bobocop Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 štartér točí alebo cvaká? ak len cvaká, ja som mal taký problém, že kábel medzi + pólom baterky a štartrom bol prelomený a štartér dostával nedostatočný prúd. Prejavovalo sa to len občas, tak 1 - 5 x za mesiac. Ak točí a nenaskočí motor, hľadal by som závadu smerom od vysokonapäťového trafa, ak máš také, teda ak máš auto s rozdeľovačom odpájať jednotlivé káble ku sviečkam, priložiť náhradnu sviečku ku kostre, pretočiť motorom či dáva iskru. Ak je to OK tak hľadať smerom od paliva, normálne odpojiť hadičku čo ide do vstrekovačov, vopchať do plastovej nádoby a otočiť kľúčikom či tečie palivo. Môže tam byť upchatý palivový filter, chybné relátko čerpadla alebo aj samotné čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastnylukas Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 stejný problém, večer přijel brácha do práce, vše ok, ráno auto nestartuje..............zkusíme diagnostiku a uvidíme. díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 (editace) . Editováno: 13. Prosinec 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 Nerozjížděj to tady ve vícero vláknech najednou! Musí ti stačit to tebou založené! Takže tady jsem to smazal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 prosím pomoc OII 103kw BKD točí a nechytne VAG nic nehlásí. čerpadlo v nádrži nové. Je po výměně motoru, netušíte někdo co by tomu mohlo být? Motor vyměněn auto pár dní jezdilo a dnes konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 (editace) RELE v motoru...odkud jsi? A zhavi ti auto? Zkousel jsi diagnostiku? Editováno: 27. Únor 2014, autor: Pawouk Edituj své příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 Zdar profesionále jtfcobra nešlo by to napsat do jednoho příspěvku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 Spojil jsem mu to do jednoho. jtfcobro - příště si to laskavě zedituj do jednoho příspěvku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 píšu vag nic nehlásí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelo7 Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 (editace) Davcatuma, ak bol menený motor tak by som to typoval na nejaký kontakt. Určite by som najprv prešiel kabeláž v motorovom priestore a skontroloval všetky kontektory a kostriace body. Editováno: 27. Únor 2014, autor: zelo7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 Tak kontrolka žhavení nesvítí, auto točí ale nic, kabeláž projitá vše v pořádku. Motor měněn, ale auto jezdilo teď nejede. Ani na roztažení nic nedělá VAG také nic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 Jak říkám relé u motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 A zkus kouknout po pojistkách. Hlavně v boxu který je v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsub Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Tak me to taky potkalo, motor nastartuje pouze po rozsviceni kontrolky zhaveni. Pokud se nerozsviti zhaveni, muzu tocit jak dlouho chci a nechytne. Kde se nachazi to rele? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Hele u motoru....ted nevim cislo zitra ti to vyfotim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsub Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 to jtfcobra: můžeš se podívat která pojistka nebo relé to bylo? Já včera vyměnil všechna relátka pod volantem i 100-ku u motoru, zkontroloval kabeláž kolem baterky a stále nestartuje. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsub Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 tak uz to mam vyreseno. Je to ridici jednotka motoru. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 Mám jí pro tebe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsub Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 diky za nabidku,ale uz to resim tady v okoli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Neodříkej tak rychle - motorpower by ti rovnou třeba udělal i chiptunnig za nějaká best price Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevinios Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Zdary...tak uz mam take podobny problem. OII 2009, 103 kW, BKD tak 3 x do roka většinou v zimě nenastartuje. Točí normálně ale nechytne. Servis na nic nepřijde - žádná chyba pri diagnostice, čerpadlem ani baterkou to není, zkontrolovany kabely, relatka, pojistky..nic. Pak se po nějakém čase podaří nastartovat. Měl jsem to u znamého který měřil hodnoty vstřiků a řekl mi, že má jeden o něco jinou hodnotu než ostatní. Nějaké tipy na nové či repasované vstřiky? Nebo doporučení na někoho kdo tomu opravdu rozumí z okolí Plzně? Díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moribunduss Vloženo 6. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2016 ahoj, mám škodu octavii ll rv. 2005 o obsahu 2,0 tdi motor BKD 103 kw. měl jsem prasklou hlavu a tak jsem sehnal jinou a dal to do servisu. v servisu ji poslali na tlakovky a na snížení. hlava byla vpořádku a tak jí snížili o 0,14. v servisu jí dali do auta a ještě vyměnili šály a dali jiné vačky. vše zapojili ale auto nechce startovat. nejdříve nedávalo naftu a tak šli po cestách až došli k plováku a ten byl špinavej. dali teda jinej a pořád nic. když prej dlouho toči tak jde bílej kouř z výfuku a pak stříká i nafta. když mu stříknou sprejem pro rychlej start tak chytí hned a po vypnutí zase nejde nastartovat. po napojení na počítač to nepíše žádnou chybu. jinak prej rozvody a klikovka atd je vše nastavené jak má bejt. nevíte co to může bejt? už to řešíme tejden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2016 tak naftu dava kdyz jde nespalena ven,bud spatne nastavene rozvody, nebo neco neni zapojeno-snimac vacky nebo tak,ikdyz to by diagnostika napsala,vstriky sou ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2016 nevíme si už rady Skvělý název tématu a štítek "pomoc" také. Upraveno do podoby odpovídající pravidlům fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moribunduss Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 V 6. 11. 2016 at 21:11, foxdivemaster napsal: tak vstřiky prej bude ještě zabrušovat aby sedli lepe ale jinak by měli byt ok . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.