Přejít na obsah

Octavia II 2.0 TDI PD 103 kW nestartuje


Boco

Doporučené příspěvky

štartér točí alebo cvaká? ak len cvaká, ja som mal taký problém, že kábel medzi + pólom baterky a štartrom bol prelomený a štartér dostával nedostatočný prúd. Prejavovalo sa to len občas, tak 1 - 5 x za mesiac. Ak točí a nenaskočí motor, hľadal by som závadu smerom od vysokonapäťového trafa, ak máš také, teda ak máš auto s rozdeľovačom odpájať jednotlivé káble ku sviečkam, priložiť náhradnu sviečku ku kostre, pretočiť motorom či dáva iskru. Ak je to OK tak hľadať smerom od paliva, normálne odpojiť hadičku čo ide do vstrekovačov, vopchať do plastovej nádoby a otočiť kľúčikom či tečie palivo. Môže tam byť upchatý palivový filter, chybné relátko čerpadla alebo aj samotné čerpadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Zdary...tak uz mam take podobny problem. OII 2009, 103 kW, BKD tak 3 x do roka většinou v zimě nenastartuje. Točí normálně ale nechytne. Servis na nic nepřijde - žádná chyba pri diagnostice, čerpadlem ani baterkou to není, zkontrolovany kabely, relatka, pojistky..nic. Pak se po nějakém čase podaří nastartovat. Měl jsem to u znamého který měřil hodnoty vstřiků a řekl mi, že má jeden o něco jinou hodnotu než ostatní. Nějaké tipy na nové či repasované vstřiky? Nebo doporučení na někoho kdo tomu opravdu rozumí z okolí Plzně? Díky moc za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

ahoj, mám škodu octavii ll rv. 2005 o obsahu 2,0 tdi motor BKD 103 kw. měl jsem prasklou hlavu a tak jsem sehnal jinou a dal to do servisu. v servisu ji poslali na tlakovky a na snížení. hlava byla vpořádku a tak jí snížili o 0,14. v servisu jí dali do auta a ještě vyměnili šály a dali jiné vačky. vše zapojili ale auto nechce startovat. nejdříve nedávalo naftu a tak šli po cestách až došli k plováku a ten byl špinavej. dali teda jinej a pořád nic. když prej dlouho toči tak jde bílej kouř z výfuku a pak stříká i nafta. když mu stříknou sprejem pro rychlej start tak chytí hned a po vypnutí zase nejde nastartovat. po napojení na počítač to nepíše žádnou chybu. jinak prej rozvody a klikovka atd  je vše nastavené jak má bejt. nevíte co to může bejt? už to řešíme tejden :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...