Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím mam 1,4mpi 50kw ATZ rok 2000, mám pár dotazů k chování tohoto motoru, přešel jsem toto forum křížem kráže, hodně veci mi pomohlo, hodně rád bylo fundovaných a odstránil jsem všechny problémy co jsem měl, ALE podle mě ten můj motor nebude uplně v pořádku. Na VAGu žadne závady nejsou, kontroluji si to pravidelně, jde o to, že motor při nastartovaní za studena nema výkon, prakticky nejede, je taky nejaky bez síly, musim turovat abych ho roztočil a pak vystartuje, ale pak je výkon opět nicotný, jak je teply je to lepší, ale vůbec nema výkon, nejde za plynem, říkat o zrychleni u tohto se ani neda,  vím že tento motor hodně žere a výkon nema, ale i ták se mi zda že je něco špatne, kde jaka felicie nebo favorit jsou na tom líp, opravil a vyměnil jsem hodně věci, potřeboval bych poradit na co se zaměřit, nebo co a jak otestovat, filtry pravidelně meněné, olej taky, klapku jsem v letě vyčistil, jsem technicky zdatný ale nejsem mechanik a nevím včem by mohl byt problém. uvítam každou radu, možna je to špatne dávkovaní paliva, nebo vstřiky, nebo zapalování, bohužel nevím jak otestovat

 

ps: s plynem problem není, ale taky je to bez výkonu

 

otestovat co ukazuje na VAGu teploní čidlo, prověřit zda není přicpaná výfuková soustava ... říkáš opravil jsem a vyměnil spoustu věcí ... zkus specifikovat

  • Autor

dík za reakci, vyměněná lambdy za katem, palivovy filtr, termostat, čištění klapky, nový vlnovec,  před asi 2 lety výměna tesnění pod hlavou, rozvody, jak otestuji na VAGu čidlo ? uvítal bych jakou skupinu a hodnoty mam hlídat, nějaky návod prosím, a přicpaná vyfuk. soustava se jak otestuje ? ja jsem jen zkoušel s hadrem ucpat vyfuk či neni někde díra

v bloku Motor skupina 001 zobrazované pole 2 je teplota chl.kapaliny, skupina 004 pole 4 je teplota nasávaného vzduchu (tam můžeš prověřit, zda ti chodí klapka - zda ti nepřisává pořád studený, nebo naopak teplý). V každém případě se zkus podívat na uložto, zda tam není DP fro Fábii, kdysi jsem jí tam stahoval a v části motor máš na začátku diagnostiku. Pro bádání je lépe si jí stáhnout a projít si ji a zkoušet dle ní. PO ucpání měl motor tendenci zdechnout, nebo nebyl skoro rozdíl? Jak dlouho máš výfuk?

  • Autor

po ucpáni nezdechnul, syčelo to, proto se měnil vlnovec, vyfuk středova a koncova čast ma tak 2 roky byl meněný, spíš si myslím že mechanik co mi to dělal nebude až taky odborník jak ste vy tu, ale do autorizovaneho servisu nepujdu nejsou peníze a nikoho jineho tu neznam a jen tak zkoušet autoservisy se mi nechce

a po výměně vlnovce zkoušelo se přicpat výfuk? JInak tomu autorizáku rozumím, chtělo by to někoho kdo má VAG (pokud ho nemáš ty), aby si s tím pohrál a zkusil tam něco vyčíst. Co těsnění pod sáním? Je toho ještě stále dost co by bylo potřeba prověřit.

  • Autor

vag mam ale dělam jen to co najdu tu na foru, držím se postupu a návodu, vím že je toho hodně co prověřit, proto jsem se tu obratil, maximalne pokud by byl někdo z okolí zlína a věděl co a jak rad bych i dojel a nechal prověřit auto, stahuji moudrou knižku tak uvidím co tam bude a odpoledne vyzkoušim doma i ten vyfuk, ma se to ucpat a přidat plyn a auto by mělo zdechnout , pokud se nemýlim

Zdravím tu jsem -Zlín -Šarovy  a pokud bychom neuspěly mám v záloze bratránka který dělal mechanika ve Škodovce 

Upraveno od martin71

  • Autor

ahoj, dík za pomoc, dneska skusím udělat co napsal Malta a pokud by to nic neukázalo stavil bych se za tebou a podívali by sme se na to, na Šarovy to mam kousek jsem ze Lhoty :kol-47:

Upraveno od Malta
necituj předchozí příspěvek

martin71, pro tvé dobro, mobil raději příště řeš přes SZ :kol-28: . Když tak si ho raději z příspěvku smázni a pošli ho sullysunovi přes SZ

  • Autor

zdravím, včera jsem podle DP skontroloval všechny skupiny motoru a jediný výsledek je že je všechno absolutně dobre, takže asi jedina možnost bude že je to skutečne líný motor a nesmíte se vozit v jiných autech aby ste na to nedošli :kol-138:  takže neřeším to, myslel jsem že mi něco uniklo a nebo bude něco špatně ale neni tomu tak, motoru ATZ se vyhněte obloukem, hodně žere a výkon není

no ale když říkáš že výkon kolísá... podivej se na to čidlo teploty za studena.. mělo by +- odpovidat teplotě okolí.. pak se podívej přes vag scope jak chodí obě lambdy, podivej se kolik je lambda faktor...a ještě si dej teplotní čidlo na vag scope, nastartuj a sleduj než se auto ohřeje na provozku... musi to jit schodkovitě nahoru.. pokud to bude nějak moc poskakovat tak je problem..

Upraveno od -honza_

  • Autor

ok dík za další typ, přes víkend se na to podívam, ale myslím že to nebude lambda, je vyměněná, stara dělala problem(ta za katem)

  • Autor

tak dneska jsem jěště zkoušel  Zobrazovaná  skupina  034,  diagnostika  lambda-sondy  před  katalyzátorem  (kontrola  stárnutí), Zobrazovaná  skupina  043,  diagnostika  lambda-sondy  za  katalyzátorem  (kontrola  stárnutí) a Zobrazovaná  skupina  046,  diagnostika  účinnosti  katalyzátoru, a nevím co si mam o tom myslet, lambda před byl test OK, u lambdy za se mi test nespustil, a test katalizatoru byl taky ok, jenže při testech se teplota nedostala přes 400°C !!! a to jsem měl motor horky vrátil jsem se z 20km cesty, maximalni teplota katalizatoru byla 392°C a i tak byl test OK

lambda za katem je měnena (original) před pul rokem, stara vypisovala závadu a u katalizatoru podle DP ma být účinnost  katalyzátoru  0,50...1,00 ja měl 1,00 takže tak tak, a to čidlo teploty otestuji až bude motor chladný kolik ukazuje

  • Autor

dneska jsem u studeného motoru udělal test čidla teploty nasavaného vzduchu, okazovalo +- teplotu okolí -3,5 a jak se motor zahříval a stupala teplota motoru, pěkně schodky, tak se pomalu zvyšovala i teplota nasavaného vzduchu, při 90°C motoru nasavalo 25°C vzduch (test byl při stojícim vozidle)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.