Pigeon Vloženo 27. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Pánové, omlouvám se Vám, že se příliš neúčastním diskuse, kterou jsme vyvolal. Pigeon vznikl jen proto, abych se dozvěděl, který drát přerušit. Jsem spíše praktik a nerozumím brzdovým systémům moderních vozů (což předpokládám málokdo). Myslím si ale, že umím vyhodnotit praktický výsledek, když to zkusím. K tomu co jsem si přečetl mám několik bodů (doufám, že třeba i pomůžu někomu z Vás co chce zlepšit vlastnosti svého auta). 1. Určitě neplánuji ABS odpojit trvale ale ani používat odpojovač na poslední chvíli. Buď jedu normálně pohodu a pak je to s ABS určitě v průměru bezpečnější, nebo se jdu sklouznout někam na zastrčenou silničku (čím více horizontů tím větší krása)a pak je vypnu a dle povchu (počasí) doladím tlak na zadek. Jak jsem zmínil, bez reg. tlaku je to o spoustě peněz za zadní pneu. 2. Nemyslím si, že ABS v RS je nějak zvláště nepovedené. Jen se výrobce nezabýval do detailu sladěním s podvozkem, který na RS je. To bychom mohli diskutovat o brzdách, kterým chybí lepší desky, o převodu řízení, o odstupňování převodovky a zejména o tlumičích pérování. Jsem toho názoru, že RS je vzhledem k výsledku za velmi dobrý peníz. 3. To zásadní na závěr, ve Vaší diskusi myslím vůbec nezaznělo slovo tlumiče. Přitom ze čtyřlístku zásadnách veličin (tlumiče / brzdy / gumy / motor) co dělají z běžného auta rychlý vůz, který nezabíjí, patří tlumičům naprostá priorita (dle mých praktických poznatků více než 50%). Bez velmi kvalitních tlumičů je k ničemu motor (nepřenesete výkon), k ničemu brzdy (kolo co je ve vzduchu neprzdí) a potenciál drahých pneu nevyužijete ze stejného důvodu. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, zapomněl jsem na chvíli , proč jsem dnes přišel do práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.