Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, již nevím kde daál pátrat, tak zkusím zde, mám výše uvedenou Oktu, když přijdu ráno k autu, spatne chyta, chytne po nekolik desitek vterin toceni starterem. Kdyz se auto ohreje chyta uz normalne. V sobotu jsem ráno ještě normálně nastartoval, když jsem po celo denním staní na parkovišti chtěl nastartovat tak z ničeho nic neslo.

Nové žhavičky BOSCH, kontrola + výměna relátek (všech), kontrola kostry a pojistek v pojistkove skříni, kontrola kabelu zda jde proud do cerpadla a na žhavení, čidlo teploty vody je také v pořádku. Podávání nafty ok.Kontrolka žhavení po otočení klíčku svítí cca 5 vteřin ale studený motor prostě točí a chytne po dvou minutach stáleho točení startérem, jako by nebylo nažhaveno.

Za tepla vše jde jak má.

Viděli to už tři mechanici a žadnej si neví rady. Pomohlo by mi kdyby někdo měl schéma zapojení, věděl přesné číslo relátka či nějaký tip na závadu.

Je to tu na foru už tolikrát popsáno Zkontroluj předvstřik. Bude asi malý.

  • Autor

Forum jsem pročítal, použitelného nic moc nenašel, tedy našel jsem to co jsem již vyzkoušel. Startovací dávka se zvyšuje když to nestartuje teplý, jinak i ten předvstřik jsem kontroloval, byl kolem udaných hodnot grafu tušim 55-65. Relátko je také v pořádku.

Upraveno od Meglle

Přesně tak. Když je špatný předstřik tak nechytá za tepla, za studena ovšem jo.

@Meglle a OctaviaMartin TDI:

Nepletete si to s obligátním zvyšováním startovací dávky a kdejaké úpravy mapy při problémech s teplými starty?

Předvstřik a hodnota startovací dávky jsou dva rozdílné parametry!

Přesně tak. Když je špatný předstřik tak nechytá za tepla, za studena ovšem jo.

Nemáš pravdu. Takto to má vypadat Pro optimální start studeného motoru je třeba ,aby byl kousek nad střední, tedy modrou čarou.

post-1028-0-37821900-1360268602_thumb.pn

  • Autor

Startovací dávku, zvedli už dávno v servisu. Ale ted když koukali zavadu nenašli.

Zkusím jěště filtr jestli není vadný a těsnost pal. soustavy. Pak už vážně nevim.

Upraveno od Meglle

JAk vidím je zbytečné ti sem dávat nějaké rady když si nenecháž zkontrolovat tu základní věc. Zvýšení startovací dávky nepomůže To má vliv jen na teplý start a ani tam zapravidla nepomůže.

Jenom potom nechápu proč sem píše dotazy a prosby o rady.

  • Autor

Takže, závada vyřešena.

Gumičky na naftovém filtru a hadička na přepad z čerpadla netěsniy (volné)

+ komplet kontrola kabelů, relé, pojistek, koster, spínačky, síta v nádrži a zpětných ventilů, čidel

Že to není v elektrice, bylo víceméně jasné (závada z ničeho nic, předtím starty na 1, ale 100%, když jsme rozebrali půl palubky a komplet kabelaz motorovýho prostoru, všechno proměřili.

Jak jsem psal výše, startovací dávka motoru byla ok, (teplé starty jsem vyřešil již před třemi lety) výše jsem i upozorňoval na to, že to za tepla chytá dobře a že elektrická část+čidla jsou ok. VAG trochu ovladám a měl jsem k ruce bráchu autošpínu :)

ZAVĚR: Zavzdušněná palivová soustava nás stála mnoho nervů, jsme ale chytřejší, víme kde jaký kabel je a jaké relé je na co, včetně informace o tom jaká čidla jsou pro start důležitá. Alespoň jsme prošli, vyčistili spoje. VIDIM TO POZITIVNĚ, dřív chytala za 1, teď chytá na škrk...

Upraveno od Meglle

Podávání nafty ok.

takže toto bolo na úvod zle kontrolované a pre dalšie riešenie závady dosť zavádzajúce...

Nemáš pravdu. Takto to má vypadat Pro optimální start studeného motoru je třeba ,aby byl kousek nad střední, tedy modrou čarou.

Ano úplně rozházeným před střikem nebude chytat ani za studena, ale už by nechytl ani náhodou za tepla a psal že teplé starty ok. Nakonec závada už vyřešena a hle ono to předstřikem nebylo :kol-28:

Všimni si ale, že nakonec to byla závada, kterou hned na začátku vyloučil.

To se pak VELMI těžko radí.

veru veru :kol-26:

  • 10 měsíců později...

Zdravím, nechcem zakladať novú tému tak to píšem tu. Mam problém so studeným štartom hlavne teraz, keď sa trochu ochladilo tak to dlhšie toči, ale ide mi hlavne o to, že keď začne motor točiť tak po prvej otočke ako keby zastal(ako keby štartér nevládal) a potom už to toči normálne. Tu je video ako to toči https://www.youtube.com/watch?v=w_tNfOQyQB8 , na videu to už aj tak chytilo dosť rýchlo, kedže auto počas dňa jazdilo inač to toči dosť ťažko a to ešte ani niesu poriadne mrazy. Ide mi hlavne o ten začiatok či sa s tým už niekto nestretol a kde by mohla byť chyba, dodám len toľko že baterka je nova tak v nej by som problém nevidel.

no to staci starter dat do poriadku.spinavy,zaneseny zvnutra cernym prachom z uhlikov, prip. uz dost zodrate uhliky. Ja som kupoval pred v 02/2012 tento nosnik aj s uhlikmi

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/02b911209-uhlik-starteru-de-11402.html

 

odvtedy uz 2x som to mal otvorene, dost to prasia tie uhliky. Ale ked som to namontoval tak tocil jak za mlada. Otvorit, vycistit, vystriekat wdckom prip nejaky kontox, tu prevodovku som rozobral vycistil natlacil novu vazelinu..viac casu zabere demontaz a montaz z auta jak starter.

Upraveno od mysko

tak štartér už som mal pár krát vonku kvôli čisteniu a hlavne kvôli výmene klzného ložiska ale s uhíkami som nerobil nič tak hádam v tom bude problém musím ešte nato dakedy pozrieť  

Ahoj

Vlastnim Octaviu combi 1.9TDI 81kw r.v. 12/1999 a zacali mi robit problemi starty pri studenom motore. Ide o to, ze ked auto cez noc stoji a rano ho chcem nastartovat, tak akoby sa nevysunul pastorok na starteri a tocil nejak naprázdno, raz sa akoby otoci motor a potom nic. Zvuk som nahral tak sa na to skuste pozriet co by to mohlo byt  . Znami mi povedal ze to moze robit cievka, tak som ju teda vymenil, vsak nieje draha, je to o nieco lepsie ale stale sa to deje ked je studeny motor. Ked je motor zahriatky tak nastartuje na otocenie. Raz ked auto stalo 2 dni tak som ho natocil az na 5-krat. Bojim sa, ze ked pojdem na hory kde bude aj -15 cez noc ze to rano uz ani nenatocim. Cital som tu par tem kde je podobny problem, no dozvedel som sa len ze to mozno staci premazat vnutri startera. Viete teda poradit co by mi mohlo pomoct ?

vopred dakujem za vsetky rady.

start.mp3

Tak včera som rozobral štartér, vyčistil, premazal dal novy nosník s uhlikami a auto už štartuje dobre, ale nosník s uhlikami som dal ten na ktorý dal odkaz MYSKO a tam sú o dosť menšie uhlíky tak hádam to nebude vadiť, originál nosník  ktorý tam ma byť, ma označenie 02A 911 209C  :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.