Publikováno Leden 12, 201312 r Typy motorů.doc Něco málo... Upraveno Leden 12, 201312 r od DIAGNOSTIK
Leden 13, 201312 r víte někdo co znamená to EU5/2 u 1.4/103kW TSI a EU6/2 u 1.8/132kW TSI? resp. co znamená to /2 ??? to jako že to bude mít i verzi s EU2? třeba pro určité "nezelené" trhy?
Leden 14, 201312 r Tabulka by mohla udělat konec dohadům co bude za motor pro naše RS ... dostaneme plnohodnoutný stejně jako GTi.
Leden 14, 201312 r Rovnaký výkonný motor diesel pre RS, SCOUT len s DSG. Upraveno Leden 14, 201312 r od DavidSK
Březen 5, 201312 r by ma zaujimalo, ci max krutiaci moment zafixuju zas na 250 nm alebo popustia aj viac... minimalne v RS by to chcelo viac.
Březen 5, 201312 r u tech 162 kw bych to videl aspon na 300 Nm, kdyz u OII FL RS byl myslim 280 Nm ...... a u nafty by mohli aspon tech 280 Nm .... ikdyz si myslim ze by zvladly o hodne vic
Březen 7, 201312 r Moc to tady nečteš co? ... beznín bude mít stejně jako GTI 350Nm a diesel určitě taky néli o malinko víc. Teď má OII RS se 125kW CR 350Nm.
Březen 7, 201312 r Kdyby jste dávali na fyzice pozor tak si to spočítáte. Motor o maximálním výkonu 162kW ... odhadem na 6000 ot má při tomto výkonu cca. 260Nm na 6000! Takže když si prohlídneš nějakou křivku výkonovou benzínového motoru dojde ti kolik bude muset mít dole Motor si drží maximální výkon .. otáčky rostou a moment klesá. Stačí si nacvakat pár čísel do excelu a hned ti vypadne křivka.
Březen 8, 201312 r No prostě diesel se může jít klouzat .... benzín má stejné parametry na 2x takovém rozsahu otáček.
Březen 8, 201312 r no asi tak nejak,..... zivym prikladem sem to mohl porovnat, kdyz sem jezdil vikend s 2.0 TDI a pak dalsi vikend s 1.4 TSI ...... benzin zivejsi a i tak celkove vic me nadchnul a samozrejme i prekvapil,... vubec sem to od neho necekal nafta sice taky tahla ale od nejakejch cca 1500 - 2500 ot/min. a pak uz se nic nedelo,..... benzin od nejakejch cca 1300 - 4000 ot/min a porad to tak nejak tahlo,.... proste se mi to libilo
Březen 8, 201312 r Autor Doba se mění, začíná čas, kdy začne převládat benzín nad naftou.... Je pro to už dost důvodů, nemyslíte?
Březen 8, 201312 r nejakou dobu to asi jeste potrva a hlavne prichazi doba tech ruznejch hybridu a jinejch chujovinek, takze nevim no, je to takovy sporny,.... nic mene i tak si myslim nekteri lidi budou brat co budou chtit ikdyz jsou zvykly na naftu, tak vezmou naftu, otazka druha jestli se jim to vyplati, a zaplati, kdyz maji s naftou malej najezd
Březen 9, 201312 r Matesi, nafta se nemůže jít klouzat, jak píšeš....já jsem sice benzínář a naftu si nekoupím, ale pod jednou podmínkou-že na ten benzín budu mít. Pro řadu lidí je spotřeba rozhodující...ale ten benzín bude chlastat fest... 162 kW je dost ....litrů na sto km já mám 147kW a například ve městě se dá skoro vypozorovat jak se ta ručička palivoměru pohybuje směrem k nule - i s derivačním členem ..... takže přesto, že tady je obecným trendem, že všichni jezdí s eresou za osm a když se hodně snaží tak za 5,9, tak to není jízda ale utrpení. Pokud jezdíš normálně, je úplně někde jinde. Vše je o děngách. Čau ze Seoulu.
Březen 11, 201312 r Co jsem tak vypozoroval tak spotřeby se dost srovnávají .... benzín má hodně technických vychytávek co srazily spotřebu o dost níž. Jasně, že cukačky po městě něco stojí .... ale ten rozdíl se prostě vyplatí. Můj odhad normální jízda dvoubodová dálnice do 160km/h tak kolem 8,5l ..... klidná předpisová jízda 6,5-7l ..... a když se chceš povozit na palivoměr se nekouká Naftove "RS" na to bude tak o 1l lépe, ale bude ti koukat pořád jen na zadní světla
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.