Publikováno Únor 5, 201312 r Ahoj, již nevím kde daál pátrat, tak zkusím zde, mám výše uvedenou Oktu, když přijdu ráno k autu, spatne chyta, chytne po nekolik desitek vterin toceni starterem. Kdyz se auto ohreje chyta uz normalne. V sobotu jsem ráno ještě normálně nastartoval, když jsem po celo denním staní na parkovišti chtěl nastartovat tak z ničeho nic neslo. Nové žhavičky BOSCH, kontrola + výměna relátek (všech), kontrola kostry a pojistek v pojistkove skříni, kontrola kabelu zda jde proud do cerpadla a na žhavení, čidlo teploty vody je také v pořádku. Podávání nafty ok.Kontrolka žhavení po otočení klíčku svítí cca 5 vteřin ale studený motor prostě točí a chytne po dvou minutach stáleho točení startérem, jako by nebylo nažhaveno. Za tepla vše jde jak má. Viděli to už tři mechanici a žadnej si neví rady. Pomohlo by mi kdyby někdo měl schéma zapojení, věděl přesné číslo relátka či nějaký tip na závadu.
Únor 6, 201312 r Autor Forum jsem pročítal, použitelného nic moc nenašel, tedy našel jsem to co jsem již vyzkoušel. Startovací dávka se zvyšuje když to nestartuje teplý, jinak i ten předvstřik jsem kontroloval, byl kolem udaných hodnot grafu tušim 55-65. Relátko je také v pořádku. Upraveno Únor 11, 201312 r od Meglle
Únor 7, 201312 r @Meglle a OctaviaMartin TDI: Nepletete si to s obligátním zvyšováním startovací dávky a kdejaké úpravy mapy při problémech s teplými starty? Předvstřik a hodnota startovací dávky jsou dva rozdílné parametry!
Únor 7, 201312 r Přesně tak. Když je špatný předstřik tak nechytá za tepla, za studena ovšem jo. Nemáš pravdu. Takto to má vypadat Pro optimální start studeného motoru je třeba ,aby byl kousek nad střední, tedy modrou čarou.
Únor 8, 201312 r Autor Startovací dávku, zvedli už dávno v servisu. Ale ted když koukali zavadu nenašli. Zkusím jěště filtr jestli není vadný a těsnost pal. soustavy. Pak už vážně nevim. Upraveno Únor 11, 201312 r od Meglle
Únor 9, 201312 r JAk vidím je zbytečné ti sem dávat nějaké rady když si nenecháž zkontrolovat tu základní věc. Zvýšení startovací dávky nepomůže To má vliv jen na teplý start a ani tam zapravidla nepomůže.
Únor 11, 201312 r Autor Takže, závada vyřešena. Gumičky na naftovém filtru a hadička na přepad z čerpadla netěsniy (volné) + komplet kontrola kabelů, relé, pojistek, koster, spínačky, síta v nádrži a zpětných ventilů, čidel Že to není v elektrice, bylo víceméně jasné (závada z ničeho nic, předtím starty na 1, ale 100%, když jsme rozebrali půl palubky a komplet kabelaz motorovýho prostoru, všechno proměřili. Jak jsem psal výše, startovací dávka motoru byla ok, (teplé starty jsem vyřešil již před třemi lety) výše jsem i upozorňoval na to, že to za tepla chytá dobře a že elektrická část+čidla jsou ok. VAG trochu ovladám a měl jsem k ruce bráchu autošpínu ZAVĚR: Zavzdušněná palivová soustava nás stála mnoho nervů, jsme ale chytřejší, víme kde jaký kabel je a jaké relé je na co, včetně informace o tom jaká čidla jsou pro start důležitá. Alespoň jsme prošli, vyčistili spoje. VIDIM TO POZITIVNĚ, dřív chytala za 1, teď chytá na škrk... Upraveno Únor 11, 201312 r od Meglle
Únor 11, 201312 r Podávání nafty ok. takže toto bolo na úvod zle kontrolované a pre dalšie riešenie závady dosť zavádzajúce...
Únor 13, 201312 r Nemáš pravdu. Takto to má vypadat Pro optimální start studeného motoru je třeba ,aby byl kousek nad střední, tedy modrou čarou. Ano úplně rozházeným před střikem nebude chytat ani za studena, ale už by nechytl ani náhodou za tepla a psal že teplé starty ok. Nakonec závada už vyřešena a hle ono to předstřikem nebylo
Únor 13, 201312 r Všimni si ale, že nakonec to byla závada, kterou hned na začátku vyloučil. To se pak VELMI těžko radí.
Prosinec 17, 201311 r Zdravím, nechcem zakladať novú tému tak to píšem tu. Mam problém so studeným štartom hlavne teraz, keď sa trochu ochladilo tak to dlhšie toči, ale ide mi hlavne o to, že keď začne motor točiť tak po prvej otočke ako keby zastal(ako keby štartér nevládal) a potom už to toči normálne. Tu je video ako to toči https://www.youtube.com/watch?v=w_tNfOQyQB8 , na videu to už aj tak chytilo dosť rýchlo, kedže auto počas dňa jazdilo inač to toči dosť ťažko a to ešte ani niesu poriadne mrazy. Ide mi hlavne o ten začiatok či sa s tým už niekto nestretol a kde by mohla byť chyba, dodám len toľko že baterka je nova tak v nej by som problém nevidel.
Prosinec 17, 201311 r no to staci starter dat do poriadku.spinavy,zaneseny zvnutra cernym prachom z uhlikov, prip. uz dost zodrate uhliky. Ja som kupoval pred v 02/2012 tento nosnik aj s uhlikmi http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/02b911209-uhlik-starteru-de-11402.html odvtedy uz 2x som to mal otvorene, dost to prasia tie uhliky. Ale ked som to namontoval tak tocil jak za mlada. Otvorit, vycistit, vystriekat wdckom prip nejaky kontox, tu prevodovku som rozobral vycistil natlacil novu vazelinu..viac casu zabere demontaz a montaz z auta jak starter. Upraveno Prosinec 17, 201311 r od mysko
Prosinec 17, 201311 r tak štartér už som mal pár krát vonku kvôli čisteniu a hlavne kvôli výmene klzného ložiska ale s uhíkami som nerobil nič tak hádam v tom bude problém musím ešte nato dakedy pozrieť
Prosinec 19, 201311 r Ahoj Vlastnim Octaviu combi 1.9TDI 81kw r.v. 12/1999 a zacali mi robit problemi starty pri studenom motore. Ide o to, ze ked auto cez noc stoji a rano ho chcem nastartovat, tak akoby sa nevysunul pastorok na starteri a tocil nejak naprázdno, raz sa akoby otoci motor a potom nic. Zvuk som nahral tak sa na to skuste pozriet co by to mohlo byt . Znami mi povedal ze to moze robit cievka, tak som ju teda vymenil, vsak nieje draha, je to o nieco lepsie ale stale sa to deje ked je studeny motor. Ked je motor zahriatky tak nastartuje na otocenie. Raz ked auto stalo 2 dni tak som ho natocil az na 5-krat. Bojim sa, ze ked pojdem na hory kde bude aj -15 cez noc ze to rano uz ani nenatocim. Cital som tu par tem kde je podobny problem, no dozvedel som sa len ze to mozno staci premazat vnutri startera. Viete teda poradit co by mi mohlo pomoct ? vopred dakujem za vsetky rady. start.mp3
Prosinec 22, 201311 r Tak včera som rozobral štartér, vyčistil, premazal dal novy nosník s uhlikami a auto už štartuje dobre, ale nosník s uhlikami som dal ten na ktorý dal odkaz MYSKO a tam sú o dosť menšie uhlíky tak hádam to nebude vadiť, originál nosník ktorý tam ma byť, ma označenie 02A 911 209C
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.