Publikováno Leden 16, 201312 r Aktualizace: Vyřešeno byl vadný kabel mezi páčkou a budíky tachometru. Mám někde pravděpodobně skřípnutý případně porušený kabel, který ovládá palubní počítač (MFA - funkce v dolní poloze). Problém bude na cestě mezi páčkou a RJ. Netušíte kudy od páčky k RJ v palubce vede? Jde to do RJ v motoru? Nebo vede do nějaké pro mě neznámé RJ pod palubkou? Nebo přímo do budíků? (Maxidot) Je tu někdo kdo montoval palubní počítač do auta a ví kam vedou od páčky ty kabely? Závada: Palubní počítač sám od sebe přehazuje hodnoty na displayi. Podle chování závady se může jednat o porušený kabel, který je mokrý. V páčce problém není, zkusil jsem jinou a chovalo se to stejně Technicky: Problém je buď v kabelu od páčky k RJ nebo přímo v RJ. Dle měření multimetrem je řídící napětí pro ovládání palubního počítače 10V to bohužel náhodně samo od sebe klesne. Tím pádem RJ detekuje falešné stisknutí tlačítka pro ovládání palubního počítače směrem dolu. Při měření ovládání palubního počítače směrem nahoru je vše v pořádku na kontaktu se udržuje 10V napětí a nekolísá - V případě stisknutí tlačítka klesne k 0 čili dojde ke sepnutí. To funguje v pořádku. Najde se tu někdo kdo poradí, případě někdo kdo je schopnej tu závadu odstranit ? (Praha a okolí) Díky Auto: Fabia II před fl r.v. 09/2008 Elegance s maxidot Upraveno Leden 27, 201312 r od FikoCZ
Leden 20, 201312 r Fabia II nemá podvolantovú jednotku. Skontroluj stav pinov v konektore páčok (ten velký v tvare L) A prípedne premeraj kablovanie jeden je kostra a ostatné tri idú primo do budíkov.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.