Publikováno Leden 25, 201312 r Ahoj, mám takový měnší problém. Svítí mi kontrolka řízení motoru a VAG hlásí chybu 16490 - tlak v sacom potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál. To by nebylo ještě tak hrozné, auto normálně jede není problém, ale když při zahřátém motoru zastavím a vyřadím na volnoběh, tak otáčky napřed spadnou normálně na asi cca 900, ale potom hned se sami zvýší pomalu na 1600 ot,pak zase klesnou na 900. Vše se opakuje 3x a pak volnoběh drží normálně. Měli jste někdo podobný problém. Díky za rady Martin
Leden 25, 201312 r asi bych prověřil těsnění pod sacím potrubím ... jeden můj servisák na nastartovaném studeném motoru šplíchal rozprašovačem benzín do míst kde je plastové sání přišroubované k bloku, pokud se ti otáčky zvýší po šplíchnutí benzínu, tak ti to přisává vzduch a je v háji těsnění, pak bych možná vyčistil klapku a mrkl na těsnění pod klapkou
Leden 25, 201312 r Autor Ahoj servisák měl tu klapku venku a říkal že vše ok, nemůže to být snímačem tlaku vzduchu?
Leden 25, 201312 r jo jinak VIS k této chybě píše: kontrola elektrického vedení, snímač kontrola nebo výměna
Únor 8, 201312 r Mam tu samou chybu, ale me dnes naopak otacky poklesly a motor se slusne zatrasl, div nechcipnul. Typoval bych to na ten snimac. Upraveno Únor 8, 201312 r od Kubenec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.