Yofresh Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Dobrý den,dnes už je to celkem po druhé cca v rozmezí 2 měsícu. Bydlím na kopci, dnes ráno -1 venku - motor studený, nastartuji a dám tam 2. někdy 3.stupěň a nechám to sjet s 0.0 spotřebou až dolů. Jenomže,už po druhé se mi stalo,že se rozsvítily všechny kontrolky,spadl otáčkoměr,1x to dlouze zapípalo z palubovky , ale motor běžel dál,ale otáčky nefungovaly a kontrolky svítily. Musel jsem vypnout klíček a znovu nastartovat. Co to je? Vlastnost motorů 1.2HTP 51kw ? Napadlo mě,že dokud to jakoby běží na sytič a já tomu hned zastavím přívod paliva,tím,že tam dám kvalt. A ono by to chtělo na ten sytič chvilku normálně běžet než se zahřeje,nebo prostě po startu než vypne. Tak to bylo jediné,co mě napadlo,každopádně,nesetkal se s tím někdo? Teď jsem byl u známého v servise 2 dny zpátky na výměnu oleje a různých filtrů, tak jsem mu řekl,ať to jen tak i pro zajímavost projede počítačem - bez jediné chyby. No a dnes se stalo tohle. Nějaké nápady? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Tak nevím zda to může být tím, ale stím fakt přestaň dávat hned 2 stupeň nebo dokonce 3 stupeň!!! HTP musí být v otáčkách, takže se rozjížděj na jedničku aspon do 2500ot a pak dávej stupeň 2. Já taky sjíždím z kopce,ale první mám rovinku asi 30 metrů a pak je kopec,takže prvních 30 metrů pomalu na 1 stupeň ve 2,5 tis/ot dávám 2 stupeň bez plynu a sjedu takhle kopec,ikdyž to stejně žere palivo,ikdyž nemáš plyn(ale jen při studeném motoru to žere) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yofresh Vloženo 5. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 (editace) Chápu,ale samozřejmě nechám to z kopce rozjet na neutral,nabere to rychlost cca na 30km/h a dám tám 2.stupeň. Jinak natvrdo ho tam hned nervu,to je jasné :-) Až mám prostě jakoby dostačující rychlost. Ale je to divné,podle mě, to dělá proto,že to zastaví přívod paliva a on ten sytič si chce po chvilce ubrat,a nemá z čeho tak to udělá tohle. Moje teorie,ale byl bych právě rád,kdyby někdo mi to buď vyvrátil a řekl proč se to děje,no a nebo jen potvrdil. Každopádně je to dost divné :-) Editováno: 5. Březen 2013, autor: Yofresh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Jeď na servis, určitě to nech zkontrolovat, řekni jim na servise ten příběh a oni se na to musí podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 8. Březen 2013 Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 A když necháš auto z toho kopce jet na neutrál, projevuje se taky tahle závada a nebo je to jen čistě závislé na tom, že máš z toho kopce na studený motor zařazenou rychlost? Jinak teda zajímavá závada. Každopádně si myslím, že na diagnostiku nemá smysl chodit, ta bude bez závad. Kolik máš najeto? Je auto přestavěno na LPG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 Yofresh má najeto má 88 tkm,na LPG mu to nejezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 Nepočítám s tím, že palivové čerpadlo uzavírá přívod paliva při jízdě např. z kopce na zařazený převodový stupeň - tedy že by v tomto případě motoru '' došla šťáva ''. Bude to něco jiného. 88tkm, pravidelný servis jako svíčky atd. máš? Měnil jsi už palivový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yofresh Vloženo 11. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2013 Hosha - na neutrál to nikdy neudělalo,jen když tam byl kvalt. Pravidelný servis - olej a filtr dělám každých 12tisíc. A s tím i palivový a vzduchový filtr. Někdy i ten vzduchový i dřív. A svíčky jsem měnil před 5ti - tisíci km cca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 z toho plyne ponaučení, že přehnaná péče je akorát na h...o :-) když si spočítám kolik peněz bych vrazil do prohlídek v orig. servisu, příp. za zbytečné předčasné výměny čehokoliv. tak mi vychazí, že kdybych nechal po 5 letech udělat GO motoru, komplet nový brzdy a výfuk, tak jsem ještě v plusu s pěnězama a spolehlivost mám vyšší, protože do toho zbytečně furt nehrabu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Úplně bych neřekl, že je v případě motoru HTP přehnaná péče na ...... Můj názor, jakožto i většiny lidí, který už tady i v dalších diskuzích zazněl je ten, že péče o tyto, ale i jiné motory v podobě včasné ( lépe řečeno předčasné ) výměny oleje je dobrá investice. Popravdě bych osobně vzduchový a palivový filtr neměnil každých 12 tkm, vzducháč tak 30 tkm, palivák třeba taky tak, nebo později. Asi se s někým shodnu, kdo viděl vzduchový filtr po 60 tkm, jak předepisuje výrobce, že lepší bude jej vyměnit dřív. Osobně vzducháč v 15 tkm vyklepu, vysaju a ve 30ti měním. Yofresh: napadl mě ten palivák, ale dál už netuším, čím by to mohlo být. Snad zkusit najít někoho, kdo tomu fakt rozumí, nebo počkat na radu odsud nebo jezdit z kopce od baráku na neutrál.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yofresh Vloženo 13. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 Jojo,uvidíme,zatím budu jezdit na neutral z kopce no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 Jo, zkus teď neutrál. A Když budeš mít čas a pojedeš náhodou kolem škoda servisu,zastav tam a seznam je s problémem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yofresh Vloženo 14. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 Jasně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.