Srpen 24, 201312 r manfroto: muzes to mit jako bojovej ukol. Pak dej vedet co ti na to ve skodovce rekli
Srpen 24, 201312 r http://www.the-car-addict.com/2013/08/Gallery-Skoda-Octavia-RS-Combi-Steel-Grey.html http://www.the-car-addict.com/2013/08/gallery-skoda-octavia-rs-sedan-20-tdi.html pár hezkých odkazů...
Srpen 24, 201312 r tak oni to myslej vážně ! Už jenom kvuli tomu bych si to snad nekoupil. To je příšerný.
Srpen 24, 201312 r jo, kvůli výfucku, takže klidně spadni. Když se mi něco takhle moc nelíbí, tak je to definitivní.
Srpen 24, 201312 r neber to špatně, každému se třeba něco někde nelíbí(detail) a stejně to koupí...až to bude od sazí tak to po pár kilometrech bude černý uvnitř a ani si toho nikdo nevšimne, max přeleštím obvod koncovky a je to..
Srpen 24, 201312 r No ja myslim, ze toto "do poradku" nedaji. Prece jen pridat autu druhy funkcni vyfuk uz neni uplna prdel. Na druhou stranu, toto po pravde by mi vsech "usporach" na O3 vadilo ze vseho nejmene. Kdyz nekam jedu, tak na svuj vlastni vyfuk fakt nekoukam a co si mysli ostatni na silnici, kteri na nej koukaji, to je mi opravdu sumak. Upraveno Srpen 24, 201312 r od mike_k
Srpen 24, 201312 r to mi připadá, jako taková ta falešná koncovka na Fábii, kde je vidět i ta blenda, jak to není průchozí. U toho eresa by samozřejmě bylo řešení buď vytáhnout ze zadního tlumiče druhou rouru (záleží, jak je konstruovanej) nebo to rozbočit až za tlumičem a přetáhnout rouru na druhou stranu. Je otázka ovšem, jestli je tam na to místo. Je dost dobře možný, že bude v cestě nádrž nebo kryt rezervy. Pak je to řešitelný sice taky, ale ty náklady na úpravu za to nestojej. Mimo to se musí trubka odizolovat od karoserie, což jsou takový ty AL vroubkovaný plechy natvarovaný na podvozku auta. Děsná složitost.
Srpen 24, 201312 r Taky si myslím, že nikdo nic "do pořádku" dávat nebude. Prodej RS je oproti běžné Octavii daleko menší, tak se jim to nevyplatí. Btw. místo tam asi bude, vzhledem k tomu, že benzínu se to tam vejde (alespoň podle zobrazení v Etce) a tudíž je i ta druhá koncovka funkční.
Srpen 24, 201312 r Já to chtěl na svým autě taky pořešit jako Duplex s tím, že přeci stejná motorizace 4x4 má koncovky na obou stranách, jenže ouha, tam je na podvozku díky tý čtyřkolce všechno jinak. Na tohle by ses u RS musel prostě taky podívat fyzicky. Jenom z Etky to nevyčteš.
Srpen 24, 201312 r hurikane ty budeš mít benzín ne? tak pohoda.. ta zelená v liftu je fakt moc pěkná a solidní sedačky navařit se to tam dá vždy ;-) Upraveno Srpen 24, 201312 r od kokta7
Srpen 24, 201312 r to že je druha koncovka jen imitačka,by se dalo překousnout,ale jak je udělanej ten funkčí s tou koncovkou..to je mazec..
Srpen 24, 201312 r jj benzín, ale tak téma mě zajmá kokto :-) nojo, tak kam bys padal, když budeš mít benzín ?
Srpen 24, 201312 r Já to chtěl na svým autě taky pořešit jako Duplex s tím, že přeci stejná motorizace 4x4 má koncovky na obou stranách, jenže ouha, tam je na podvozku díky tý čtyřkolce všechno jinak. Na tohle by ses u RS musel prostě taky podívat fyzicky. Jenom z Etky to nevyčteš. No jestli to zobrazení sedí, tak je to evidentní. Vedení potrubí je jiné, má třeba dva tlumiče, na rozdíl od nafty. Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/123175-%C5%A1koda-octavia-iii-rs/page-5#entry1778175
Srpen 24, 201312 r ale to jo, já to viděl. Jenže z toho spolehlivě nevyčteš, jaký je uspořádání na podvozku obou motorizací. U nafty prostě může nastat situace, že tu rouru od výfuku nebude kudy protáhnout na druhou stranu. Takhle to fakt nepoznáš.
Srpen 27, 201312 r tak to bylo i starší verze, když si tam dal kovany části motoru z S3, tak to šlo taky a vykon určitě pujde zvednout o 20 až 30kw bezpečně.
Srpen 30, 201312 r Z jiného soudku. A co motor, chlapi! Jsem jednoznačně rozhodnutý jít do benzínu. Ale jaký je váš názor na spolehlivost, hlavně co se týče rozvodového řetězu, který dle mého kamaráda - mechanika s autorizovaného servisu, dělal problém u 1.8 TSI - protahoval se, praskal... Ve všech případech Škoda uhradila opravu i po záruční době, ale nerad bych trávil většinu času v servise.
Srpen 30, 201312 r Asi takto, je to již III. generace tohoto motoru, přičemž rozvody mají být také nějak upraveny (v čem úprava spočívá se nikde nedá dočíst). Toto se ukáže až časem. Největší zádrhel u předchozí generace je ovšem napínák řetězu, než řetěz sám o sobě.
Září 1, 201312 r Moc pěknej test v dnešním autosalonu kurwa to auto žeru! Myslis tu placenou recenzi?! :-)
Září 1, 201312 r No, když jsem dopsal příspěvek, tak jsem si uvědomil, že jsem ho mohl ještě editovat tímto směrem, že mě to chvílema připadalo až moc pozitivní a přehnaně vychválený Já si prostě myslím, že to auto se asi opravdu oproti i předchozím generacím posunulo dál a to k čemu bylo stvoření je prostě i vzhledem k slušný ceně výborným kandidátem. Myslím, že je hodně konkurenceschopný. Rád bych se v něm svezl a porovnal s předchozí FL RS. Bohužel nevím o žádném dealerovi, který by jí měl v našem kraji Kutná hora, Kolín, případně Pardubice, Chrudim.
Září 1, 201312 r Nevim jak RS, nemam zkusenosti, ale mel jsem tu moznost ridit kratkou O3 s 1.6 TDI a O3 Combi s 2.0 TDI (v kazde cca 600km) a oproti O2 FL se to auto dal nikam neposunulo, naopak. Nechci byt extra kriticky, jsem fanouskem Skody, ale cost cutting a postaveni Skody v kocernu VW je jasne dane a to vse se odrazilo v nove O3.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.