voda13 Vloženo 29. Březen 2013 Vloženo 29. Březen 2013 Tak jsem se dnes stavil v servisu zeptat se na tento problém, koukli do systému a byla tam aktualizace sw pro ř.j. topení a klimatizace. Po přehrání to už funguje Citovat
Bystro 11 Vloženo 30. Březen 2013 Vloženo 30. Březen 2013 Nazdar ako dlho ta aktualizacia trvala len neviem preco na tie zavady prichadzaju zakaznici a nie technici v skodovke a vraj SIMPLY CLEVER Citovat
voda13 Vloženo 30. Březen 2013 Vloženo 30. Březen 2013 No tak hádali se tam 2 mechanici o Vasila, protože druhá piksla jim nešla, ale tak za hodinku i s vyčtením kódu od rádia (400 Kč ) sem padal. Citovat
Bystro 11 Vloženo 30. Březen 2013 Vloženo 30. Březen 2013 Mam auto v zaruke tak by to malo byt gratis inak ceny su tak prehnane ze s toho boli hlava a v servise maju stale narvane Citovat
voda13 Vloženo 30. Březen 2013 Vloženo 30. Březen 2013 ten soft je zadarmo, to ten kód radia co jsem potřeboval byl za 4 stovky Citovat
pipo100 Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 Motor je 1.4TSI r.v. 05/2012 a kolko to trvalo netusim nechal som to tam 2 dni, nezdalo sa mi radenie 1-2 stupna islo to tazko tak mi namazali tiahla(asi) a uz je to lepsie (ale na radenie hondy alebo toyoty to nemá-skusal som pred kupou) Citovat
Roadlover Vloženo 5. Březen 2015 Vloženo 5. Březen 2015 Nie celkom to patrí sem, ale nechcem zbytočne zakladať novú tému. Mám Yeti-ho 2. rok (2.0TDi, 81kW 4x4,26000km), žiadem prevádzkový problém, ale jedna vec mi v zime vadí - z oblasti stredového tunela - predovšetkým radiacej páky ťahá do auta studený vzduch, čo je za jazdy v mrazivých dňoch obzvlášť nepríjemné. Aj keď sa auto časom vykúri, v tomto mieste je stále citeľne chladnejšie a "ťahá" mi na ruku aj nohu - akoby pod manžetou radiacej páky bol už len vonkajší priestor. Auto je v záruke, zatiaľ to nechcem rozoberať. Ak máte podobné postrehy, ako ste to riešili? Citovat
Fajerak Vloženo 6. Březen 2015 Vloženo 6. Březen 2015 To je dost divné,pokud to máš jak píšeš v záruce, tak bych jim to tam dovezl a atˇ se kluci škodováčtí snaží! Citovat
Escrito Vloženo 1. Prosinec 2015 Vloženo 1. Prosinec 2015 Myslím si že yeti topí díky elektrickému předehřevu mnohem rychleji, je cítit vlažný vzduch hned po vyjetí. Když jsem měl Roomstera TSI tak dlouho foukal studený vzduch než začal foukat vlažný vzduch. Citovat
Fuzo Vloženo 9. Březen 2016 Vloženo 9. Březen 2016 Moje zkušenost s 14 dní starým Yetim D2.0 81 Kw 4x4. Manuální klima. Dnes ráno -2 mlha, hnusný led, než jsem to oškrábal cca 5 minut na volnoběh a po cca 3 km jsem si všiml, že teploměr ukazuje teplotu na cca 10tém dílku (nejsou stupně, je to druhý větší zleva ). Topení jsem měl nastaveno na 3/4 ale moc nehřálo. Tak že jsem dle návodu otočil kolečkem naplno doleva a pak doprava. Stál jsem na křižovatce. Po pár sekundách jsem náhle poklesla teplota cca o 5 dílků. Můj amatérský závěr? Yeti si nejdříve zapne uzavřený okruh pro motor, aby se rychleji ohřál a tím otočením doleva a pak doprava mu naznačíte, že chcete mít teplo. Jinak by se to mělo automaticky přepnout po zahřátí na provozní teplotu. Ale taky je to možná pěkná blbost . Hezký den. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.