Přejít na obsah

Daddo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    96
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 190 zobrazení profilu

Oznámení Daddo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahojte. Moze mi prosim niekto potvrdit, ci mozem pouzit ventilator kurenia z verzie bez klimatizacie aj na verziu s klimou? Vdaka.
  2. Ahojte, mam taky problem. Stava sa mi obcas, ze akonahle sa blizim s palivom k rezerve (niekedy este aj predtym, ako zacne svietit kontrolka nedostatku paliva ale povacsinou uz ked zacne svietit), tak mi nahodile motor straca vykon, resp. zhasne. V lepsom pripade strati iba na kratky okamih vykon (otacky padnu a ide ako keby zhasnut) ale potom sa preberie a zase ide normalne, v horsom pripade zhasne. Po opatovnom nastartovani vsak zase bezi normalne. Akonahle je hladina paliva normalna, je vsetko v poriadku a motor ide bez problemov. Kde by mohla byt chyba? V palivovom cerpadle? Diagnostika nehlasi nic. Dakujem za kazdu pomoc. Fabia 1.2 HTP, r.v. 2004
  3. Ahoj. To prave neviem, nikde som sa nic blizsie o tejto hodnote nedocital. Po kolkych km by si odporucal vymenu rozvodov? Dakujem.
  4. Ahojte Vcera som spravil diagnostiku a blok hodnot pre kanal 012 je nasledovny: Kanál 012 - poloha vačkovej hriadele ku klukovej 1 blok - otáčky - 704/min 2 blok - záťaž motora - 19,2% 3 blok - číslo zubu klukovky pri zmene hrany vačkovice low - high - 90.0 4 blok - číslo zubu klukovky pri zmene hrany vačkovice high -low - 29.0 Podla dielenskej prirucky je rozmedzie hodnot pre blok 3 - 86 az 90 a pre blok 4 - 26 az 30 Pri bloku 3 som teda na hrane, moze to nieco indikovat (preskoceny zub), alebo je to uplne v poriadku? Ake mate s takymito hranicnymi hodnotami skusenosti? Dakujem.
  5. Ako je to v pripade, ak je vadna nie cievka, ale sviecka? Odpoji aj vtedy RJ vstrekovac?
  6. Radek: aha, tak bohuzial taku hodnotnu zlatu mincu nemam. ;o)
  7. Radomir: Aj by som Ti odpovedal, ale nerozumiem otazke.
  8. Ahojte. Synatorovi sa podarilo dostat isty predmet za listu ventilacie smerujucej na celne sklo a ktory zostal zakliesneny za nou. Da sa tato lista jednoducho vybrat, alebo je potrebne demontovat celu palubnu dosku? Nemam priame foto listy, ktoru myslim, ale na ilustracnom obrazku som naznacil sipkami, kde je lista umiestnena. Dakujem za rady.
  9. Daddo

    Budiki - palivomer

    Takze vysledok je uspesny. Bola to presne ta ista zavada, ako bola popisovana vo vyssie uvedenej teme. Po oprave "cesticky" na doske od budikov uz vsetko funguje ako ma. Dakujem vsetkym za rady.
  10. Daddo

    Budiki - palivomer

    Ano test aktivnych clenov presiel (ako som pisal vyssie). Ako si ale vysvetlit chybu s mnozstvom chladiacej kvapaliny, ktora sa vyskytla presne v tom istom momente, ako problem s rucickou palivomera? Skor mi to pripada ako zavada, popisovana v teme "vyskratovanie budikov".
  11. Daddo

    Budiki - palivomer

    Dakujem za vysvetlenie. Takze ak ta zavada nebude v budikoch (ako v uvedenej teme), caka automechanika dost prace, aby to vsetko pocnuc cerpadlom/plavakom a konciac budikmi popremeriaval....
  12. Daddo

    Budiki - palivomer

    Takze test aktivnych clenov prebehol uspesne. Mam presne ten isty problem, ako je spomenuty v tejto teme: http://forum.skodahome.cz/topic/121625-vyskratovani-budiku-pristrojove-desky-fabia-14-55kw/ Otazka znie, ak by to bol ten isty problem, ako popisuje autor v teme (prepalena cesticka pri obvode v budikoch), bolo by vobec mozne, aby VAG dokazal otocit rucickou pri teste aktivnych clenov, (lebo sa mi to nechce verit)? Autor temy bohuzial test aktivnych clenov nevyskusal.
  13. Daddo

    Budiki - palivomer

    Diq moc za radu, zajtra vyskusam.
  14. Daddo

    Budiki - palivomer

    Predpokladam, ze si mal na mysli cez VAG?
×
×
  • Vytvořit nový...