Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

Ted vážně, 15" bych asi nedal už jenom že je to RS ale počítal jsem s 16" kterejch je mraky ale zimní 17" z těch jsem byl opravdu špatnej to bylo +23tis k autu jen za kola na zimu, ted toho nelituju a mám fakt krásné :kol-28:  ale myslím že bych to vydržel klidně na 15" když jsou doma :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych nemusel měnit kola za zimní (čistě designový pohled), uvažoval jsem jednu dobu dokonce nad univerzálníma gumama, ale po zavedení nutnosti zimních gum s označením M+S (§21 odst. 2 vyhl. 341/2002 Sb), jsem od tohohle nápadu už úplně upustil. Možná dobře, i když teď zrovna není tak silná zima, asi bych se na celoročních u nás na Vysočině brzo hezky sklouzl :D

LaudaRS: Maverick (jak jinak :D )

Sedlik: Čistě černá kola si naopak tu špínu doslova vychutnávají ;) Vzhled je jedna věc, ale je pravda, že třeba lehce užší guma (tím pádem menší kola) se dokonce v zimě může v krizové situaci hodit, ale taky bych chtěl na O3RS 18" i na zimu jako ty (jen se mi nejvíce líbí Pictoris) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenomoze podle skody by ten vykon mel byt 162kw od 4400-6200. Tady mas pri 6000 jen "147kw" Spis to vidim na novinarsky special...;-)

 

Při současné složitosti motorů jistě nikdo za miliony nedělal speciální program jen pro novináře. Nikdo si nevezme na triko nesériový SW pro běžného uživatele. Jeden megaprůšvih Toyoty stačil. EGas není sranda. Novináři jezdí se stejnou serií jako se prodává. Že mají motory trošku víc to tak je. Ale ne tolik co se tady měří. Přeci jen naměřit tento výkon na kole není sranda. A jak se říká jedno měření, žádné měření.

Měření výkonu na motorové brzdě je jiná písnička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cjoctavian: čítal....

 

Vyhrál to GOLF GTD jako nejpraktičtější kombince, druhá OIII RS - výtka byla k velké tvrdosti podvozku, třetí Audi A3 S a poslední Seat Leon.... ale všechny auta mají cca podobně bodů... výsledek je těsný, tak v rozmezí 2% :kol-24:

 

Takže závěr je, že všechny modely jsou dobrá volba... záleží vždy jaké má člověk priority... jako třeba u OIII velký kufr..., u Audi nejvyšší kvalita provedení, samozřejmě i cena... atd

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujimave, nedavno som cital test GTI Performance vs. ORS TSI - a vysledok bol, ze Octavia je vhodnejsia na denne pouzivanie (najma kvoli maksiemu podvozku) a Golf je lepsi na vikendy... :kol-32:

 

EDIT: aj ked osobne si myslim, ze to bolo ovplyvnene najme tym, ze ORS mala zimne 18" a GTI mal zimne 19" :)

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě ty testy taky příjdou občas podivné.  Já ale neřeším až tak výsledné pořádí, jako spíš informace a postřehy, které se tam dočtu.... :kol-47:

 

Jinak OIII RS TDI je údajně o dost tvrdší než ve verze TSI... psal o tom p.Janda na Autoforum.cz a přecejem mu věřím o trochu více než pánům z AutoBildu....

 

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-rs-tdi-2013-ruda-svine/

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v realitě mimi ty jejich všemožné zvlášní srovnávací testy je hlavně rozdíl v tom, jak je GOLF VII GTD uvnitř utlumený...rozdíl je hodně velký (zkoušel jsem na vlastní kůži). A jak jsem již několikrát v různých vláknech zmiňoval, s DCC je asi 5 x lepší podvozek než u OIII RS.

Kdyby měla OIII RS DCC, asi by golfa porazila,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cjoctavian: čítal....

 

Vyhrál to GOLF GTD jako nejpraktičtější kombince, druhá OIII RS - výtka byla k velké tvrdosti podvozku, třetí Audi A3 S a poslední Seat Leon.... ale všechny auta mají cca podobně bodů... výsledek je těsný, tak v rozmezí 2% :kol-24:

 

Takže závěr je, že všechny modely jsou dobrá volba... záleží vždy jaké má člověk priority... jako třeba u OIII velký kufr..., u Audi nejvyšší kvalita provedení, samozřejmě i cena... atd

 

a četli jste, jaký výkon bude mít LEON CUPRA R? 206 kW!!!! to jsem zvědavý, jestli tohle někdy dají do RSa... je to shodný motor co je v S3 (teda myslím na 95 %)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v nových generacích  S 3 a G R  jsou shodný motory s výkonem 221 kW (300 k). Cupra bude tudíž slabší. Nicméně, stále si hrajou s týmtéž motorem 2.0 TSI. Ale kdo říká, že to bude konkurovat OIII RS, myslím nemá pravdu. V Cupře to určitě nebude žádná "lidovka".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po pár projížďkách vidím jako hlavní riziko dodržování rychlosti... jede to mnohem rychleji, než se zdá, budu si nato muset dát bacha. 

 

A chci se zeptat - máte v menu nastavení zrcátek volbu pro sklopení při couvání? Já tedy ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...