Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin?

Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:)

Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)

Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:)

Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)

tak po nastartování studený motor -> hadice na foto malá+ velká . první se ohřívala ta malá a pak ta velká a to byl ještě studeny motor . takže asi termostat

E: šel jsem pro mobil tak jsem to potom vyfotil s vyplým motorem - klíček v poloze 1

post-72371-0-38285700-1359048157_thumb.j

post-72371-0-10386600-1359048159_thumb.j

Upraveno od George_rider

vyměn :kol-47: termostat a budeš to mít oka

  • 1 měsíc později...
  • 2 týdny později...
  • 9 měsíců později...

Zdravíčko,

 

mám podobný problém s chlazením motoru. Fabia 1.4. 16V 2001 74kW. Teď za chladnějšího počasí se mi nechce motor zahřát, vyměnil jsem teplotní čidlo, termostat je také nový, originál (bohužel jsem musel i s celou termostatickou skříní), samozřejmě novou chladící kapalinu. Chování se nezměnilo. Abych dosáhl pracovní teploty kolem 90°C musím jet jako dobytek alespoň 20km. Venku +5. Auto topí slabě. Chladič je studený.

 

Prosím o radu, jaký by mohl být problém..

 

 

Díky

  • 1 rok později...

Dnes jsem měřením přes pc zjistil, že motor dosáhne celkem rychle teplotu 79 C a dále už nestoupá.Jel jsem do hor, tedy do kopce a celkem točil, alepřes 79 to jít nechtělo. Zarazilo mě, že jeho pracovní teplota je celkem nízká, čekal bych tak 90 C. Jediný zvýšení se mi povedlo být déle v režimu volného chodu. Budík v autě ukazuje 90 asi již od 70 C.  Je tato teplota motoru běžná? Díky za případné info.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.