Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin?

Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:)

Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)

Vloženo (editace)

Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:)

Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)

tak po nastartování studený motor -> hadice na foto malá+ velká . první se ohřívala ta malá a pak ta velká a to byl ještě studeny motor . takže asi termostat

E: šel jsem pro mobil tak jsem to potom vyfotil s vyplým motorem - klíček v poloze 1

post-72371-0-38285700-1359048157_thumb.j

post-72371-0-10386600-1359048159_thumb.j

Editováno: , autor: George_rider
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravíčko,

 

mám podobný problém s chlazením motoru. Fabia 1.4. 16V 2001 74kW. Teď za chladnějšího počasí se mi nechce motor zahřát, vyměnil jsem teplotní čidlo, termostat je také nový, originál (bohužel jsem musel i s celou termostatickou skříní), samozřejmě novou chladící kapalinu. Chování se nezměnilo. Abych dosáhl pracovní teploty kolem 90°C musím jet jako dobytek alespoň 20km. Venku +5. Auto topí slabě. Chladič je studený.

 

Prosím o radu, jaký by mohl být problém..

 

 

Díky

  • o 1 rok později...
Vloženo

Dnes jsem měřením přes pc zjistil, že motor dosáhne celkem rychle teplotu 79 C a dále už nestoupá.Jel jsem do hor, tedy do kopce a celkem točil, alepřes 79 to jít nechtělo. Zarazilo mě, že jeho pracovní teplota je celkem nízká, čekal bych tak 90 C. Jediný zvýšení se mi povedlo být déle v režimu volného chodu. Budík v autě ukazuje 90 asi již od 70 C.  Je tato teplota motoru běžná? Díky za případné info.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...