetsina trasny(zatackovity) byla projeta na vytocenou ctyrku(4400ot/min, proste to lizalo cerveny pole). takhle si sjedu jednou za pul roku, takze bych chtel opet nejak racionalne vysvetlit, proc by mel muj motor vydrzet jen 100tis? ano, brzdim az kdyz je to nutne, tzn pred zatackama, proto mam spotrebu jakou mam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmis se koukat na MF1, ale na MF2 - to je celkova pamet, kterou si doufam nikdo nemaze!

To proto - kdo nema VAG - kdyby vzrostla spotreba - neni neco v poradku :)

MF2 mam stale mezi 3,9 - 4,1 tudiz sleduju zasadne MF1. Az zacnu jezdit za tech 9/100 dlouhodobe, ihned vyhledam nekoho s VAG at mi prozradi zda-li je vse v poradku :smich::smich::smich: Omluva, ale to neslo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s 9/100 u TDi, tak to chudák motor. Kolik asi vydrží? 100, 200 tkm? Kdybys měl 2,0TDI, tak se ničemu divit nebudu, protože tam jsem měl HARD jízdou něco přes 17/100 a to mně vyděsilo. Tolik 1,9TDI nedá ani hned po nastartování, kdy naběhne spotřeba asi 15/100 a rychle padá.

Té spotřeby co píšeš jsem nedosáhl ani tehdy, kdy jsem točil až pod červené. Normálně jezdím s otáčkama kolem 2000rpm a řadím mezi 2000-3000rpm. Přes 3000rpm moc nechodím, ale zase asi není dne, kdy bych ji krátce ke 4000rpm neprovětral. A jezdím za 4. Tak kde je ten rozdíl? Asi v tom, že předvídám a eliminuju brždění.

a jak moc zasadni rozdil je mezi 1.9 TDI PD 77kW a 2.0 TDI PD 103kW ze rozdil maximalnich spotreb je 7litru? (uz jsem jel i za 9.9)

8.9 je vysledek jizdy, kdy jsem neradil petku a vetsina trasny(zatackovity) byla projeta na vytocenou ctyrku(4400ot/min, proste to lizalo cerveny pole). takhle si sjedu jednou za pul roku, takze bych chtel opet nejak racionalne vysvetlit, proc by mel muj motor vydrzet jen 100tis? ano, brzdim az kdyz je to nutne, tzn pred zatackama, proto mam spotrebu jakou mam...

1,9 TDI 77 jsem nikdy nejel. Tam ale bude spotřeba tak 0,5-1l vyžší, takže stejným způsobem předpokládám spotřebu do 5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis, nikdy jsi s ni nejel a 2.0TDI jsi mel 17litru. tak proc bych ja nemoh jezdit za 9l(specialne pro octavia_combi- to neni dlouhodoba, ale kratkodoba), kdyz rozdil v objemu(samozrejme nejen v objemu) je par ubohych deci.

osobne si myslim, ze ty bys s ni dokazal jezdit i za 4, protoze ten motor to opravdu umi...

ale stale jsi mi nevysvetlil, proc by muj motor mel vydrzet min? protoze ho vic tocim? do kritickych otacek me nepusti omezovac, od toho tam je. chapu, ze je ti mozna za tezko si psat zrovna se mnou, ale presto bych rad slysel odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit že jsem to nějak zvrhlo asi by jsme měli udělat extra sraz a jeden druhého provézt!! ať to vidí a nejsou to jen plané řeči a dohadování kdo je jak informovaný či jaké má znalosti v dané problematice. :):)

dlouhodobou mam 7,4 na posledních 3500km skoro pořád Praha kratké trasy cca 30km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...