Publikováno Únor 27, 201312 r Ahojte. Z nicoho nic mi prestal ukazovat ukazovatel hladiny paliva na budikoch. Po nastartovani (resp. klucik v polohe 1) vsetko funguje ako ma, az na rucicku palivomera, ktora sa nehne, resp. pohne takmer nebadatelne. Nadrz je naplnena na cca 70%, taktiez zvukovy signal ani obrazok informujuci o nedostatku paliva sa nezobrazia, cize plavak zrejme funguje. Tato zavada sa objavila dnes, ked som mal auto v servise, koli odstraneniu zavady laveho predneho el. okna. Poistky som skontroloval, taktiez som skusil nachvilu odpojit baterku avsak bez uspechu. Kde by mohla byt chyba, resp. ktorym smerom sa vybrat pri hladani zavady? Dakujem za kazdu cennu radu. P.S. Ospravedlnujem sa za ten hruby preklep v nazve temy, samozrejme som myslel "budiky". Upraveno Únor 27, 201312 r od Daddo
Březen 2, 201312 r Autor Takze test aktivnych clenov prebehol uspesne. Mam presne ten isty problem, ako je spomenuty v tejto teme: http://forum.skodahome.cz/topic/121625-vyskratovani-budiku-pristrojove-desky-fabia-14-55kw/ Otazka znie, ak by to bol ten isty problem, ako popisuje autor v teme (prepalena cesticka pri obvode v budikoch), bolo by vobec mozne, aby VAG dokazal otocit rucickou pri teste aktivnych clenov, (lebo sa mi to nechce verit)? Autor temy bohuzial test aktivnych clenov nevyskusal.
Březen 2, 201312 r Velmi zkráceně ti odpovím. Ano.Test akčních členů jde přímo do procesoru pomocí k-line,ale při normálním provozu se info o poloze plováku do procesoru dostává přez 100vku dalších věcí,jako je např. zaokrouhlování údaje palivoměru podle tachosignálu.Protože pak by palivoměr lítal jako u š120 před 20.lety.
Březen 2, 201312 r u Fabie opravdu palivoměr nelítá, takže i po průjezdu zatáčkou se rafička ani nehne, ale u Felicie mi rafička lítá v každé zatáčce nebo když zaparkuji třeba na kopci, ukazuje jinou hodnotu, je to u Felicií normální? Myslel jsem, že naposledy rafička lítala u Favorita
Březen 2, 201312 r Autor Velmi zkráceně ti odpovím. Ano.Test akčních členů jde přímo do procesoru pomocí k-line,ale při normálním provozu se info o poloze plováku do procesoru dostává přez 100vku dalších věcí,jako je např. zaokrouhlování údaje palivoměru podle tachosignálu.Protože pak by palivoměr lítal jako u š120 před 20.lety. Dakujem za vysvetlenie. Takze ak ta zavada nebude v budikoch (ako v uvedenej teme), caka automechanika dost prace, aby to vsetko pocnuc cerpadlom/plavakom a konciac budikmi popremeriaval.... Upraveno Březen 2, 201312 r od Daddo
Březen 4, 201312 r klidně může být chyba v odporové destičce na plováku v nádrži....ale v tomto případě by test akčních členů by s ručičkou hýbat měl
Březen 5, 201312 r Autor Ano test aktivnych clenov presiel (ako som pisal vyssie). Ako si ale vysvetlit chybu s mnozstvom chladiacej kvapaliny, ktora sa vyskytla presne v tom istom momente, ako problem s rucickou palivomera? Skor mi to pripada ako zavada, popisovana v teme "vyskratovanie budikov".
Březen 19, 201312 r Autor Takze vysledok je uspesny. Bola to presne ta ista zavada, ako bola popisovana vo vyssie uvedenej teme. Po oprave "cesticky" na doske od budikov uz vsetko funguje ako ma. Dakujem vsetkym za rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.