Publikováno Březen 19, 201312 r Zdravím mam 1,4mpi 50kw ATZ rok 2000, mám pár dotazů k chování tohoto motoru, přešel jsem toto forum křížem kráže, hodně veci mi pomohlo, hodně rád bylo fundovaných a odstránil jsem všechny problémy co jsem měl, ALE podle mě ten můj motor nebude uplně v pořádku. Na VAGu žadne závady nejsou, kontroluji si to pravidelně, jde o to, že motor při nastartovaní za studena nema výkon, prakticky nejede, je taky nejaky bez síly, musim turovat abych ho roztočil a pak vystartuje, ale pak je výkon opět nicotný, jak je teply je to lepší, ale vůbec nema výkon, nejde za plynem, říkat o zrychleni u tohto se ani neda, vím že tento motor hodně žere a výkon nema, ale i ták se mi zda že je něco špatne, kde jaka felicie nebo favorit jsou na tom líp, opravil a vyměnil jsem hodně věci, potřeboval bych poradit na co se zaměřit, nebo co a jak otestovat, filtry pravidelně meněné, olej taky, klapku jsem v letě vyčistil, jsem technicky zdatný ale nejsem mechanik a nevím včem by mohl byt problém. uvítam každou radu, možna je to špatne dávkovaní paliva, nebo vstřiky, nebo zapalování, bohužel nevím jak otestovat ps: s plynem problem není, ale taky je to bez výkonu
Březen 19, 201312 r otestovat co ukazuje na VAGu teploní čidlo, prověřit zda není přicpaná výfuková soustava ... říkáš opravil jsem a vyměnil spoustu věcí ... zkus specifikovat
Březen 19, 201312 r Autor dík za reakci, vyměněná lambdy za katem, palivovy filtr, termostat, čištění klapky, nový vlnovec, před asi 2 lety výměna tesnění pod hlavou, rozvody, jak otestuji na VAGu čidlo ? uvítal bych jakou skupinu a hodnoty mam hlídat, nějaky návod prosím, a přicpaná vyfuk. soustava se jak otestuje ? ja jsem jen zkoušel s hadrem ucpat vyfuk či neni někde díra
Březen 19, 201312 r v bloku Motor skupina 001 zobrazované pole 2 je teplota chl.kapaliny, skupina 004 pole 4 je teplota nasávaného vzduchu (tam můžeš prověřit, zda ti chodí klapka - zda ti nepřisává pořád studený, nebo naopak teplý). V každém případě se zkus podívat na uložto, zda tam není DP fro Fábii, kdysi jsem jí tam stahoval a v části motor máš na začátku diagnostiku. Pro bádání je lépe si jí stáhnout a projít si ji a zkoušet dle ní. PO ucpání měl motor tendenci zdechnout, nebo nebyl skoro rozdíl? Jak dlouho máš výfuk?
Březen 19, 201312 r Autor po ucpáni nezdechnul, syčelo to, proto se měnil vlnovec, vyfuk středova a koncova čast ma tak 2 roky byl meněný, spíš si myslím že mechanik co mi to dělal nebude až taky odborník jak ste vy tu, ale do autorizovaneho servisu nepujdu nejsou peníze a nikoho jineho tu neznam a jen tak zkoušet autoservisy se mi nechce
Březen 19, 201312 r a po výměně vlnovce zkoušelo se přicpat výfuk? JInak tomu autorizáku rozumím, chtělo by to někoho kdo má VAG (pokud ho nemáš ty), aby si s tím pohrál a zkusil tam něco vyčíst. Co těsnění pod sáním? Je toho ještě stále dost co by bylo potřeba prověřit.
Březen 19, 201312 r Autor vag mam ale dělam jen to co najdu tu na foru, držím se postupu a návodu, vím že je toho hodně co prověřit, proto jsem se tu obratil, maximalne pokud by byl někdo z okolí zlína a věděl co a jak rad bych i dojel a nechal prověřit auto, stahuji moudrou knižku tak uvidím co tam bude a odpoledne vyzkoušim doma i ten vyfuk, ma se to ucpat a přidat plyn a auto by mělo zdechnout , pokud se nemýlim
Březen 19, 201312 r Zdravím tu jsem -Zlín -Šarovy a pokud bychom neuspěly mám v záloze bratránka který dělal mechanika ve Škodovce Upraveno Březen 19, 201312 r od martin71
Březen 19, 201312 r Autor ahoj, dík za pomoc, dneska skusím udělat co napsal Malta a pokud by to nic neukázalo stavil bych se za tebou a podívali by sme se na to, na Šarovy to mam kousek jsem ze Lhoty Upraveno Březen 19, 201312 r od Malta necituj předchozí příspěvek
Březen 19, 201312 r martin71, pro tvé dobro, mobil raději příště řeš přes SZ . Když tak si ho raději z příspěvku smázni a pošli ho sullysunovi přes SZ
Březen 20, 201312 r Autor zdravím, včera jsem podle DP skontroloval všechny skupiny motoru a jediný výsledek je že je všechno absolutně dobre, takže asi jedina možnost bude že je to skutečne líný motor a nesmíte se vozit v jiných autech aby ste na to nedošli takže neřeším to, myslel jsem že mi něco uniklo a nebo bude něco špatně ale neni tomu tak, motoru ATZ se vyhněte obloukem, hodně žere a výkon není
Březen 20, 201312 r no ale když říkáš že výkon kolísá... podivej se na to čidlo teploty za studena.. mělo by +- odpovidat teplotě okolí.. pak se podívej přes vag scope jak chodí obě lambdy, podivej se kolik je lambda faktor...a ještě si dej teplotní čidlo na vag scope, nastartuj a sleduj než se auto ohřeje na provozku... musi to jit schodkovitě nahoru.. pokud to bude nějak moc poskakovat tak je problem.. Upraveno Březen 20, 201312 r od -honza_
Březen 20, 201312 r Autor ok dík za další typ, přes víkend se na to podívam, ale myslím že to nebude lambda, je vyměněná, stara dělala problem(ta za katem)
Březen 20, 201312 r Autor tak dneska jsem jěště zkoušel Zobrazovaná skupina 034, diagnostika lambda-sondy před katalyzátorem (kontrola stárnutí), Zobrazovaná skupina 043, diagnostika lambda-sondy za katalyzátorem (kontrola stárnutí) a Zobrazovaná skupina 046, diagnostika účinnosti katalyzátoru, a nevím co si mam o tom myslet, lambda před byl test OK, u lambdy za se mi test nespustil, a test katalizatoru byl taky ok, jenže při testech se teplota nedostala přes 400°C !!! a to jsem měl motor horky vrátil jsem se z 20km cesty, maximalni teplota katalizatoru byla 392°C a i tak byl test OK lambda za katem je měnena (original) před pul rokem, stara vypisovala závadu a u katalizatoru podle DP ma být účinnost katalyzátoru 0,50...1,00 ja měl 1,00 takže tak tak, a to čidlo teploty otestuji až bude motor chladný kolik ukazuje
Březen 23, 201312 r Autor dneska jsem u studeného motoru udělal test čidla teploty nasavaného vzduchu, okazovalo +- teplotu okolí -3,5 a jak se motor zahříval a stupala teplota motoru, pěkně schodky, tak se pomalu zvyšovala i teplota nasavaného vzduchu, při 90°C motoru nasavalo 25°C vzduch (test byl při stojícim vozidle)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.