Leden 14, 201411 r to je dobře, že na RS nejdou malý kola. Aspoň nikdo nedostane nápad, jak to auto takovýma kolama dojebat. A že by tu tací byli.
Leden 14, 201411 r Ted vážně, 15" bych asi nedal už jenom že je to RS ale počítal jsem s 16" kterejch je mraky ale zimní 17" z těch jsem byl opravdu špatnej to bylo +23tis k autu jen za kola na zimu, ted toho nelituju a mám fakt krásné ale myslím že bych to vydržel klidně na 15" když jsou doma
Leden 14, 201411 r No pokud nějakou pneu neznicis po krásných cz cestách jako se me stalo me a hned sem v tom byl za skoro 5000
Leden 15, 201411 r Já jsem ponechal originál 18" a musím říci, že i zde stále platí, kola dělají auto. Krásné antracity jsou to jediné na autě čemu aktuǎlně nevadí špína, narozdíl od bílé barvy si rozumí
Leden 15, 201411 r Abych nemusel měnit kola za zimní (čistě designový pohled), uvažoval jsem jednu dobu dokonce nad univerzálníma gumama, ale po zavedení nutnosti zimních gum s označením M+S (§21 odst. 2 vyhl. 341/2002 Sb), jsem od tohohle nápadu už úplně upustil. Možná dobře, i když teď zrovna není tak silná zima, asi bych se na celoročních u nás na Vysočině brzo hezky sklouzl LaudaRS: Maverick (jak jinak ) Sedlik: Čistě černá kola si naopak tu špínu doslova vychutnávají Vzhled je jedna věc, ale je pravda, že třeba lehce užší guma (tím pádem menší kola) se dokonce v zimě může v krizové situaci hodit, ale taky bych chtěl na O3RS 18" i na zimu jako ty (jen se mi nejvíce líbí Pictoris)
Leden 16, 201411 r Necital to uz niekto? http://autotip.auto.cz/clanek/auto-tip/3699/rychle-koncernove-vozy-s-motorem-2-0-tdi.html
Leden 16, 201411 r Jenomoze podle skody by ten vykon mel byt 162kw od 4400-6200. Tady mas pri 6000 jen "147kw" Spis to vidim na novinarsky special...;-) Při současné složitosti motorů jistě nikdo za miliony nedělal speciální program jen pro novináře. Nikdo si nevezme na triko nesériový SW pro běžného uživatele. Jeden megaprůšvih Toyoty stačil. EGas není sranda. Novináři jezdí se stejnou serií jako se prodává. Že mají motory trošku víc to tak je. Ale ne tolik co se tady měří. Přeci jen naměřit tento výkon na kole není sranda. A jak se říká jedno měření, žádné měření. Měření výkonu na motorové brzdě je jiná písnička.
Leden 16, 201411 r Cjoctavian: čítal.... Vyhrál to GOLF GTD jako nejpraktičtější kombince, druhá OIII RS - výtka byla k velké tvrdosti podvozku, třetí Audi A3 S a poslední Seat Leon.... ale všechny auta mají cca podobně bodů... výsledek je těsný, tak v rozmezí 2% Takže závěr je, že všechny modely jsou dobrá volba... záleží vždy jaké má člověk priority... jako třeba u OIII velký kufr..., u Audi nejvyšší kvalita provedení, samozřejmě i cena... atd Upraveno Leden 16, 201411 r od Napalm
Leden 16, 201411 r Necital to uz niekto? http://autotip.auto.cz/clanek/auto-tip/3699/rychle-koncernove-vozy-s-motorem-2-0-tdi.html Já jse to v autotipu četl. Výhrál Golf před Octavií jenom proto že měl DCC podvozek.
Leden 17, 201411 r Zaujimave, nedavno som cital test GTI Performance vs. ORS TSI - a vysledok bol, ze Octavia je vhodnejsia na denne pouzivanie (najma kvoli maksiemu podvozku) a Golf je lepsi na vikendy... EDIT: aj ked osobne si myslim, ze to bolo ovplyvnene najme tym, ze ORS mala zimne 18" a GTI mal zimne 19" Upraveno Leden 17, 201411 r od Cjoctavian
Leden 17, 201411 r někdy jsou ty jejich "testy" jak pro malý děti. Zvítězil těsně Golf, protože to v Octavii divně smrdělo. Řidič šlápnul před jízdou do hovna
Leden 17, 201411 r No mě ty testy taky příjdou občas podivné. Já ale neřeším až tak výsledné pořádí, jako spíš informace a postřehy, které se tam dočtu.... Jinak OIII RS TDI je údajně o dost tvrdší než ve verze TSI... psal o tom p.Janda na Autoforum.cz a přecejem mu věřím o trochu více než pánům z AutoBildu.... http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-rs-tdi-2013-ruda-svine/ Upraveno Leden 17, 201411 r od Napalm
Leden 18, 201411 r v realitě mimi ty jejich všemožné zvlášní srovnávací testy je hlavně rozdíl v tom, jak je GOLF VII GTD uvnitř utlumený...rozdíl je hodně velký (zkoušel jsem na vlastní kůži). A jak jsem již několikrát v různých vláknech zmiňoval, s DCC je asi 5 x lepší podvozek než u OIII RS. Kdyby měla OIII RS DCC, asi by golfa porazila,
Leden 18, 201411 r už jsem to psal, DCC sice dobrý, ale stejně jezdím furt na SPORT, takže pro mě by nemusel být ani adaptivní
Leden 18, 201411 r no vidíš a já xkrát denně měnil nastavení, v Praze po kolejích a na některých super silnicích comfort a pak při rychlé jízdě sport, a za znovu tak či onak... DCC je super věc. Snad to jednou bude mít i OIII
Leden 18, 201411 r Cjoctavian: čítal.... Vyhrál to GOLF GTD jako nejpraktičtější kombince, druhá OIII RS - výtka byla k velké tvrdosti podvozku, třetí Audi A3 S a poslední Seat Leon.... ale všechny auta mají cca podobně bodů... výsledek je těsný, tak v rozmezí 2% Takže závěr je, že všechny modely jsou dobrá volba... záleží vždy jaké má člověk priority... jako třeba u OIII velký kufr..., u Audi nejvyšší kvalita provedení, samozřejmě i cena... atd a četli jste, jaký výkon bude mít LEON CUPRA R? 206 kW!!!! to jsem zvědavý, jestli tohle někdy dají do RSa... je to shodný motor co je v S3 (teda myslím na 95 %)
Leden 18, 201411 r xstorm:Udajně příští rok.Jak OIII,tak SIII: http://www.autofox.cz/index.php?idx=37527
Leden 19, 201411 r v nových generacích S 3 a G R jsou shodný motory s výkonem 221 kW (300 k). Cupra bude tudíž slabší. Nicméně, stále si hrajou s týmtéž motorem 2.0 TSI. Ale kdo říká, že to bude konkurovat OIII RS, myslím nemá pravdu. V Cupře to určitě nebude žádná "lidovka".
Leden 19, 201411 r Tak po pár projížďkách vidím jako hlavní riziko dodržování rychlosti... jede to mnohem rychleji, než se zdá, budu si nato muset dát bacha. A chci se zeptat - máte v menu nastavení zrcátek volbu pro sklopení při couvání? Já tedy ne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.